eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Dostawa sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Grójec: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 260508 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3411 , 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6662250, faks 048 6662394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3411.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o parametrach opisanych szczegółowo w dołączonym do SIWZ jako załącznik nr 3 szczegółowym opisie zamówienia. - zgodność kodów CPV 30210000-4 - zgodność z PN -materiały powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty: karta gwarancyjna, opis urządzenia, instrukcje działania i wszystkie niezbędne instrukcje dotyczące instalacji . Rodzaj i parametry zapisane są na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który należy wypełnić i dołączyć do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i załącznikach . Wykonawca musi udzielić gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i potwierdzić ten fakt odpowiednim zapisem w formularzu ofertowym (załącznik nr1). W postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Spełnienie wszystkich warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany towar spełnia wymogi Zamawiającego określone w SIWZ . 3. Formularz cenowy z jednostkową kalkulacją ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.(załącznik nr.2) 4. Aktualne zaświadczenie (kopia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Wykonawcy nie spełniający powyższych wymogów zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania, jednak w razie gdyby nie złożenie lub nie uzupełnienie przez Wykonawcę dokumentów wymaganych w pkt.9 SIWZ skutkować miało unieważnieniem przetargu, Zamawiający skorzysta z przysługującego mu na podstawie art.26 ust.3 ustawy PZP prawa do wezwania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów w określonym terminie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3411.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po przesłaniu zapytania na e-mail: referent27@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.