Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Bydgoszcz: Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego TBS
Numer ogłoszenia: 260112 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Grunwaldzka 64, 85-239 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3201410, faks 52 3201420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego TBS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątania budynków mieszkalnych oraz terenów zewnętrznych, a także utrzymanie zieleni wokół budynków BTBS w Bydgoszczy, w podziale na trzy zadania (oznaczone jako zadania I, II i III) zgodnie ze Szczegółowym Przedmiotem Zamówienia oraz wykazem powierzchni stanowiącymi załączniki do SIWZ, przy czym Wykonawcy mogą oferować wykonanie wszystkich trzech lub tylko poszczególnych zadań..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi sprzątania budynków i nieruchomości, w tym sprzątanie i utrzymanie terenów zielonych Zamawiającego, wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, w następujących kwotach : - dla zadania I - kwotę 10.000,00 ( dziesięć tysięcy) PLN, - dla zadania II - kwotę 5.000,00 (pięć tysięcy) PLN, - dla zadania III - kwotę 5.000,00 (pięć tysięcy) PLN. 2. Wadium wnosi się w pełnej wymaganej kwocie przed upływem terminu składania ofert. Za oferowanie wykonania zadań (I,II i III) wadium wynosi 20.000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi w zakresie kompleksowego sprzątania wewnątrz wielorodzinnych budynków mieszkalnych oraz terenów zewnętrznych wokół wielorodzinnych budynków mieszkalnych i utrzymania zieleni, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN rocznie, z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z zastosowaniem formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
uzuznany zostanie warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie utrzymania zieleni wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą /osobami, z zastosowaniem formularza stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin płatności wynagrodzeia Wykonawcy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy, w uzasadnionych przypadkach : 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia Stron, 2) zmiany stawki VAT, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy na dotychczasowych zasadach, w zakresie terminów umownych i sposobu realizacji zamówienia w zakresie, który nie wpływa na treść oferty Wykonawcy, 4) zmiany osób wykonujących zamówienie wskazanych w ofercie, jeżeli wynikać to będzie okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć, a kolejna wskazana osoba spełniać będzie warunki określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
85-239 Bydgoszcz, ul. Grunwaldzka 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 85-239 Bydgoszcz, ul. Grunwaldzka 64.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I - Fordon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie I - Fordon : - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 22, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 24, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 49, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 51, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 53, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 57, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 61, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 63, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 59, - budynek wielorodzinny przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 65, - budynek wielorodzinny przy ul. Narcyza Gieryna 1, - biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Narcyza Gieryna 1,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności wynagrodzenia - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Szwederowo, Bartodzieje, Jary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie II - Szwederowo, Bartodzieje, Jary : - budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1A, - budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1B, - budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1C, - budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 3A, - budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 1, - budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 3, - budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 7, - budynek wielorodzinny przy ul. Bartosza Głowackiego 18,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności wynagrodzenia - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osowa Góra, Okole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie III - Osowa Góra, Okole : - budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 1, - budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 3, - budynek wielorodzinny przy ul. Grunwaldzkiej 64, - budynek wielorodzinny przy ul. Grunwaldzkiej 66, - budynek wielorodzinny przy ul. Pl. Chełmiński 7, - zimowe utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Jasnej 33, - biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 64.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności wynagrodzenia - 3
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Dostawa produktów leczniczych - wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum
- DOSTAWY OSPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I INNEGO DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
- Dostawa odczynników do badań diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
- Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.