eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Wieluń: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 260483 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385226 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434322, faks 043 8434322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 182 z późniejszymi zmianami, na terenie miasta i gminy Wieluń, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. Świadczeniem usług opiekuńczych będą objęte osoby, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w zakresie: -pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, -opieki higieniczno-sanitarnej, -zapewnienia kontaktów z otoczeniem. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności: I. pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych 1. sprzątanie pomieszczenia użytkowanego przez osobę wymagającą opieki: a. kuchnia -mycie naczyń, sprzątanie po czynnościach gospodarczych na bieżąco po osobach wymagających pomocy usługowej, b. pokój i przedpokój - odkurzanie, mycie podłóg, pastowanie, c. pranie firan, mycie okien, d. gruntowne sprzątanie, e. łazienka - mycie wanny, sedesu, podłogi, f. palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody 2. przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety a. przygotowywanie śniadania, b. przyniesienie obiadu ze stołówki i podanie, c. w sytuacjach szczególnych np. niemożliwość spożywania posiłków ze stołówki ze względu na dietę - przygotowywanie posiłków w domu chorego, d. przygotowywanie kolacji 3. pomoc przy spożywaniu posiłków (karmienie) 4. zakup artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, wykup leków osobie wymagającej pomocy 5. regulowanie bieżących opłat II. opieka higieniczno-sanitarna 1. mycie, czesanie, kąpiel 2. zmiana bielizny osobistej i pościelowej 3. układanie chorego w łóżku 4. podawanie leków zleconych przez lekarza 5. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych 6. przesłanie łóżka 7. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń 8. pranie bielizny osobistej i odzieży 9. pranie pościeli w pralce 10. zanoszenie bielizny, odzieży i pościeli do pralni III. organizowanie spacerów Zakres usług dostosowuje się do indywidualnych potrzeb podopiecznych i jest określany przez zamawiającego. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów, od poniedziałku do piątku - w uzasadnionych przypadkach także w soboty, niedziele i święta - w godzinach 6.00 - 22.00 Szacunkowa liczba godzin usług w 2015r. wyniesie ogółem 25 000, w tym w dni robocze - 21 000, a w soboty, niedziele i święta - 4 000. Ilość godzin może ulec zmniejszeniu. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą świadczone usługi opiekuńcze wynosi miesięcznie - 55. Ilość osób, godzin oraz zakres usług opiekuńczych będzie ulegać zmianom wynikającym z potrzeb podopiecznych i możliwości zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łódzki Oddział Okręgowy PCK, ul.Piotrkowska 203/205, 90-451 łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 250000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.