eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Rewitalizacja parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego w Chmielniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Chmielnik: Rewitalizacja parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego w Chmielniku
Numer ogłoszenia: 260287 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego w Chmielniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego w Chmielniku. Zamówienie obejmuje: 1. Rozebranie budynku - domu Rzezaka, ogrodzenia oraz nawierzchni parkowych z podbudową, konserwacja fragmentu ruin domu Rzezaka poprzez impregnację i wykonanie szczelnych spoin. Na pozostałym fragmencie domu Rzezaka należy umieścić tablicę informacyjną z plexi o grub. 1 cm. Treść należy uzgodnić z Zamawiającym. 2. Karczowanie drzew i nasadzenie nowego drzewostanu. 3. Budowę zbiornika wodnego z siecią drenarską, 4. Budowę oświetlenia parku - latarnie parkowe: słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawą kulową mleczną z lampami ledowymi o barwie ciepłej i mocy 60 W oraz wzdłuż ulicy Parkowej latarnie drogowe z wysięgnikami o wys. 7 m z lampami ledowymi o barwie ciepłej i mocy 60 W (Zamawiający dokonuje zamiany zaprojektowanych lamp sodowych na ledowe.) Przebudowa istniejącego punktu sterowniczo - pomiarowego. 5. Budowę stanowisk postojowych przy ul. Parkowej oraz przy ul. Dygasińskiego z kostki betonowej kolor szary i płyt ażurowych - 49 stanowisk wraz z chodnikiem w kolorze żółtym. 6. Ukształtowanie terenu pod alejkę rowerowo - rolkową i nasyp ( górkę) z obsianiem trawą. 7. Nawierzchnie parkowe: - ścieżka rowerowo - rolkowa o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego (15 cm) i piasku (20 cm). - alejki parkowe o nawierzchni mineralno - żywicznej w kolorze piaskowym na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm. i warstwie piasku o gr. 20 cm wykończone obrzeżem betonowym. Spoiwo wykonane poprzez wymieszanie komponentów w odpowiednim stosunku wagowym. Wymieszanie masy z kruszywem w mieszarce w wymuszonym mieszaniem zarobu. Wylanie warstwy wierzchniej z zacieraniem mechanicznym. - nawierzchnia placu zabaw z mieszanki mineralno - żywicznej oraz nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami zabawowymi z płyt gumowych EPDM o grub. 3 cm układanych na podbudowie z kruszywa ( 10cm) i piasku ( 20 cm). 8. Plac zabaw z urządzeniami zabawowymi typu: - zestaw zabawowy typu śpioszek: wieża kwadratowa z daszkiem x2, wieża strażacka, zjeżdżalnia , kładka linowa, most linowy, ścianka linowa - pajęczyna, komin linowy, koci grzbiet, ścianka wspinaczkowa - wejście. - karuzela - młynek z siedziskami, -zestaw zabawowy integracyjny typu labirynt naukowca: kółko i krzyżyk, sklepik, tablica do rysowania, termometr, zegar. - huśtawka wagowa, - zestaw baszta z piaskownicą: wieża z dachem 4-spadowym, ślizg krótki, podest stały, podest - platforma, piaskownica z siedziskami, wieża bez dachu, trap wjazdowy, wyposażenie dodatkowe: moduł kółko-krzyżyk, tablica do rysowania. - sprężynowiec duo, - huśtawka bocianie gniazdo: belka pozioma wykonana ze stali ocynkowanej, słupy wykonane z drewna litego, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwione w gruncie przez zabetonowanie. Zawiesia łożyskowane wykonane ze stali nierdzewnej. Bocianie gniazdo wykonane z lin. - krzyżak mały / mrowisko: wykonane z 25 drewnianych słupów o długości 3,60 m zakotwionych w zbrojonej płycie fundamentowanej oraz 40 poziomych, stalowych, ocynkowanych rur. Słupy wykonane z drewna litego, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w płycie fundamentowej. - linarium typu piramida/stożek o wys. 4 m, - zjazd linowy o długości 25 m z podestem: konstrukcja nośna wykonana ze stali malowanej proszkowo. Podpory przednie wykonane z profilu 70x70x3mm, podpora tylna wykonana z profilu 90x90x4mm. Pomosty startowe wykonane z drewna bezrdzeniowego. Ruchomy wózek ze stali nierdzewnej poruszający się po stalowej linie łączącej metalowe elementy nośne. Urządzenie zakotwione w gruncie przy użyciu betonu. - stolik dziecięcy z siedziskami ( typu rys. p02): siedziska i blat stolika na jednym stelażu metalowym, przytwierdzony do podłoża. -tablica informacyjna / regulaminowa na plac zabaw. Konstrukcja metalowa lub drewniana zakotwiona na kotwach metalowych. W projekcie przedstawiono przykładowe rysunki urządzeń stanowiących projektowane wyposażenie terenu. 9. Siłownia terenowa z urządzeniami typu: a) urządzenia jednostanowiskowe: - orbitek, - twister, - wahadło, - prasa nożna, - biegacz, - poręcze, - drążek uniwersalny, - wioślarz, b) Urządzenia dwustanowiskowe ( zestawy przykładowe, Wykonawca może zaproponować inne połączenia urządzeń): - ławki do ćwiczeń na pylonie , - przywodziciel - odwodziciel na pylonie, - prasa ręczna - wyciąg górny na pylonie, -prasa ręczna - prasa nożna na pylonie, - motyl A - wyciąg górny na pylonie, - poręcz - drabinka na pylonie. Masywne metalowe przyrządy wykonane z grubej stali nierdzewnej. Urządzenia o konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju co najmniej 11 cm i grubości co najmniej 3,6 mm. Kryzy montażowe o grubości 8 mm. Poręcze i uchwyty wykonane z rur stalowych o grubości co najmniej 3 mm. Siedziska, oparcia i stopnie wykonane z blachy ze stali nierdzewnej grubości co najmniej 3 mm z otworami odprowadzającymi wodę, dodatkowo malowane proszkowo trwałymi farbami do użytku zewnętrznego gwarantującymi odporność na korozję, działanie promieni słonecznych i zmiany temperatur. Urządzenia zamontowane na fundamentach betonowych minimum 30 cm pod powierzchnią gruntu zamontowane za pomocą kotwy stalowej zalanej w betonie. Urządzenia podwójne montowane na pylonie zawierającym instrukcje użytkowania urządzeń. Każde z urządzeń wyposażone w tabliczkę znamionową z funkcją i instrukcją do ćwiczeń. 