eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja kotłowni gazowej w budynku warsztatu z modernizacją sieci ciepłowniczej do budynku nr 25 i 26

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Chorzów: Modernizacja kotłowni gazowej w budynku warsztatu z modernizacją sieci ciepłowniczej do budynku nr 25 i 26
Numer ogłoszenia: 260820 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni gazowej w budynku warsztatu z modernizacją sieci ciepłowniczej do budynku nr 25 i 26.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji istniejącej kotłowni gazowej oraz modernizacja sieci ciepłowniczej zasilającej obiekty magazynu nr 25 i budynku starej przygotowalni pasz nr 26. W zakres zadania wchodzą roboty: a/ budowlane polegające na wymianie 2 sztuk drzwi wewnętrznych na drzwi o odporności ogniowej EI30, wymianie okien na okna z PVC otwieralne, remoncie drzwi zewnętrznych oraz remont istniejących ścian, sufitów i posadzek z wykonaniem wierzchniej posadzki epoksydowej wykończonej cokolikiem. b/ instalacyjne w zakresie: - instalacja elektryczna: wykonanie nowej instalacji 230/400V zasilającej odbiorniki,instalacja gniazd wtykowych i oświetleniowa, instalacja odgromowa, AKPiA, instalacja p.porażeniowa wraz z montażem głównego wyłącznika pożarowego, montaż nowej rozdzielnicy R2. - instalacja solarowa: na dachu budynku montaż 7 sztuk solarów wraz z instalacją do wspomagania c.w.u, - wymiana kotłów gazowych wraz z całą armaturą zasilającą, montażem kompaktowej stacji uzdatniania wody oraz wymiennikowego zasobnika c.w.u o pojemności 500dm3 powiązanego z buforowym zasobnikiem o pojemności 300dm3, montażem nowego czopucha i komina wykonanego z stali kwasoodpornej włączonego do istniejącego komina ceramicznego, - instalacja wod-kan i wentylacji: istniejące instalacje wykorzystać i adaptować dla nowych potrzeb, c/ wymiana istniejącej sieci ciepłowniczej kanałowej na sieć preizolowaną (oddzielną dla każdego obiektu) układaną w kanale wraz z wymianą układu zaworów odcinających w budynku kotłowni. Cały zakres prac wykonać w oparciu o dokumentację projektową: 1. Projekty budowlano-wykonawcze. 2) Przedmiary robót. 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz niżej wymienionych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca wykonania.: - co najmniej 1-a wykonana robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu lub modernizacji kotłowni gazowej o wartości co najmniej 100 000,00zł netto, oraz - co najmniej 1-a robota polegająca na budowie, wymianie lub remoncie sieci ciepłowniczej o wartości co najmniej 50 000,00zł netto, - Do oferty należy dołączyć dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży oświadczenie, że kierownicy robót, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz -w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie: A. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia ujętych w projekcie, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym; 3) Wprowadzenia robót dodatkowych w przypadku stwierdzenia konieczności dokonania zmian w projekcie, których nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy; 4) Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie, przedmiarze robót, czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 5) Podstawę obliczenia w/w kosztów zmian w umowie mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego przedmiar robót dodatkowych i kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, a w odniesieniu do nie występujących w kosztorysie ofertowym materiałów i sprzętu wg. cen jednostkowych nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUDU dla II kwartału 2012r. z uwzględnieniem rabatów i upustów stosowanych dla tego rodzaju robót. B. Zmiany terminu zakończenia robót bez sankcji karnych dla Wykonawcy w przypadkach: 1) Wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. A3) i A4) jeżeli z powodu tych okoliczności nie jest możliwe dotrzymanie terminu realizacji; 2) Wstrzymania robót przez zamawiającego; 3) Wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących iż realizacja robót będzie niemożliwa lub bardzo utrudniona, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy; 4) Decyzji organów administracji państwowej, jeżeli od nich uzależniona jest realizacja przedmiotu zamówienia. C. Pozostałe z uwzględnieniem sankcji karnych dla Wykonawcy tytułem opóźnienia robót: 1) Zmiana podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie realizuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z wykonawcą; 2) Zmiana w osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub jeżeli osoby nienależycie wykonują swoje obowiązki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Ogród Zoologiczny, Promenada Generała Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, Promenada Generała Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.