eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26043

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żary: dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Tomków Mieczysław, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707810, 4707874, fax 068 4707815, e-mail: przetargi@105szpital.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.105szpital.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Żarach, ul. Domańskiego 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych (CPV: 33.14.10.00-0) w ilościach i asortymencie wyszczególnionych w SIWZ Liczba zadań 18 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferentów wymagań określonych przez zamawiającego zawarto w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: na całość zamówienia - 4950,00 zł Na zadanie nr 1 - w wysokości 540 zł; Na zadanie nr 2 - w wysokości 230 zł; Na zadanie nr 3 - w wysokości 1080 zł; Na zadanie nr 4 - w wysokości 560 zł; Na zadanie nr 5 - w wysokości 340 zł; Na zadanie nr 6 - w wysokości 190 zł; Na zadanie nr 7 - w wysokości 250 zł; Na zadanie nr 8 - w wysokości 320 zł; Na zadanie nr 9 - w wysokości 350 zł; Na zadanie nr 10 - w wysokości 60 zł; Na zadanie nr 11 - w wysokości 310 zł; Na zadanie nr 12 - w wysokości 90 zł; Na zadanie nr 13 - w wysokości 30 zł; Na zadanie nr 14 - w wysokości 140 zł; Na zadanie nr 15- w wysokości 140 zł; Na zadanie nr 16 - w wysokości 110 zł; Na zadanie nr 17 - w wysokości 130 zł; Na zadanie nr 18 - w wysokości 80 zł; Wadium należy wpłacić w terminie do 21.05.2007 roku do godz. 11.00 w poniżej podanych formach: -przelewem na rachunek bankowy Nr konta Bank Zachodni WBK S.A. I/O Żary 98 1090 2561 0000 0001 0206 8572, -poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą \spełnia/ nie spełnia\. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4, ustawy Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3). f.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a, c i d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. g.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. f, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h.Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 53, poz. 533 z późn. zm.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:00, Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową w obecności przybyłych wykonawców nastąpi w siedzibie zamawiającego w bud. Nr 23, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Igły, strzykawki. 1) Krótki opis: IGŁY, strzykawki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 27 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wkłucia dożylne. 1) Krótki opis: Wkłucia dożylne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 74 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Rękawice. 1) Krótki opis: Rękawice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Siatki przepuklinowe. 1) Krótki opis: Siatki przepuklinowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Cewniki, pojemniki na odpady medyczne. 1) Krótki opis: Cewniki, pojemniki na odpady medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 31 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Probówki do systemu aspiracyjno - próżniowego. 1) Krótki opis: Probówki do systemu aspiracyjno - próżniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: System zamknięty do pobierania krwi. 1) Krótki opis: System zamknięty do pobierania krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Butelki do drenażu wysokociśnieniowego. 1) Krótki opis: Butelki do drenażu wysokociśnieniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 30 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Artykuły medyczne jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 11 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Zestawy do znieczuleń. 1) Krótki opis: Zestawy do znieczuleń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Zestawy do cewnikowania. 1) Krótki opis: Zestawy do cewnikowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Materiały laboratoryjna jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Materiały laboratoryjna jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 17 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Materiały laboratoryjna jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Materiały laboratoryjna jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 16 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pojemniki do dezynfekcji. 1) Krótki opis: Pojemniki do dezynfekcji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.