10. Ogrodzenie: - placu zabaw ze stali ocynkowanej: kształtowniki w ramach stalowych z bramą i furtkami o wys.1,2m - 61 mb, - ogrodzenie stalowe, ocynkowane przy budynku rzeźni o wys. 1,63 m - 59,5 mb. - ogrodzenie zbiornika wodnego wykonane częściowo na fundamencie betonowym i cokole murowanym z kamienia, konstrukcja wykonana z rur stalowych ocynkowanych fi 40 mm, bariera o wys. 1,1 m. Ogrodzenie oczka wodnego - 39,2 mb i barierka 21,4 mb. 11. Zakup i montaż w parku elementów małej architektury typu: ławki parkowe ( 20 szt. z oparciem i 36 szt. bez oparcia), stoły, tablica informacyjna, kosze na odpady, stojaki na rowery, bramy wejściowe do parku z napisem i reliefem. 12. Zazielenienie terenu, nasadzenie roślin, drzew, krzewów i bylin. Do nasadzenia należy wycenić: - drzewa wysokie typu: platan, lipa, dąb, kasztanowiec o wysokości co najmniej 3 metry od powierzchni gruntu. Drzewa powinny być w pojemniku lub z bryłą ziemi, z dobrze wykształconą koroną i systemem korzeniowym. - śliwa wiśniowa i złotokap o wysokości co najmniej 2,5 metra od powierzchni gruntu. - sadzonki krzewów o wysokości co najmniej 1,5 m, mocno rozkrzewiona korona i system korzeniowy. Drzewa i krzewy muszą być wolne od szkodników, zdrowe i nieuszkodzone. Do utrzymania roślin w pozycji pionowej należy zastosować paliki wykonane z drewna, okorowane i impregnowane ciśnieniowo. Paliki wzmacniane półpalikami bocznymi oraz taśmą PCV..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Gwarancja wadialna nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów rekreacyjnych typu: place zabaw, boiska, parki obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki i oświetlenia lub rewitalizację centrów miejscowości o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami o odpowiednich uprawnieniach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) : - kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach spełnienia w/w warunku należy wykazać posiadanie minimum 1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion zł 00/100) środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej wykonawcy w tej samej wysokości. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że: - zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów rekreacyjnych typu: place zabaw, boiska, parki obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki i oświetlenia lub rewitalizację centrów miejscowości o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ- wymagana forma - ORYGINAŁ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - wymagana forma - ORYGINAŁ lub odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z podaniem zastosowanych w kosztorysie czynników cenotwórczych - wymagana forma - ORYGINAŁ; 4. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 7 do SIWZ - wymagana forma - ORYGINAŁ; 5. Dowód wniesienia wadium - wymagana forma - zgodnie z zapisem działu VIII SIWZ (Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: -wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi); -działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią umowy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu. -konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, -opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. -dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach: urzędowej zmiany stawki podatku VAT, - jeżeli zmiany dokumentacji będą zapobiegać powstaniu wady obiektu budowlanego, będą usprawniać bezpieczeństwo, usprawniać proces budowlany, wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. W takiej sytuacji wartość robót, które nie zostaną wykonane na skutek zmiany dokumentacji a ujęte były w kosztorysie ofertowym, zostanie przez Zamawiającego potrącona z ceny ustalonej w umowie. Zakres robót zamiennych zostanie określony zmienioną dokumentacją projektową lub protokołem konieczności a wartość robót zamiennych zostanie ustalona w drodze negocjacji stron, przy uwzględnieniu składników cenotwórczych jakie Wykonawca zastosował w kosztorysie ofertowym. - zmiany nazwy firmy lub adresu, zmiany kierownika budowy, nr konta, formy organizacyjno-prawnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik Wydział Budownictwa -pokój nr 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik pokój nr 102 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, Oś 6, Działanie 6.2 - Rewitalizacja małych miast.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.