eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bysław › Naprawa fragmentów dróg oraz odtworzenie pobocza drogi na terenie leśnictw Nadleśnictwa Zamrzenica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Bysław: Naprawa fragmentów dróg oraz odtworzenie pobocza drogi na terenie leśnictw Nadleśnictwa Zamrzenica
Numer ogłoszenia: 260720 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica , Zamrzenica 1A, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3341175, faks 52 3341173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panśtwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa fragmentów dróg oraz odtworzenie pobocza drogi na terenie leśnictw Nadleśnictwa Zamrzenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica, w tym: - naprawa silnie uszkodzonych fragmentów dróg (wymokliska, wyrwy, dziury itp.) poprzez wbudowanie tłucznia i żwiru, na odcinkach różnej długości, których łączna długość wynosi 4550 mb, - odtworzenie pobocza i wykonanie ścieków podłużnych wzdłuż drogi technologicznej na terenie leśnictwa Pieńkowo o łącznej długości 3,40 km, - naprawa dróg leśnych dojazdowych do miejsc postoju na terenie leśnictw Rykowisko i Wandowo poprzez wbudowanie tłucznia i żwiru. Łączna powierzchnia naprawianych dróg wraz z poboczem wynosi 2000 m2. A. Naprawa silnie uszkodzonych fragmentów dróg (wymokliska, wyrwy, dziury itp.) poprzez wbudowanie tłucznia i żwiru, na odcinkach różnej długości, których łączna długość wynosi 4550 mb. a).Naprawa silnie uszkodzonych fragmentów dróg ma polegać na: - wyrównaniu naprawianego fragmentu drogi, - rozplantowaniu tłucznia wapiennego na odpowiednio wyprofilowanym podłożu warstwą o średniej grubości ok. 15 cm, z wyjątkiem leśnictwa Leontynowo gdzie wymagana jest warstwa średniej grubości ok. 24 cm (uzupełnienie głębokich wyrw), - zagęszczeniu walcem, - rozwiezieniu żwiru warstwą o grubości ok. 7 cm celem zaklinowania i zakrycia tłucznia, - zagęszczeniu walcem. Nawierzchnia powinna być tak zagęszczona, aby przejeżdżający pojazd nie pozostawiał wyraźnych kolein. b) Materiały (tłuczeń i żwir) powinny być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości, takiej aby ich ostateczna grubość przed zagęszczeniem była równa grubości projektowanej. Przyjmuje się tolerancję grubości warstw +/- 15 % przy pojedynczym punkcie pomiarowym, jednak średnia z pomiarów warstwy w leśnictwie nie może być mniejsza od wymaganych 15 cm i 7 cm. c) Granulacja zastosowanych do remontu dróg materiałów musi być zgodna z technologią budowy dróg (tłuczeń, żwir: 0-63 mm) d) Dopuszcza się zastosowanie innego tłucznia naturalnego niż wapienny, ale o właściwościach fizyko-chemicznych nie gorszych niż kruszywo wapienne. e) Naprawa ma zostać wykonana na odcinkach dróg zgodnie z potrzebami na gruncie wg szczegółowego zestawienia określonego w SIWZ f) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie kruszywa (gruzu) budowlanego w konstrukcji nawierzchni. Muszą przy tym być zachowane parametry fizyczne identyczne jak dla tłucznia wapiennego. W przypadku zastosowania gruzu Wykonawca zobowiązany jest udokumentować jego pochodzenie oraz złożyć pisemne oświadczenie, że gruz nie zawiera substancji szkodliwych (w szczególności azbestu i PCB). W ofercie należy wskazać jakie kruszywo będzie zastosowane do remontu. B. Odtworzenie pobocza i wykonanie ścieków podłużnych wzdłuż drogi technologicznej na terenie leśnictwa Pieńkowo (lokalizacja: oddział 198 a, 199 g, 207a, c, d, 208 c, d, f, 217 a) o łącznej długości 3,40 km. a) Minimalne wymagania dotyczące wykonywania robót - odtworzenie pobocza o szerokości 0,5 m na długości całej drogi przy użyciu równiarki, - uwałowanie pobocza po odtworzeniu, - wykonanie