eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i internatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Wawrzeńczyce: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i internatów
Numer ogłoszenia: 260204 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce , Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, faks 0-12 2874003, 2874007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i internatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się przewóz 17 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce do i ze szkół specjalnych i internatów przy specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych w Krakowie pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich, w dni nauki szkolnej w okresie od 02.09.2013r. do 27.06.2014r. oraz zapewnienie opieki w czasie dowozu z miejscowości: 1) Rudno Górne (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Nr 7, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie); 2) Dobranowice (3 osoby w tym 1 osoba codziennie - do Zespołu Szkół Specjalnych nr 6, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 79, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie oraz 1 osoba dowóz do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 6, Gimnazjum Specjalne nr 63, ul. Niecała 8 w Krakowie w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej oraz 1 osoba dowóz do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 3, Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 42 ul. Praska 64 w Krakowie - w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej); 3) Stręgoborzyce ( 1 osoba - codziennie - do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących, Szkoła Podstawowa Specjalna ul. Spadochroniarzy 1 w Krakowie); 4) Wygnanów (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie); 5) Wawrzeńczyce (4 osoby - codziennie w tym: 1 osoba - do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie, 1 osoba - do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna Nr 31, os. Sportowe 28 w Krakowie,1 osoba - do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6, Gimnazjum Specjalne Nr 56, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie, 1 osoba - do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Nr 7, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie); 6) Złotniki (2 osoby - codziennie w tym 1 osoba do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie, 1 osoba do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14 , Szkoła Podstawowa Specjalna nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie); 7) Igołomia (2 osoby - w tym 1 osoba codziennie - do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6 w Krakowie, Szkoła Podstawowa Specjalna, Nr 79 ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie oraz 1 osoba dowóz do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 3, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy nr 9, ul. Praska 64 w Krakowie w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej; 8) Odwiśle (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie); 9) Zofipole (1 osoba - codziennie do Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Krakowie, os. Sportowe 28, 31-966 Kraków, 3 (trzy) dni w tygodniu i do Krakowskiej Hodowli Nasiennictwa Ogrodniczego POLAN Sp. z o.o., Kraków ul. Kocmyrzowska 27, 2 (dwa) dni w tygodniu w dni nauki szkolnej (przewóz ranny). 10) Tropiszów (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych w Krakowie Nr 14, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna nr 31, os. Sportowe 28, 31-966 Kraków, 3 (trzy) dni w tygodniu i do Krakowskiej Hodowli Nasiennictwa Ogrodniczego POLAN Sp. z o.o., Kraków ul. Kocmyrzowska 27, 2 (dwa) dni w tygodniu w dni nauki szkolnej (przewóz ranny). 2. Dowozy będą odbywać się po wyznaczonych przez Zamawiającego trasach dwoma pojazdami. 3. Planowane trasy przewozów w dni nauki szkolnej w okresie 02.09.2013r. - 27.06.2014r. z wyszczególnieniem km: I POJAZD: Trasa dowozu do szkół codziennie: Dobranowice - Rudno Górne - Stregoborzyce - Wygnanów - Wawrzeńczyce - Złotniki - Igołomia - Odwiśle - Zofipole - Tropiszów - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Spadochroniarzy 1, (razem ok. 60 km), w tym 2 razy w tygodniu przewóz ranny po trasie: Dobranowice - Rudno Górne - Stregoborzyce - Wygnanów - Wawrzeńczyce - Złotniki - Igołomia - Odwiśle - Zofipole - Tropiszów - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Kraków ul. Kocmyrzowska 27 - Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Spadochroniarzy 1, ( trasa ok. 65 km), Trasa przejazdu powrotnego do domów codziennie ze szkoły: Kraków ul. Spadochroniarzy 1- Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Tropiszów - Zofipole - Igołomia - Odwiśle - Złotniki - Wawrzeńczyce - Wygnanów - Stręgoborzyce - Rudno Górne - Dobranowice (razem ok. 60 km). II POJAZD: Trasa dowozu do internatu w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej: Dobranowice - Rudno Górne - Wawrzeńczyce- Igołomia- Kraków ul. Niecała 8 - Kraków ul. Praska 64 - (razem ok. 50 km). Trasa przejazdu powrotnego do domów z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej: Kraków ul. Praska 64 - Kraków ul. Niecała 8 - Igołomia - Wawrzeńczyce - Rudno Górne - Dobranowice (razem ok. 50 km). 4. Przedmiot zamówienia jest usługą typu od drzwi do drzwi tj. usługą każdorazowo zapewniającą osobom przewożonym pomoc od wyjścia z domu lub innego miejsca do punktu docelowego. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym opieki ( w tym zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony ich mienia). 6. