eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych w tymczasowej siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Toruńskiej 21 i pawilonu przy ul. Warszawskiej 19.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Kwidzyn: Wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych w tymczasowej siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Toruńskiej 21 i pawilonu przy ul. Warszawskiej 19.
Numer ogłoszenia: 260324 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych w tymczasowej siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Toruńskiej 21 i pawilonu przy ul. Warszawskiej 19..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania pomieszczeń o łącznej powierzchni 1110,81 m2 w tymczasowej siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Toruńskiej 21 i Pawilonu przy ul. Warszawskiej 19.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków. 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)wykonawcy, o których mowa pkt. 1, mogą się ubiegać o udzielnie zamówienia, jeżeli: a)prowadzą działalność gospodarczą tożsamą niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności wykonali w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 3 usługi o wartości jak przedmiot zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie (spełnienia) lub (nie spełnienia) wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków, albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 Pzp winien złożyć oświadczenie, że a)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia te należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze mianami wprowadzonymi w dniu 16 października 2008r Dz.U. Nr 188, poz.1155 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zwanego dalej rozporządzeniem wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1)Aktualny opis z własnego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dla osób upełnomocnionych do zarządzania firma. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie usług, oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1) doświadczenie wykonawcy - wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował lub obecnie realizuje minimum trzy usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych o porównywalnym zakresie oraz o porównywalnej wartości jak przedmiot zamówienia, złożone na załączonym druku załączniku nr 3 do formularza ofertowego. 2) dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4.W celu powiedzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 100.000,00 zł 2) oświadczenie, że jej ważność obejmować będzie okres wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego: ul. Toruńska 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zamawiającego: ul. Toruńska 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 30 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.