eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › sprzątanie pomieszczeń szpitala-A.ZP/7/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Zakopane: sprzątanie pomieszczeń szpitala-A.ZP/7/08
Numer ogłoszenia: 260169 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 211233 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, fax 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń szpitala-A.ZP/7/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych oraz hotelu przyszpitalnego o pow. 3957 m2 przy ul. Gładkie 1 w Zakopanem. Wykonawca gwarantuje zastosowanie odpowiedniego sprzętu oraz własnych środków czystości i higieny, posiadających atesty Państwowego Zakładu Higieny, własnych środków dezynfekcyjnych zarejestrowanych przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów i Produktów Biobójczych, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi obowiązującymi w szpitalu. 2. Podział pomieszczeń szpitala na strefy do sprzątania: 2.1. Strefa biała - sale pozabiegowe - sale opatrunkowe - sala bronchoskopowi - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 2.1.1. Z objętych sprzątaniem specjalistycznym pomieszczeń szpitalnych należy szybko i sprawnie usunąć wszelkiego typu substancje, mogące sprzyjać rozwojowi i rozmnażaniu się drobnoustrojów. Szczególną uwagę należy zwrócić na krew, ropę, inne wydzieliny oraz resztki pożywienia i kurz, nie dopuszczając do ich rozproszenia w otoczeniu. 2.1.2. Sprzęt czyszczący po każdorazowym użyciu musi być starannie umyty, zdezynfekowany i osuszony., zgodnie z procedurami sprzątania 2.1.3. Do mycia mocno zabrudzonych powierzchni należy używać środków myjąco - czyszczących, dozowanych zgodnie z zaleceniami producenta i procedurami sprzątania 2.1.4. Środki do dezynfekcji należy stosować zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał.3 do SIWZ. 2.2. Strefa szara - sale chorych - poradnie, laboratorium - dyżurki pielęgniarskie (gdzie wykonywane są zabiegi pielęgniarskie) - kuchenki oddziałowe - łazienki, ubikacje - brudowniki - magazyn czystej bielizny 2.2.1. Z objętych sprzątaniem specjalistycznym pomieszczeń szpitalnych należy szybko i sprawnie usunąć wszelkiego typu substancje, mogące sprzyjać rozwojowi i rozmnażaniu się drobnoustrojów. Szczególną uwagę należy zwrócić na krew, ropę, inne wydzieliny oraz resztki pożywienia i kurz, nie dopuszczając do ich rozproszenia w otoczeniu. 2.2.2. Ze względu na specyfikę miejsca i zagrożenia epidemiologiczne wymaga się , aby osoby sprzątające dane oddziały były na stałe do nich przypisane, bez możliwości rotowania w ciągu dnia pracy. 2.2.3. Sprzęt czyszczący po każdorazowym użyciu musi być starannie umyty, zdezynfekowany i osuszony zgodnie z procedurami sprzątania 2.2.4. Do mycia mocno zabrudzonych powierzchni należy używać środków myjąco - czyszczących, dozowanych zgodnie z zaleceniami producenta i procedurami sprzątania. 2.2.5. Środki do dezynfekcji należy stosować zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał.3 do SIWZ. 2.3. Strefa czarna - korytarze oddziałowe i szpitalne, klatki schodowe - pomieszczenia socjalne - gabinety lekarskie - winda wewnętrzna - hotel przyszpitalny - magazyn brudnej bielizny 3. Ogólne zasady utrzymania porządku w pomieszczeniach szpitala: 3.1. Pomieszczenia wewnątrzoddziałowe, sale, w których stale przebywają pacjenci, tj. sale chorych, łazienki, korytarze, muszą być wysprzątane w godzinach rannych przed planowaną wizytą lekarską (zgodnie z harmonogramem szpitala). Początek sprzątania - nie wcześniej niż o 7.00 rano. 3.2. W godzinach popołudniowych - w czasie odwiedzin u pacjentów, mogą być wykonywane tylko prace doraźne, niezakłócające rytmu oddziałów. 3.3. W godzinach ciszy nocnej (22.00 - 7.00) nie można wykonywać żadnych prac na oddziale, gdzie przebywają chorzy, z wyjątkiem nagłych prac interwencyjnych. 3.4. Pozostałe pomieszczenia na oddziale mogą być sprzątane w ciągu dnia, jednak nie może to zakłócać normalnej pracy oddziału. 3.5. Za ustalenie harmonogramu prac odpowiada Przełożona Pielęgniarek. 3.6. W budynku musi znajdować się osoba, która reaguje na sytuacje awaryjne w całym budynku. Sposób komunikacji musi być jasno określony. 3.7. Pomieszczenia, w których praca odbywa się w ciągu dnia, np. pokoje badań, gabinety itp., mają być sprzątane jednorazowo, po zakończonym dniu pracy, z zachowaniem wszystkich wymagań dotyczących poszczególnych stref szpitala. 3.8. W okresie nasilonego zabrudzenia, tj., zimą czy w czasie deszczu, osoba pełniąca dyżur na oddziałach jest zobowiązana do kontroli czystości w tych miejscach i umycia zabrudzonych powierzchni. 3.9. Pracownicy wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad segregacji odpadów obowiązujących w szpitalu. 4. Wykaz pomieszczeń przedstawia zał.1 do niniejszej specyfikacji. 5. Wielkość powierzchni poziomych oraz ich rodzaj przedstawia zał.2 do niniejszej specyfikacji. 6. Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość ich wykonywania zawiera zał.3 do niniejszej specyfikacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do oferty opracowane procedury sprzątania zatwierdzone przez Państwowego Inspektora Sanitarnego uwzględniające zasady sprzątania pod względem sanitarno -epidemiologicznym, zastosowanie sprzętu, zasad dezynfekcji, użyte środki, ich rodzaj w zależności od powierzchni, organizację pracy firmy z uwzględnieniem całodobowego zapewnienia usługi, grafik pracy, sposób komunikowania się z pracownikami, dostępność pracowników, dokumentację dotyczącą dezynfekcji, zeszyty kontroli itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.74.00.00 - 74.74.00.00 74.72.10.00 - 74.72.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 597600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. zo.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 597600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 597600.00 oferta z najwyższą ceną: 762360.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.