eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › BUDOWA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ ORAZ PLACU ZABAW WE WSI ŻELISZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Bolesławiec: BUDOWA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ ORAZ PLACU ZABAW WE WSI ŻELISZÓW
Numer ogłoszenia: 260120 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ ORAZ PLACU ZABAW WE WSI ŻELISZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej oraz placu zabaw we wsi Żeliszów zgodnie z projektami budowlanym wykonanym przez firmę: Usługi Projektowania Nadzoru i Kierowania Robotami Budowlanymi, mgr inż. Krzysztof Struczyk, z siedzibą w Bolesławcu. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1. Boiska wielofunkcyjne 1.1. Budowa boiska do piłki koszykowej wraz z polem do gry w siatkówkę o wymiarach 32x19 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej, położonej na płycie betonowej. Warstwa dolna nawierzchni z granulatu SBR o grubości 8 mm, warstwa górna typu EPDM o grubości 8 mm Nawierzchnia EPDM z granulatu barwionego w masie w dwóch kolorach (zielony i czerwony). Linie boisk malowane w dwóch kolorach (biały i żółty). Płyta betonowa z betonu B-15 zbrojona siatką z prętów o średnicy 10 mm, oczka siatki 15x15 cm. 1.2. Budowa boiska do piłki ręcznej wraz z polem do gry w tenisa o wymiarach 44x24 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej, położonej na płycie betonowej. Warstwa dolna nawierzchni z granulatu SBR o grubości 8 mm, warstwa górna typu EPDM o grubości 8 mm Nawierzchnia EPDM z granulatu barwionego w masie w dwóch kolorach (zielony i czerwony). Linie boisk malowane w dwóch kolorach (biały i żółty). Płyta betonowa z betonu B-15 zbrojona siatką z prętów o średnicy 10 mm, oczka siatki 15x15 cm. 1.3. Budowa ogrodzenia boiska. Ogrodzenie panelowe systemowe z mat zgrzewanych o wysokości 4m z czterech storn boisk. Maty z prętów pionowych 6mm, pręty poziome 2x8mm. Słupki z profili zamkniętych 80x60x3 mm. Maty mocowane do słupków za pomocą obejm przeznaczonych dla obiektów sportowych (zgodnie z projektem) Ogrodzenie wyposażone w dwie bramy i dwie furtki. 1.4. Budowa chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm wzdłuż boków boisk i placu zabaw zgodnie z projektem budowlanym. Kostka betonowa typu B-STONE w kolorze antyk. 1.5. Budowa oświetlenia boisk - 5 punktów z wysięgnikiem podwójnym 1350. Oprawy wyposażone w żarówki metahalogenowe. 1.6. Dostawa i montaż sprzętu sportowego na boiskach: słupki do siatkówki wraz z siatką, tablice do koszykówki z obręczami, siatkami na obręcze i słupami. 1.7. Dostawa i montaż ławek koszy na śmieci oraz tablicy z regulaminem: 6 ławek z siedziskami sportowymi 5 siedzisk na każdej ławce, 1 tablica. 4 kosze na śmieci. 1.8. Dostawa i montaż stojaków na rowery. Stojak 5-cio stanowiskowy stalowy- 2 kpl. 1.9. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Plac Zabaw 2.1. Rozebranie budynków gospodarczych posadowionych na miejscu projektowanego placu zabaw - 2 szt. 2.2. Zdjęcie humusu, wyrównanie powierzchni terenu pod plac zabaw. 2.3. Budowa ogrodzenia placu zabaw. Ogrodzenie panelowe systemowe o wysokości 1,5 m. Słupki ogrodzeniowe z profili 60x40 mm. Pręty pionowe mat ogrodzenia co najmniej 5 mm, pręty poziome co najmniej 2x5mm. Ogrodzenie wyposażone w dwie furtki o szerokości 1,2 m, 2.4. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw zgodnie z projektem budowlanym. - zestaw zabawowy - 1 kpl. - huśtawka wagowa z pochwytem w kształcie zwierząt- 2 kpl. - karuzela bez siedzisk - 1 kpl. - karuzela z siedziskami - 1 kpl. - piaskownica sześcioboczna z wypełnieniem - 1 kpl. - zabawka sprężynowiec - 2 kpl. - ławka z oparciem - 3 kpl. - tablica informacyjna drewniana - 1 kpl. - kosz na śmieci stalowy- 2 kpl. - ławostół zadaszony, drewniany - 1 kpl. 2.5. Rozścielenie warstwy humusu pod nawierzchnię z trawy w rolkach. 2.6. Wykonanie stref bezpiecznych wokół urządzeń placu zabaw z piasku i trawy w rolkach zgodnie z wymaganiami producentów. Wykonanie strefy bezpiecznej przy karuzelach i huśtawkach wagowych z EPDM grubości 40 mm. Nawierzchnia z atestem na amortyzację upadku z wysokości 1,4 m. 2.7. Wykonanie nawierzchni z trawy w rolkach na pozostałej części wygrodzonego terenu placu zabaw. 2.8. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium o wartości 5000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) zmianę kierownika robót - Wykonawca może dokonać zmiany kierownika robót przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika robót na następujących warunkach: a) Wykonawca proponuje zmianę kierownika robót w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby, itp. b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2) Zmianę podwykonawcy, która możliwa będzie jedynie wtedy, jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę robót nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót wskazach w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innymi podwykonawcami. 3) Zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzonej przez każdą ze stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a. pok. 1, po wpłaceniu 50,00 zł na konto Urzędu Gminy Bolesławiec nr 29 8392 0004 2600 2017 2000 0010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany za pośrednictwem Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Wrzosowa Kraina w ramach konkursu o przyznanie pomocy z działania 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.