eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012r. z podziałem na 4 zadania (4 część)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Radlin: Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012r. z podziałem na 4 zadania (4 część)
Numer ogłoszenia: 260830 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012r. z podziałem na 4 zadania (4 część).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte są następujące zadania: Zadanie 1 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zakładek do książek - 3D. Zadanie 2 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla kampanii edukacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami komunalnymi. Zadanie 3 - wydruk i dostawa druków i akcesoriów dla USC. Zadanie 4 - wydruk i dostawa druków i akcesoriów dla Referatu AK..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 50 % zamówienia podstawowego na wydruk i dostawę dodatkowej ilości materiałów wymienionych w wykazie w każdym z zadań

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) wypełniony formularz cenowy (wzór zał. Nr 4A, 4B, 4C, 4D do SIWZ) b) oświadczenie o dopasowaniu druków do programu komputerowego, jakim dysponuje Zamawiający - dla zadania 3 (oświadczenie w druku oferty).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 upzp i określonych w Rozdziale III ust. 2 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b upup, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w Rozdziale IV ust. 1, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 upzp, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców, Zamawiający może dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany cen w trakcie trwania umowy w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 301 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zakładek do książek - 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiary: długość - 21 cm (+/- 2cm), szerokość - 6 cm (+/- 2 cm). Z jednej strony zakładki powinien znajdować się obrazek zmieniający się w zależności od zmiany kąta nachylenia zakładki, tzw. druk soczewkowy dający efekt obrazka trójwymiarowego. Obrazek ma dotyczyć tematyki dotyczącej segregacji odpadów komunalnych i prawidłowej gospodarki nimi, powinien przedstawiać dwie skrajne sytuacje pro i anty ekologiczne przenikające się wzajemnie. Druga strona zakładki (tył) zadrukowana już zwykłym drukiem (nie 3D), z tekstem dotyczącym prawidłowego segregowania odpadów (np. jakie kolory koszy do jakich surowców). Tylna strona zakładki powinna zawierać także logo Miasta Radlin. Narożniki zakładki - zaokrąglone. Zamówienie obejmuje przygotowanie i przedstawienie kilku (co najmniej dwóch) projektów zakładek z których wybrany zostanie przez zamawiającego jeden do wykonania. Poszczególne etapy projektowania zakładki podlegają konsultacjom z zamawiającym. Ilość zakładek przewidzianych do druku po akceptacji projektu: 5000 szt. Parametry druku: soczewka: 100 lpi 355 mic. 479 g/m2 zadruk:6+0 (CMYK i poddruk białym) kreda błysk 200 g/m2 kaszerowanie soczewki do kredy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla kampanii edukacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami komunalnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe materiały promocyjne powinny obejmować tematykę ekologiczną, ilustracje i rysunki dotyczące prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, informacje o sposobach ich właściwego segregowania, informacje o zasadach funkcjonowania nowego systemu gospodarki odpadami. Na materiałach powinno znajdować się także logo Miasta Radlin. Zamówienie obejmuje opracowanie graficzne poniższych materiałów i ich wykonanie po zaakceptowaniu przez zamawiającego projektu graficznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania na etapie projektowania materiałów. 1. Plakat. Nakład: 1000 szt. 2. Plan lekcji - stojący na biurko, w kształcie piramidy. Nakład: 3000 szt. 3. Kalendarz- stojący na biurko, w kształcie piramidy. Nakład: 1000 szt. 4. Ulotki reklamowe. Nakład: 4000 szt. (szczegółowy opis zawiera SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydruk i dostawa druków i akcesoriów dla USC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie M-17 - 200 szt. 2. Zaświadczenie M-210 - 500 szt. 3. Odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 (A5) - 500 szt. 4. Odpis skrócony aktu zgonu M-15 (A5) - 500 szt. Wzory druków poz. 2-4 określone zostały w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998r. W sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów (rozporządzenie - załącznik do pisma).Szczegółowy opis w SIWZ. Wzory zeskanowano i dołączono do SIWZ w postaci załączników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydruk i dostawa druków i akcesoriów dla Referatu AK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane o nieruchomościach rolnych ZR-1/A - ilość 200 szt. 2. Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1 - 200 szt. 3. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 - 200 szt. 4. Koperta (szara) na kartę osobową mieszkańca (otwierana po dłuższym boku) - 1000 szt. 5. Notatnik służbowy Mp-11 - 50 szt. Wzory zeskanowano i dołączono do SIWZ w postaci załącznika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.