eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OCHRONA KOMPLEKSU REKREACYJNEGO ARKONKA W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 26085 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Szczecin: OCHRONA KOMPLEKSU REKREACYJNEGO ARKONKA W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3927 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 36300958600000, ul. ul. Ku Słońcu  , 71080   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55, e-mail zuk.szczecin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OCHRONA KOMPLEKSU REKREACYJNEGO ARKONKA W SZCZECINIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

C/20/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ochrona kompleksu rekreacyjnego Arkonka w Szczecinie. CPV 79710000-4 Usługi ochroniarskie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną prowadzoną odpowiednio: a) w okresie od dnia 01.02.2017 r. (w dniu 01.02.2017 r. od godz. 10.00) do dnia 26.02.2017 r.: A. w godzinach 9.00 - 21.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie lodowiska, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 21.00 - 9.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, b) w okresie od dnia 27.02.2017 r. do dnia 31.05.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 18.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej patrolującego kompleks, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 18.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, W Dniu Święta Magnolii, prawdopodobnie 21.05.2017 r. (o dokładnej dacie Wykonawca zostanie poinformowany z 7-dniowym wyprzedzeniem), kompleks będzie patrolowany dodatkowo przez 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. c) w okresie od dnia 01.06.2017 r. do dnia 04.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, d) w okresie od dnia 05.06.2017 r. do dnia 08.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, e) w okresie od dnia 09.06.2017 r. do dnia 11.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, f) w okresie od dnia 12.06.2017 r. do dnia 14.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, g) w okresie od dnia 15.06.2017 r. do dnia 18.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, h) w okresie od dnia 19.06.2017 r. do dnia 22.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 4 osoby jednocześnie, w tym: - 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przy kasach, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, i) w okresie od dnia 23.06.2017 r. do dnia 25.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, j) w okresie od dnia 26.06.2017 r. do dnia 29.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, k) w dniu 30.06.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, l) w okresie od dnia 01.07.2017 r. do dnia 02.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, m) w okresie od dnia 03.07.2017 r. do dnia 06.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, n) w okresie od dnia 07.07.2017 r. do dnia 09.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, o) w okresie od dnia 10.07.2017 r. do dnia 13.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, p) w okresie od dnia 14.07.2017 r. do dnia 16.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, r) w okresie od dnia 17.07.2017 r. do dnia 20.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, s) w okresie od dnia 21.07.2017 r. do dnia 23.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, t) w okresie od dnia 24.07.2017 r. do dnia 27.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, u) w okresie od dnia 28.07.2017 r. do dnia 30.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 21.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 21.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, w) w dniu 31.07.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, x) w okresie od dnia 01.08.2017 r. do dnia 03.09.2017 r.: A. w godzinach 10.00 - 20.00 przez 5 osób jednocześnie, w tym: - 4 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, tj. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej patrolujących kompleks, 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przy bramie wejściowej i bramie wyjściowej kompleksu, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 10.00 - 14.00 przez 1 osobę: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej przy kasie przy parkingu, C. w godzinach 20.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, y) w okresie od dnia 04.09.2017 r. do dnia 30.11.2017 r. (w dniu 30.11.2017 r. do godz. 10.00): A. w godzinach 10.00 - 18.00 przez 2 osoby jednocześnie, w tym: - 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej patrolującego kompleks, - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, B. w godzinach 18.00 - 10.00 przez 1 osobę: - 1 pracownika ochrony obsługującego system monitoringu, wraz z podejmowaniem doraźnych interwencji, 2) otwieranie i zamykanie bram wejściowych i wyjściowych, zgodnie z godzinami otwarcia i zamknięcia kompleksu, 3) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych zaopatrzenia i obsługi technicznej, 4) otwieranie i zamykanie szlabanów parkingowych dla zaopatrzenia i obsługi technicznej, 5) odczytywanie biletów i karnetów mobilnym urządzeniem przy wejściu na kompleks w sezonie letnim, 6) pomoc klientom przy odbijaniu biletów przy kołowrotkach wejściowych w sezonie letnim i zimowym 7) konwojowanie pracowników na obiekcie podczas poboru gotówki z kas kompleksu, 8) stałe patrolowanie, w tym obchód kompleksu, o którym mowa w ppkt 11 niniejszego pkt i monitoring stanu kompleksu oraz niezwłoczne informowanie Przedstawiciela Zamawiającego o zauważonych zagrożeniach i nieprawidłowościach, 9) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych i obsługa zainstalowanych na kompleksie elektronicznych systemów zabezpieczeń i systemów alarmowych, w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami użytkowania tych urządzeń oraz doraźna interwencja, (w przypadku odebrania sygnału o zdarzeniu, natychmiastowa reakcja, w tym skierowanie grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia, o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego kompleksu, nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; czas dojazdu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę), 10) wsparcie przez zmotoryzowaną grupę interwencyjną (Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jedną zmotoryzowaną grupą interwencyjną o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego kompleksu, nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; czas dojazdu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę) w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dotyczących np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie, 11) kontrolę ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających na teren kompleksu i wyjeżdżających z terenu kompleksu, w uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego, 12) obchód kompleksu z wykorzystaniem systemu kontroli wartowników opartego na technologii GPS, posiadającego 4 punkty kontrolne mobilne (lokalizacja każdorazowo wskazana przez Przedstawiciela Zamawiającego) z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym, oraz nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole. Częstotliwość obchodu kompleksu to: a) w okresie od dnia 01.02.2017 r. (w dniu 01.02.2017 r. od godz. 10.00) do dnia 26.02.2017 r.: A. w godzinach 9.00 - 21.00 - 6 razy, tj. o godz. 9.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00, 20.00, b) w okresie od dnia 27.02.2017 r. do dnia 31.05.2017 r. A. w godzinach 10.00 - 18.00 - 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 15.30, 17.00, c) w okresie od dnia 01.06.2017 r. do dnia 03.09.2017 r. odpowiednio: A. w godzinach otwarcia kompleksu: 10.00 - 21.00 - 6 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00, 20.00, B. w godzinach otwarcia kompleksu: 10.00 - 20.00 - 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 16.30, 19.00, d) w okresie od dnia 04.09.2017 r. do dnia 30.11.2017 r. (w dniu 30.11.2017 r. do godz. 10.00): A. w godzinach 10.00 - 18.00 - 5 razy, tj. o godz. 10.00, 12.00, 14.00, 15.30, 17.00. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 5) Wprowadzenie zmiany do umowy będzie możliwe po potwierdzeniu okoliczności - zawartych w propozycji, o której mowa powyżej, przez drugą Stronę i zawarcie stosownego aneksu do umowy. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności fizyczne w zakresie realizacji zamówienia; 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT245408.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o.,  ,  ul. Marszałkowska 111,  00-102,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 279997.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279997.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375201.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.