eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł na finansowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26047

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Libiąż: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł na finansowanie: - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Libiąż-Urząd Miejski w Libiążu, do kontaktów: Franaszek Krystyna, Nędza Lucyna, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311 wew. 228, 109, fax 032 6271822, e-mail: fb211@libiaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.libiaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł na finansowanie: - wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Libiąż. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00zł na: - finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji oraz zaciągniętych kredytów KOD CPV 66 10 00 00 - 1, 66 13 00 00 - 0 kategoria usługi - 06 na następujących warunkach: 1) Udzielenie kredytu nastąpi w 3 transzach: I transza w wysokości 1 500 000,00 zł w dniu 25 lipca 2007 r., II transza w wysokości 1 500 000,00 zł w dniu 25 września 2007 r., III transza w wysokości 1 000 000,00 zł w dniu 22 listopada 2007 r. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości przyznanego kredytu (zmniejszenie wielkości ostatniej transzy lub rezygnacja z niej) bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat z tego tytułu. 3) Okres kredytowania - do 31.12.2014 r. 4) Spłata kredytu (kapitału) - karencja do 31.12.2008 r. Spłata kapitału w latach 2009 - 2014, kwartalna, w terminach do 31 marca, do 30 czerwca, do 30 września i do 31 grudnia każdego roku. Raty w latach 2009 - 2011 w wysokości po 120 000,00 zł, w latach 2012 - 2013 w wysokości po 210 000,00 zł, w roku 2014 w wysokości po 220 000,00 zł. 5) Wysokość kwartalnych spłat kapitału może ulec zmianie w zależności od faktycznego wykorzystania kredytu i zostanie ustalona po 22.11.2007 r. (tj. ostatecznym terminie uruchomienia kredytu). 6) Spłata odsetek - karencja do 31.12.2007 r. Odsetki za okres od uruchomienia I transzy do 31.12.2007 r. płatne będą w styczniu 2008 roku. Następne odsetki płatne będą w okresach kwartalnych, w miesiącu następnym po upływie kwartału, za który są naliczane. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2014 r. 7) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki WIBOR trzymiesięcznej, wyliczonej jako średnia arytmetyczna notowań pomiędzy pierwszym a ostatnim dniem kwartału poprzedzającego kwartał, za który naliczane są odsetki, skorygowanej o stałą marżę banku. 8) Odsetki naliczane będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 9) Bank naliczy jednorazową prowizję od przyznanego kredytu - w związku z karencją w spłacie odsetek prowizja jest obligatoryjna na podstawie art. 84 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 poz.2104 ze zmianami). 10) Kredytowanie odbywać się będzie bez konieczności otwarcia rachunku pomocniczego. 11) Koszt kredytu stanowią odsetki oraz prowizja od przyznanego kredytu. Nie dopuszcza się naliczania żadnych innych dodatkowych opłat (np. za przelewy). 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez doliczania jakichkolwiek opłat, kar, etc. 13) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel "in blanco". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 917 141,26 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.07.2007; lub data zakończenia: 31.12.2014

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca winien wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Libiążu Nr 54 8444 0008 0000 0250 3471 0003 z dopiskiem "wadium na udzielenie kredytu bankowego w wysokości 4 000 000,00 zł". 3. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1 w Wydziale Finansowo-Budżetowym, pokój Nr 216. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;warunek udziału w postępowaniu:w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy działający na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wniosą terminowo wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na podstawie formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Nr 1 do SIWZ - dokument należy złożyć w formie oryginału .W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda dołączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1. Wykonawcy utworzeni na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe: aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: a) rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, b) aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 ppkt 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów określone w pkt. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający: 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy jeżeli jest on reprezentowany przez pełnomocnika - dokument należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dokument należy złożyć w formie oryginału. 5. Wypełniony formularz OFERTA wg załącznika Nr 2 do SIWZ - dokument należy złożyć w formie oryginału. 6. Dowód wpłaty wadium - zgodnie z rozdziałem VII SIWZ. 7. Przewidywany koszt kredytu wg załącznika Nr 4 do SIWZ - dokument należy złożyć w formie oryginału. 8. Projekt przyszłej umowy- dokument należy złożyć w formie oryginału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1, pok. Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.