Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Strzelce Krajeńskie: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1366 F
NA ODCINKU STRZELCE KRAJEŃSKIE - SŁAWNO
Numer ogłoszenia: 26081 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA KOMUNIKACYJNEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1366 F NA ODCINKU STRZELCE KRAJEŃSKIE - SŁAWNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1366 F na odcinku Strzelce Krajeńskie - Sławno polegająca na przebudowie drogi o długości 3093 m. Przebudowa drogi obejmuje poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,5 m wraz z korektą niwelety i przebiegu trasy drogi. Wykonane zostaną również warstwy nawierzchni (wiążąca i ścieralna) na całej nawierzchni oraz ścieżka rowerowa (dopuszczająca ruch pieszych) o szerokości 2,0 m. W ramach prac wykonane zostaną następujące elementy robót: -wykonanie warstwy wyrównawczej na istniejącej nawierzchni; -wykonanie poszerzenia drogi (podbudowa i warstwy nawierzchni); -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna); -wykonanie pełnej konstrukcji ścieżki rowerowej; -regulacja istniejącego systemu odwodnienia (rowy, ścieki); -wykonanie niezbędnych robót ziemnych - regulacja skarp nasypu i wykopu wraz z rowami. Trasa przebudowywanej drogi przebiega w zróżnicowanym wysokościowo terenie, częściowo w wykopie, częściowo w nasypie. Na trasie drogi zlokalizowane są zjazdy na drogi boczne, a w miejscowości indywidualne. Parametry techniczne drogi: -klasa drogi: Z(zbiorcza), -kategoria ruchu: KR2, -prędkość projektowa: 50 km/h, -szerokość jezdni: 5,5 m, -szerokość poboczy: 1,0 m. Ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszych: -szerokość: 2,0 m, -nawierzchnia bitumiczna. Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz pozyskanie w tym zakresie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 70.000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, (wykaz robót z ostatnich 5 lat wg zał. druku) tj.; -wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne o wartości minimum 1.500.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, - Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące. - dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku ) tj.: -układarka mas bitumicznych, -walec ogumiony, -walec stalowy wibr., -koparko-ładowarka, -środki transportowe; -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -kierownik budowy z uprawnieniami, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych do wyceny robót (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji), 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ); 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ). 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Harmonogram rzeczowo-finansowy (przy zachowaniu podanych terminów należy dostosować wydatki finansowe na poszczególne miesiące) (załącznik nr 9 do SIWZ). 13. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przestawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja i rękojmia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.fsd.pl, Starostwo Powiatowe w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 w dni robocze, w godzinach urzędowania lub za zaliczeniem pocztowym - egz. bezp., zamówić: email:naczelnikrg@fsd.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66 - 500 Strzelce Kraj., w sekretariacie - pokój nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w 50 % w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 - 2011 finansowanego z budżetu państwa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części drogi gminnej w ciągu ulicy Okrężnej w miejscowości Żelisławiec oraz przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Dębińskiej w miejscowości Stare Czarnowo.
- Modernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym
- "Remont drogi rolnej Przybysiowa w Sidzinie"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- ZP.271.8.2024 Przebudowa drogi osiedlowej w Luszkowie
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.