eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.Wymiana nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Olsztyn: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wymiana nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 260425 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253135 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 30B, 10-229 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895266462, faks 895356471.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wymiana nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja wymiany nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie w obrębie Parku Jar I w Olsztynie oznaczony na mapie i w rejestrze gruntów obrębu nr 75 m. Olsztyna, jako działka nr 14..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane SANBUD Sp. z o.o., ul. Jarocka 21, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40429,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49728,86

  • Oferta z najniższą ceną: 49728,86 / Oferta z najwyższą ceną: 49728,86

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Uzasadnienie faktyczne: 1. Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego znak: ZZM.271.26.2012 pn. Wymiana nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie - przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w zakresie obejmującym nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w następujących dokumentach: 1) SIWZ z dnia 05.10.2012 r. - dział XXII ust. 2 2) Ogłoszeniu o zamówieniu Nr 382528-2012 z dnia 05.10.2012 - SEKCJA II.1.4) 2. Zgodnie z wynikiem postępowania, o którym mowa w ust. 1 w dniu 31.10.2012 r. została zawarta Umowa nr 2510/3 / 2012 na wykonanie roboty budowlanej pn.: Wymiana nawierzchni chodnika na terenie Parku Jar I w Olsztynie z Przedsiębiorstwem Inżynieryjno-Budowlanym SANBUD Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jarockiej 21, 10-699 Olsztyn 3. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone temu samemuWykonawcy, o którym mowa w ust. 2 i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy wartości 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.