Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Piła: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej ; Wspólny Słownik Zamówień /CPV-15000000-8
Numer ogłoszenia: 260495 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich , ul. Żeromskiego 41, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2132140, faks 067 2132143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorzadowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej ; Wspólny Słownik Zamówień /CPV-15000000-8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych , określanych we Wspólnym Słowniku Zamówień /CPV-15000000-8/ z możliwością składania ofert częściowych. Każda ze wskazanych części określana będzie mianem zadanie; łącznie 7 zadań wg zastawień stanowiących załączniki Nr 1 od zadń 1/1 do zadania 1/7 SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Zadanie 1: produkty rolnictwa i ogrodnictwa /CPV 03100000-2/ , warzywa przetworzone /CPV 15331400-1 / ; Zadnie 2: jaja świeże kurze /CPV 03142500-3; Zadanie 3: mięso i produkty mięsne /CPV 15100000-9/; Zadanie 4 : ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb /CPV 15220000-6/, owoce, warzywa i produkty podobne/mrożonki/CPV 15300000-1/; Zadanie 5 : produkty mleczarskie/CPV 15500000-3/; Zadanie 6 : różne produkty spożywcze/CPV 15800000-6/, oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne /CPV 15400000-2/, produkty wytwarzane z przemiału ziarna,skrobii i produktów skrobiowych/CPC 15600000-4/, przetworzone warzywa i owoce/CPV 15330000-6/ ; Zadanie 6 : pieczywo świeże, wyroby piekarnicze i ciastkarskie/CPV 15810000-9/. Każde zadanie stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-ilościowy będący integralną częścią specyfikacji / załącznik Nr1/ wg zadań 1/1 do 1/6/..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.10.00.00-2, 15.33.14.00-1, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.55.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.33.00.00-6, 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia pkt.2 ppkt 1 część III SIWZ/ załącznik Nr2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia pkt.2 ppkt 2 część III SIWZ/ załącznik Nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie okresla szczególnego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia pkt.2 ppkt 3 część III SIWZ/załącznik Nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia pkt.2 ppkt 3 części III SIWZ/załącznik Nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia pkt.2 ppkt 4 części III SIWZ/załącznik Nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Oferta na formularzu cenowym wg.załącznika Nr1 - na kazde zadanie oddzielnie.2/Oświadczenie dotyczace wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. 3/Zaakceptowany wzór umow wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 4/ Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ilości artykułów podanych w zał./ofercie/ do umowy sąilościami maksymalnymi, jednak Zamawiający dopuszcza zmianę ilościową i asortymentową wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, bez przekroczenia rocznej ceny zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: w przypadku zaistnienia sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, gdy Zamawiajacy nie zrealizuje zamówienia w całości Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100 procentach. 3/ Zamawiajacy przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nadzwyczajnego i zewnętrznego zdarzenia, na które Strony umowy nie mają wpływu oraz których nie było w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich 64-920 Piła parter p. nr 023.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich ul. Żeromskiego 41 64-920 Piła parter p. nr 023.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty rolnictwa i ogrodnictwa. Warzywa przetworzone..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.10.00.00-2, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja kurze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz ilościowy zawiera formularz - załącznik nr 1/2 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i produkty mięsne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczególoey wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz- załącznik Nr 1/3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb. Owoce , warzywa i produkty podobne/mrożonki/..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortmentu i ilości zawiera formularz- załącznik Nr1.4 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz- załacznik Nr 1.5 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze. Oleje , tłuszcze zwierzęce i roślinne. Produkty wytwarzane z przemiału ziarna,skrobii i produktów skrobiowych. Przetworzone warzywa i owoce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymenu i ilości zawiera formularz załącznik Nr 1.6 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.33.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieczywo świeże, wyroby piekarnicze i ciastkarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczególowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1.7 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.
- Budowa ul. Szkolnej
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.