eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólniedostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Mickiewicza 86 w Tarnobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Tarnobrzeg: Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólniedostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Mickiewicza 86 w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 260346 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólniedostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Mickiewicza 86 w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Mickiewicza 86 w Tarnobrzegu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych branż: 2.1. Roboty przygotowawcze 2.2 Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 m x 22,0m o pow. całkowitej 1306,25m2 ( powierzchnia zabudowy obiektu 27,50 x 47,50 m). Zakres rzeczowy obejmuje budowę boiska o nawierzchni syntetycznej do mini koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego oraz piłki ręcznej, ciągów komunikacyjnych, oświetlenia sztucznego boisk, ogrodzenia terenu boiska wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową, odprowadzenie wód opadowych do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej poprzez projektowany drenaż liniowy. Wielofunkcyjne boisko przeznaczone do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową - 2 boiska, mini koszykówkę - 2 boiska, tenisa ziemnego, ogrodzone będzie piłkochwytami do wysokości 4,00 m. W ogrodzeniu usytuowano bramę wjazdową o szerokości 2.55 m, oraz furtkę o szerokości 1.20 m. Boisko będzie pełnić rolę boiska szkolnego na którym odbywać się będą zajęcia wychowania fizycznego, jak i udostępnione po zajęciach szkolnych, bez ograniczeń dzieciom i młodzieży pozaszkolnej. Nawierzchnię syntetyczną wraz z podbudową oddzielać będą od pozostałych elementów obrzeża betonowe 100 x 30 x 8 ustawione na ławie betonowej. Wszystkie linie boiska wykonane zostaną odrębnymi kolorami dla odrębnych dyscyplin sportowych : - piłka ręczna - linie białe - piłka siatkowa - linie czerwone - mini koszykówka - linie niebieskie - tenis ziemny - linie żółte Kolor płyty boiska - zielony Wyposażenie sportowe boiska : Bramki do piłki ręcznej - 2 bramki kompletne z siatką, aluminiowe z tulejami do mocowania w podłożu, wyposażone w siatkę na wspornikach. Kosze do mini koszykówki - 4 szt (2 kpl.) stalowe ocynkowane malowane proszkowo z tulejami ( posiadającymi antypoślizgowe osłony umieszczone w nawierzchni boiska ) do mocowania w podłożu (wylewane stopy betonowe), z możliwością demontażu . Wysięg tablicy 1,60 m , wysokość regulowana w przedziale 2,6-3,05 [m], tablice z włókna epoksydowego z malowanym polem 0,45 x 0,59 [m] wzmacniane ramką stalową i średnicą obręczy kosza 0,45 [m] z siatkami łańcuchowymi. Zestaw do siatkówki - słupki do siatkówki - 2 kpl. wraz z siatkami oraz osłonami z pianki, słupki aluminiowe z tulejami ( posiadającymi antypoślizgowe osłony umieszczone w nawierzchni boiska ) do mocowania w podłożu (wylewane stopy betonowe), z możliwością demontażu, z regulacją wysokości mocowania w przedziale 1,07 -2,43 [m] i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa bezwęzłowa z taśmami wzmacniającymi białymi : górna szer. 7 cm, dolna szer. 5 cm. Zestaw do tenisa -słupki do tenisa ziemnego - 1 kpl wraz z siatką, aluminiowe z tulejami ( posiadającymi antypoślizgowe osłony umieszczone w nawierzchni boiska ) do mocowania w podłożu (wylewane stopy betonowe), z możliwością demontażu, słupek z mechanizmem naciągowym i siatką całosezonową bezwęzłową z taśmami wzmacniającymi białymi : górna i dolna szer. 5 cm i środkową szer. 7 cm, oraz dodatkowymi oplotem części górnej na wysokości min. 15 cm. Ogrodzenie - piłkochwyty Wykonanie ogrodzenia wysokości h=4,00 m stanowiącego jednocześnie piłko chwyty zabezpieczające przed wyrzuceniem piłki poza obręb boiska. Rozstaw słupów l=2,50 [m] , dla furtki l=1,58 [m] oraz dla bramy wjazdowej l=2,90 [m]. Słupki zabetonowane w stopach fundamentowych z betonu B-20 o wymiarach 0,3 x 0,3 x 1,0 [m] , długość słupków l=4,89 [m] , między stopami należy zamontować prefabrykowane obrzeża trawnikowe 30 x 8 x 100 [cm] na lawie betonowej z betonu B-15 i podsypce piaskowej gr. 10 cm. Konstrukcję ogrodzenia stanowią słupki z rur stalowych fi 60 mm, zastrzały oraz stężenia fi 40 mm , siatka stalowa ocynkowana powlekana w kolorze zielonym o oczkach 35 x 35 mm grubości 3,2 mm. Brama wjazdowa 2,55 x 2,00 [m] z profili 45x45x6 wypełniona siatką , furtka wejściowa 1,20 x 2,00 [m] wypełniona siatką jak w ogrodzeniu. Konstrukcja stalowa zabezpieczona przed wpływami atmosferycznymi poprzez malowanie 2 x farbami podkładowymi i 2 x nawierzchniowymi (chlorokauczuk). Wszystkie elementy malowane w kolorze zielonym. Ciągi piesze Wykonanie ciągu pieszego wewnątrz ogrodzenia szer. 1,84 [m] z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z zastabilizowaniem gruntu tłuczniem kamiennym. Oświetlenie Oświetlenie sztuczne boiska wielofunkcyjnego - szczegółowy opis stanowi projekt branżowy. Odwodnienie Odwodnienie wykonane zostanie poprzez drenaż - szczegółowy opis stanowi projekt branżowy. Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa oraz SST. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9000 zł / słownie: dziewięć tysięcy złotych/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej ) o wartości min. 400 000 zł brutto każda. b) posiadają co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a), który obejmuje okres ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wyszczególnienie za ten okres zamówień zrealizowanych. W wykazie wykonanych zamówień należy podać wartości przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów). b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.