eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › Projekt przebudowy i rozbudowy budynku biurowo-warsztatowego na budynek biurowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS) w Markowej z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Markowa: Projekt przebudowy i rozbudowy budynku biurowo-warsztatowego na budynek biurowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS) w Markowej z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 260680 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 37-120 Markowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2265352, faks 017 2265756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy i rozbudowy budynku biurowo-warsztatowego na budynek biurowy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS) w Markowej z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku warsztatowo- administracyjnego na budynek biurowy przeznaczony na potrzeby funkcjonowania administracyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Markowej. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie niżej wymienionych opracowań: a) inwentaryzacji: architektoniczno - budowlanej i branżowej elektrycznej budynku warsztatowo - biurowego, z opracowaniem orzeczenia technicznego obiektu; b) projekt przyłącza gazowego do budynku i przebudowa odcinka sieci gazowej związanego z dostawą gazu do budynku; c) audytu energetycznego - ekspertyza przeprowadzona przez licencjonowanego audytora energetycznego, przygotowana zgodnie z treścią Rozporządzenia Min. Infrastruktury z dnia 14.02.2008 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego (Dz. U. 08. 33. 195) oraz przepisów wykonawczych; d) projektu budowlanego: przebudowy pomieszczeń na parterze i 1-szym piętrze, przebudowy części strychowej oraz wykonanie windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, projektów instalacji: centralnego ogrzewani (C.O.) z kotłownią, wod-kan., ciepłej wody użytkowej (C.W.U.), elektrycznej, teletechnicznej, komputerowej; e) projektu zagospodarowania terenu - na aktualnej mapie do celów projektowych, uwzględniające dojścia, w tym dojście dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie parkingu, odprowadzenie wód opadowych z budynku do rowu melioracyjnego; f) projektów wykonawczych oraz projektów wnętrz pomieszczeń biurowych i świetlicy wymagających szczególnego potraktowania, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przedmiarów, kosztorysu inwestorskiego, przebudowy budynku polegającej na zaprojektowaniu pomieszczeń w części strychowej budynku, instalacji i urządzeń dźwigowych, informacji dotycząca planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami całego budynku; g) opracowanie pozwolenia wodno - prawnego na odprowadzenie wód opadowych do cieku wodnego; h) projektu wewnętrznej instalacji gazowej. W projekcie przebudowy i rozbudowy budynku, należy przewidzieć ponadto roboty budowlane: - przebudowę strychu na poddasze użytkowe z przeznaczeniem na magazyn sprzętu Obrony Cywilnej, - wykonanie instalacji odgromowej całego budynku, - docieplenie styropianem kominów oraz stropów, - wykonanie elewacji budynku z dociepleniem ścian, - wymianę całej stolarki drzwiowej i okiennej, - wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - zamontowanie daszków nad wejściami do budynku, - wykonanie sanitariatów, w tym dla osób niepełnosprawnych na parterze i 1-szym piętrze, - wymianę posadzek i podłóg, - wykonanie i uzupełnienia tynków wewnętrznych, - wykonanie nowych obróbek blacharskich ,rynien i rur spustowych, - konserwacja więźby dachowej środkami ogniochronnymi, grzybobójczymi i owadobójczymi, - malowanie pokrycia dachowego z częściową wymianą pokrycia wg orzeczenia technicznego stanu budynku, - wykonanie i montaż wkładu kominowego ze stali nierdzewnej do kotła C.O., - wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych związanych z projektowaną przebudową. Zagospodarowanie terenu powinno przewidywać: - wykonanie ogrodzenia od strony wschodniej, - obsługę komunikacyjną - ciągi piesze, dojazdy, drogi wewnętrzne, parking łącznie z dojściem dla osób niepełnosprawnych, miejsce wydzielone na rowery, - wykonanie przyłącza gazowego do budynku tj. przebudowa odcinka sieci gazowej średnioprężnej o ciśn. nom. 0,2 MPa, - wykonanie kanalizacji deszczowej i wylotu kolektora wód opadowych do cieku wodnego wraz z opracowaniem operatu wodno-prawnego na zrzut wód deszczowych, Zamawiający oczekuje dokumentacji wielobranżowej w zakresie pozwalającym na: - uzyskanie decyzji celu publicznego, - uzyskanie pozwolenia na budowę i zmiana przeznaczenia użytkowania budynku, - ogłoszenie przetargu na wykonanie robót budowlanych obejmujących budynek wraz z zagospodarowaniem terenu oraz przeprowadzenie robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 200 zł (tysiąc dwieście złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj.: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, d) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, e) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, f) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności elektrycznej. 2) Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno opracowanie polegające na wykonanie projektu remontu lub przebudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego zamieszkania zbiorowego, o pow. użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 (każde). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 ppkt 1 lit. a-f i ppkt 2a spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców. - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że pozyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4, 5 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 -składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c oraz w pkt 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt 8 stosuje się odpowiednio. 10. Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-5 oraz pkt II.3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=menu&menu=25&str=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Markowej pok. nr 17, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Markowej sekretariat Urzędu, pok. nr 13, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.