eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie styczeń - marzec 2014. Postępowanie znakZKM-2/2013..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Iława: Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie styczeń - marzec 2014. Postępowanie znak: ZKM-2/2013..
Numer ogłoszenia: 260673 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427498 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 29, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 648 48 25, faks 89 648 48 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy w okresie styczeń - marzec 2014. Postępowanie znak: ZKM-2/2013...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych, parkingów, przystanków autobusowych na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część 1 - zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych położonych w północnej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3,4,5,6 do wzoru umowy dla części 1. 2) część 2 - zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów i przystanków autobusowych położonych w południowej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1a,2a,3a, 4a, 5a,6a do wzoru umowy dla części 2. 3) W zakresie poszczególnych części zimowego utrzymania chodników, przejść dla pieszych, parkingów i zatok parkingowych położonych w północnej i południowej części miasta a) Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych dla każdej części (1 i 2) oddzielnie poprzez: - Przygotowanie (zakup, magazynowanie) i zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. - Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, ściąganie błota pośniegowego - rozumie się przez to usunięcie śniegu z nawierzchni przeznaczonej do utrzymania. Śnieg z chodników należy usuwać w stronę zieleńca a w przypadku chodników biegnących wzdłuż jezdni śnieg należy pryzmować na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tzw. czarnej nawierzchni chodnika bez względu na grubość opadu śniegu. - Odśnieżanie przejść dla pieszych - polega na całkowitym usunięciu śniegu z nawierzchni zarówno chodnika jak również z jezdni na całej długości i szerokości przejścia uwzględniając wysepki rozdzielające jezdnie. Śnieg z przejścia należy pryzmować 0,5 m od wyznaczonych przejść na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. - Wywóz spryzmowanego śniegu z przejść dla pieszych. - Odśnieżanie miejsc w jezdni, w których parkowanie pojazdów jest dopuszczone (zatok parkingowych) polega na usunięciu masy śnieżnej umożliwiając parkowanie pojazdów. - W przypadku ciągłych opadów śniegu obowiązkiem Wykonawcy jest ciągłe i systematyczne - odśnieżanie powierzonego terenu ze śniegu, usuwanie muld i zasp śniegowych. - Zimowe utrzymanie przystanków autobusowych polega na odśnieżaniu, usuwaniu oblodzeń błota pośniegowego w ramach wykonywania tych prac na chodnikach administrowanych przez Urząd Miasta oraz dodatkowo usytuowanych na ulicach będących w innym zarządzie niż Urząd Miasta wg wykazu w załączniku 4 Dla części 1 i załączniku 4a dla części 2. Przez przystanek rozumie się długość chodnika z zatoką na całej jej długości, w przypadku braku zatoki w odległości 15 m w obrębie słupka lub tablicy oznaczającej przystanek. Ponadto usługa obejmuje mycie wiat przystankowych z częstotliwością jeden raz w miesiącu. - Zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie oblodzeń - należy przez to rozumieć utrzymanie szorstkości poprzez zastosowanie mieszanki soli z piaskiem. - Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości. - Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta będzie ponosić Wykonawca i mają być wyliczone w cenę oferty. - W przypadku nie wykonania części z czynności objętej jedną wspólną ceną np. nie wykonanie posypania, kiedy zlecono odśnieżenie i posypanie - całą czynność traktuje się jako niewykonaną. - Wszystkie nośniki sprzętu (piaskarki, pługi) przeznaczone do pracy w terenie winny być wyposażone w środki łączności ze stanowiskiem kierowania akcją zima - telefon komórkowy. - Zabezpieczenie ok. 25 m3 piasku w celu udostępnienia mieszkańcom z osiedli domów jednorodzinnych na posypywanie chodników (rozwiezienie w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca) dla każdej części 1 i 2. - Wykaz chodników, placów, parkingów, przystanków autobusowych i zatok parkingowych dla części 1 został zamieszczony w załączniku nr 1,2,3,4 do projektu umowy. - Wykaz chodników, placów, parkingów, przystanków autobusowych i zatok parkingowych dla części 2 został zamieszczony w załączniku nr 1a,2a,3a, 4a do projektu umowy b) Oczyszczanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych i zatok parkingowych - dla każdej części (1 i 2) oddzielnie: prace polegające na oczyszczaniu należy rozpocząć na zlecenie zamawiającego po zakończeniu realizacji 1 okresu. Pod pojęciem oczyszczania należy rozumieć prace polegające na oczyszczaniu chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych i zatok parkingowych z zalegających zanieczyszczeń (piasku itp.) przy użyciu zamiatarek mechanicznych oraz mechaniczne i ręczne zbieranie zanieczyszczeń takich jak: butelki, puszki, papier, folie, kartony, wyłamane przez wiatr gałęzie oraz inne zanieczyszczenia. Przy oczyszczaniu mechanicznym należy uwzględnić doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczanie mechaniczne było niemożliwe. 3. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych na podstawie wykonanych i odebranych usług. Podstawą do wynagrodzenia będzie protokół odbioru usług sporządzony przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane . 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę 7. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 7 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 8. Przedmiot zamówienia wykonawca wykona z własnych materiałów. Materiały zastosowane do realizacji poszczególnych części powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z określeniami art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych (Dz.U.05.230.1960). 9. Wykonawca nie będzie używał do wykonywania usługi żadnych materiałów zakazanych przepisami szczególnymi. 10. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do realizacji usługi, jak również przedstawienia wyników tych badań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6, 90.60.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów, przystanków autobusowych położonych w północnej części miasta.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231384,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189981,60

  • Oferta z najniższą ceną: 189981,60 / Oferta z najwyższą ceną: 189981,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych, parkingów i przystanków autobusowych położonych w południowej części miasta.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EKO Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171527,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139880,40

  • Oferta z najniższą ceną: 139880,40 / Oferta z najwyższą ceną: 139880,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.