eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo , obejmująca następujące zadania Nr sprawy ROA.271.67.2013 a) Zadanie nr 1 Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach b) Zadanie nr 2 Likwidacja dzikich wysypisk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Dopiewo: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo , obejmująca następujące zadania : Nr sprawy ROA.271.67.2013 a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach b) Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk
Numer ogłoszenia: 260837 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo , obejmująca następujące zadania : Nr sprawy ROA.271.67.2013 a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach b) Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo, obejmująca następujące zadania : - Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach. - Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów gromadzonych w koszach przy drogach na terenie Gminy. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 3.Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. 4.Zbiórka powinna odbywać się raz w tygodniu w każdą środę na terenie całej gminy, za wyjątkiem koszy usytuowanych w miejscowości Skórzewo, przy ul. Kolejowej (na parkingu), przy ul. Spółdzielczej oraz przy ul. Batorowskiej (przystanek autobusowy) -gdzie odbiór będzie następował w każdy poniedziałek i w każdą środą. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zwiększenia częstotliwości opróżniania koszy ulicznych jeśli zaistnieje taka uzasadniona potrzeba (zapełnienie koszy).Usługa powinna być wykonana wtedy w czasie 24 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Urząd Gminy Dopiewo. 6.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało utrzymanie porządku w obszarze o promieniu 4 m wokół kosza. 7.Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy. 8.Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 150 km. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 9.Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca musi dysponować min. 3 pojazdami przystosowane do tego typu działalności. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. 10.Ilość koszy ok. 230 szt. 11.Szacunkowa ilość zebranych śmieci w 2013 roku to ok. 30 ton. 12.Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. 13.Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania informacji o ilości zebranych odpadów ze wszystkich miejscowości łącznie po wykonaniu danego objazdu. 14.Termin realizacji usługi: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 15.Wykonawca jest zobowiązany zebrać wszystkie odpady z koszy ulicznych znajdujących się na terenie Gminy Dopiewo i przekazywać je do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Selekt w Piotrowie Pierwszym Zadanie nr 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie Gminy Dopiewo, w szczególności odpadów składowanych przy drogach i w miejscach publicznych. Zamawiający przez dzikie wysypisko śmieci rozumie miejsce nielegalnego składowania odpadów. Pojęcie to nie obejmuje zbierania pojedynczych odpadów typu butelki , papiery, zalegających w miejscach publicznych (np. w pasach dróg ). 2.Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. 3.Usługa powinna zostać wykonana w terminie 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Dopiewo. 4.Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i należy je przekazać je do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Selekt w Piotrowie Pierwszym. Odpady pochodzące z likwidacji dzikich wysypisk śmieci w ZZO Selekt w Piotrowie Pierwszym zostaną zakwalifikowane jako odpady o kodzie 20 03 01 - niesegregowane(zmieszane) odpady komunalne. 5.Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. 6.Koszt usługi powinien być skalkulowany jako cena uprzątnięcia i wywozu 1 tony odpadów. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów przez ZZO Selekt w Piotrowie Pierwszym oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa związane z wykonywaniem usługi i wywozu 1 tony odpadów. 7.Termin realizacji usługi: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 8.Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. 9.Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zebrania w 2014 r. to ok. 60 ton. Kod CPV : 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV : 90511000-2 Usługi wywozu odpadów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego - w trybie z wolnej ręki , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp , polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają : 1. zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21) 2. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Związek Międzygminny Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 : Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości min. 60.000,00 zł brutto, która świadczona była w okresie min. 6 kolejnych miesięcy i polegała na sukcesywnej zbiórce odpadów komunalnych . Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Dla zadania nr 2 : Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości min. 30.000,00 zł brutto, która świadczona była w okresie min. 6 kolejnych miesięcy i polegała na sukcesywnej zbiórce odpadów komunalnych . Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług, dotyczy : - dla zadania nr 1 : co najmniej jednej usługi o wartości min. 60.000,00 zł brutto, która świadczona była w okresie min. 6 kolejnych miesięcy i polegała na sukcesywnej zbiórce odpadów komunalnych , - dla zadania nr 2 : co najmniej jednej usługi o wartości min. 30.000,00 zł brutto, która świadczona była w okresie min. 6 kolejnych miesięcy i polegała na sukcesywnej zbiórce odpadów komunalnych ,;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

15.8.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika do siwz. 15.8.2. Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 15.8.3.Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ . 15.8.4.Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 15.8.5 Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne. 3. Uzasadnieniem zmian może być jedynie prawidłowa realizacja przedmiotu umowy lub obniżenie kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, pok. nr 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, pok. nr 5 Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.. 3. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia dokumentacji...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.