ścieków podłużnych i odpływów bocznych wody w miejscach obniżonych i podmokłych o długości ok. 2 m i głębokości ok. 0,2-0,4 m w zależności od miejscowej potrzeby lub wskazań zamawiającego. b) Przekrój poprzeczny wykonanego pobocza przyjęto o spadkach 20%. Dopuszcza się tolerancję +/- 3 %. C. Naprawa dróg leśnych dojazdowych do miejsc postoju na terenie leśnictw Rykowisko i Wandowo poprzez wbudowanie tłucznia i żwiru. Łączna powierzchnia naprawianych dróg wraz z poboczem wynosi 2000 m2 a).Naprawa dróg ma polegać na: - wyrównaniu naprawianego fragmentu drogi, w tym niwelacja skarp i poboczy, - rozplantowaniu tłucznia wapiennego na odpowiednio wyprofilowanym podłożu (droga + pobocze) warstwą o średniej grubości ok. 15 cm, - zagęszczeniu walcem, - rozwiezieniu żwiru warstwą o grubości ok. 7 cm celem zaklinowania i zakrycia tłucznia, - zagęszczeniu walcem. Nawierzchnia powinna być tak zagęszczona, aby przejeżdżający pojazd nie pozostawiał wyraźnych kolein. b) Materiały (tłuczeń i żwir) powinny być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości, takiej aby ich ostateczna grubość przed zagęszczeniem była równa grubości projektowanej. Przyjmuje się tolerancję grubości warstw +/- 15 % przy pojedynczym punkcie pomiarowym, jednak średnia z pomiarów warstwy w leśnictwie nie może być mniejsza od wymaganych 15 cm i 7 cm. c) Granulacja zastosowanych do remontu dróg materiałów musi być zgodna z technologią budowy dróg (tłuczeń, żwir: 0-63 mm). d) Dopuszcza się zastosowanie innego tłucznia naturalnego niż wapienny, ale o właściwościach fizyko-chemicznych nie gorszych niż kruszywo wapienne. e) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie kruszywa (gruzu) budowlanego w konstrukcji nawierzchni. Muszą przy tym być zachowane parametry fizyczne identyczne jak dla tłucznia wapiennego. W przypadku zastosowania gruzu Wykonawca zobowiązany jest udokumentować jego pochodzenie oraz złożyć pisemne oświadczenie, że gruz nie zawiera substancji szkodliwych (w szczególności azbestu i PCB). W ofercie należy wskazać jakie kruszywo będzie zastosowane do remontu. 2. Wymagania ogólne związane z realizacją całego zakresu zamówienia. 1) Roboty muszą być wykonywane przy optymalnej dla tego rodzaju prac wilgotności gruntu (nawierzchni). Niedopuszczalne jest wykonywanie robót, kiedy grunt jest plastyczny (np. po długotrwałych opadach lub suszy). 2) Roboty muszą być wykonane w taki sposób, aby następował sprawny spływ wody z korony drogi, a w obniżeniach terenu nie stagnowała woda. 3) Materiały użyte do remontu dróg (tłuczeń, żwir) powinny posiadać stosowne aprobaty lub dokumenty potwierdzające pochodzenie i jakość. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. 12.09.2011 r. godz. 10:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 49 2030 0045 1110 0000 0071 4210 w banku BGŻ O/Tuchola z dopiskiem wadium - remont dróg w Nadleśnictwie Zamrzenica. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie zamawiającego - pokój nr 11 (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, zaś kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną równiarką i jednym walcem drogowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi ze względów technologicznych wykonanie umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy; b) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością wykonania prac w ustalonym terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_zamrzenica/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zamrzenica Zamrzenica 1A 89-510 Bysław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Zamrzenica Zamrzenica 1A 89-510 Bysław sekretariat (pok. nr 20).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.