eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo a) Zadanie nr 1 Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET , b) Zadanie nr 2Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, c) Zadanie nr 3Zbiórka odpa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Dopiewo: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo : a) Zadanie nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET , b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, c) Zadanie nr 3: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła, d) Zadanie nr 4: Likwidacja dzikich wysypisk.
Numer ogłoszenia: 260384 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo : a) Zadanie nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET , b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, c) Zadanie nr 3: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła, d) Zadanie nr 4: Likwidacja dzikich wysypisk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo : a) Zadanie nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET , b) Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, c) Zadanie nr 3: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła, d) Zadanie nr 4: Likwidacja dzikich wysypisk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Dla zadania nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 2 pojazdami przystosowanymi do zbiórki odpadów wyposażonymi w HDS, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 2 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach, 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 3 : Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r.) - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 3 pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia. - Dla zadania nr 4 : Likwidacja dzikich wysypisk. 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 pojazdem dostawczym przystosowanym do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2.Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - dotyczy zadania nr 1,2,3,4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 9.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U. z 2005r, poz. 236, Nr 2008r.) - dotyczy zadania nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach z 27.04.2001r (Dz. U. z 2007r Nr 39, poz. 251 ze zm.) - dotyczy zadania nr 1,2,3,4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę . 9.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9.4. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp wg załącznika do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda zapisana strona dokumentu). 10. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 9.1 SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty , o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c , 62-070 Dopiewo , pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c , 62-070 Dopiewo , pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : Zbiórka i opróżnianie pojemników siatkowych na odpady typu PET.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Zbiórka odpadów wysegregowanych przez mieszkańców, odbieranych bezpośrednio sprzed posesji - zbiórka u źródła.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Likwidacja dzikich wysypisk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Likwidacja dzikich wysypisk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.