eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW DLA POTRZEB KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Warszawa: HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW DLA POTRZEB KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Numer ogłoszenia: 260332 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW DLA POTRZEB KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych, prowadzonych przez Policję, na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie. 2. Świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w ruchu ciągłym, tzn. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z holowaniem , w tym załadunkiem pojazdu nie może być dłuższy niż 50 minut, licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego dyspozycji usunięcia pojazdu. 4. Termin realizacji zamówienia: od dnia obowiązywania umowy (nie wcześniej niż od 01-01-2009 r.) przez okres 36 miesięcy, jednak nie dłużej niż do osiągnięcia kwoty (zgodnie z Ofertą Wykonawcy). 5. Miejsce realizacji zamówienia; usługi będące przedmiotem zamówienia i świadczone będą na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie. 6. Wielkość zamówienia poniżej 133 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują: 1. min.2 pojazdami przystosowanymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg, 2. min.1 pojazdem przystosowanymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg, 3. min.1 osobą posiadającą uprawnienia do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg, 4. min.1 parkingiem znajdującym się na terenie powiatu Piaseczno c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą odpowiednio: a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, b. dokumentu i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt II. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca (spełnia) warunki albo (nie spełnia) warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić spełnianie warunków, składając: A. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. I ppkt 1 lit. a Wykonawca złoży: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. I ppkt 1 lit. b Wykonawca złoży: 1. oświadczenie o dysponowaniu pojazdami przystosowanymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej, odpowiednio: do 3.500 kg - minimum 2 sztuki, powyżej 3.500 kg - minimum 1 sztuka 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania pojazdów jeżeli w oświadczeniu , o którym mowa w pkt 1 Wykonawca wskaże pojazdy którymi będzie dysponował. 3. Oświadczenie o dysponowaniu min. 1 parkingiem zlokalizowanym na terenie powiatu Piaseczno spełniającymi wymagania określone przez Zamawiającego wraz z dokumentem wskazującym formę dysponowania tą nieruchomością (np. najem, dzierżawa) 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia parkingu jeżeli w oświadczeniu , o którym mowa w pkt 2 Wykonawca wskaże parking którym będzie dysponował. 5. Oświadczenie o dysponowaniu min.1 osobą posiadającą uprawnienia do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3.500 kg. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w oświadczeniu , o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskaże osoby którym będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2. Opłata za specyfikację: 7,35 PLN. (wpłaty na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.