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne pojazdu/pojazdów do przewozu 17 osób niepełnosprawnych oraz w każdym pojeździe miejsce dla opiekuna. Jeden pojazd zabezpieczający przewóz do szkoły codziennie musi być wyposażony w windę i posiadać: miejsca siedzące dla co najmniej 13 uczniów, 1 miejsce dla opiekuna oraz 1 przystosowane miejsce na przewóz osoby niepełnosprawnej w jej własnym wózku inwalidzkim i 1 miejsce na złożony wózek inwalidzki. Drugi pojazd dowożący uczniów do internatu winien posiadać co najmniej 3 miejsca siedzące dla uczniów i 1 miejsce dla opiekuna. Wykonawca do realizacji zamówienia winien dysponować co najmniej 2 osobami pełniącymi rolę kierowcy, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie przewozu osób oraz co najmniej 2 osobami pełniącymi rolę opiekuna, posiadającymi udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Osoba opiekuna każdorazowo podczas wykonywania usługi/przedmiotu zamówienia zobowiązana jest pełnić opiekę nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi. Nie dopuszcza się, aby funkcję opiekuna pełnił kierowca. 7. Liczba kilometrów przejechanych w danym dniu rozliczana będzie w następujący sposób: 1) KURSY PORANNE Od miejsca zamieszkania pierwszego zabranego dziecka do dowozu do szkoły (internatu) ostatniego dziecka. 2) KURS POPOŁUDNIOWY Od rozpoczęcia popołudniowego kursu pod budynkiem szkoły (internatu) do wysadzenia ostatniego dziecka w miejscu zamieszkania. 8. W poszczególnych miesiącach dowozu Wykonawca bez uzasadnionej zgody Zamawiającego nie może wykonać więcej kilometrów niż: - wrzesień 2013 r. - 3100 km, październik 2013 r. - 3300 km, listopad 2013 r. - 2900 km, grudzień 2013 r. - 2200 km - styczeń 2014r. - 3200 km; luty 2014 r. - 1500 km; marzec 2014 r. - 3100 km; kwiecień 2014r. - 2700 km; maj 2014r. - 3100 km; czerwiec 2014r.- 2900 km..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonuje usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych na łączną kwotę, co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (również wykonywanych) głównych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 2 osobami pełniącymi rolę kierowcy, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie przewozu osób oraz co najmniej 2 osobami pełniącymi rolę opiekuna, posiadającymi udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Osoba opiekuna każdorazowo podczas wykonywania usługi/przedmiotu zamówienia zobowiązana jest pełnić opiekę nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi. Nie dopuszcza się, aby funkcję opiekuna pełnił kierowca. Wykonawca przedłoży odrębne oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) pojazdami sprawnymi technicznie w tym 1 (jeden) pojazd zabezpieczający przewóz do szkoły codziennie musi być wyposażony w windę i posiadać: miejsca siedzące dla co najmniej 13 dla uczniów + 1 miejsce dla opiekuna + 1 przystosowane miejsce na przewóz osoby niepełnosprawnej w jej własnym wózku inwalidzkim i 1 miejsce na złożony wózek inwalidzki. Drugi pojazd dowożący uczniów do internatu winien posiadać co najmniej 3 miejsca siedzące dla uczniów i 1 miejsce dla opiekuna. Wskazane w ofercie pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze, zgodnie z art. 23 ustawy PZP dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 - tekst jedn.) (wzór stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszcza się: a)zmianę ilości dowożonych dzieci (zwiększyć lub zmniejszyć). Zmiana ta może skutkować zmianą ilości przejechanych kilometrów w miesiącu oraz zmianą trasy dowozu. b)zmianę kluczowego personelu niezbędnego do wykonywania zamówienia po stronie Wykonawcy (np. kierowca autobusu, opiekun). Zamawiający/Wykonawca wyrazi zgodę na zmianę personelu drugiej strony tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy czy Zamawiającego. W szczególności mogą to być okoliczności powodujące, iż wskazana osoba nie będzie mogła wykonywać swojej pracy. c)zmianę godzin dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych. Powodem takiej zmiany mogą być zmiany organizacyjne w placówce szkolnej, wytyczne nadrzędnej Instytucji Oświatowej; d) pojazdu wskazanego w ofercie do realizacji zamówienia. Powodem takiej zmiany może być okoliczność skutkująca niemożliwością wykonywania usługi za pomocą wskazanego w ofercie przetargowej pojazdu. Potrzeba zmiany może wynikać również ze zmian organizacyjnych Wykonawcy jak również Zamawiającego. Zmieniony autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie, aktualny przegląd techniczny oraz wymaganą ilość miejsc siedzących. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku: a) konieczności zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi. b) wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. c) rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, wprowadzenie usługi zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. d) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. e) konieczności wprowadzenia nowej trasy. f) zmiany ilości kilometrów (zwiększenia bądź zmniejszenia długości tras). g) zmiany ilości dowożonych uczniów. 3. Zmiany, o których mowa powyżej w pkt 2 odnoszą się do proporcjonalnego zmniejszenia lub zwiększenia kosztów przedmiotu zamówienia w zależności od charakteru zmiany. 4. . Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/Zamawiającego powinien wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym terminem wprowadzeniem zmian. 5. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać, czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57 Sekretariat pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.