eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Obsługa PR przy wdrażaniu strategii marki oraz doradztwo PR



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Szczecin: Obsługa PR przy wdrażaniu strategii marki oraz doradztwo PR
Numer ogłoszenia: 26010 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecina, ul. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, fax 091 4245104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa PR przy wdrażaniu strategii marki oraz doradztwo PR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje realizację przez wykonawcę usług Public Relations polegających w szczególności na: 1) przygotowaniu i przedstawieniu do zatwierdzenia opracowania zawierającego procedury wymiany informacji i danych oraz trybu raportowania realizacji działań, w tym: a) określenie i przekazanie zamawiającemu listy kluczowych dziennikarzy i liderów opinii publicznej b) opracowaniu we współpracy z przedstawicielami zamawiającego kierunków strategii komunikacji z mediami, c) opracowaniu zasad i harmonogramu kontaktów z mediami, d) weryfikacji wyjściowych wersji materiałów wykorzystywanych w komunikacji i promocji, e) opracowaniu wyjściowych wersji materiałów wykorzystywanych w komunikacji w tym: (a) standardowych komunikatów (b) katalogu Q and A (c) treści informacji źródłowych 2) Bieżącej obsłudze Zamawiającego w zakresie Public Relations obejmującej w szczególności: a) prowadzenie w porozumieniu ze zamawiającym aktywnych i reaktywnych relacji z dziennikarzami, b) opracowywanie, weryfikację i aktualizację przygotowanych przez wykonawcę w ramach pkt 3 ppkt 1) materiałów informacyjnych i promocyjnych, c) bieżącą aktualizację baz danych kluczowych dla Zleceniodawcy dziennikarzy i liderów opinii publicznej, d) wsparcie Zamawiającego w postępowaniu komunikacyjnym, w oparciu o przedstawione przez zamawiającego: monitoring medialny i analizę materiałów ukazujących się w mediach, e) doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej, f) dystrybucję materiałów informacyjnych i promocyjnych zamawiającego (w ramach prowadzonych kontaktów z mediami), g) bieżącą weryfikację i aktualizację materiałów komunikacyjnych w tym: (a) standardowych komunikatów (b) katalogu Q and A (c) treści informacji źródłowych h) doradztwo w zakresie strategii komunikacji dla projektów ogólnopolskich i międzynarodowych realizowanych przez zamawiającego (analiza, wdrożenie i kontrola strategii komunikacji) i) koordynację i przygotowanie planów spotkań z mediami ogólnopolskimi, rekomendację miejsc tych spotkań oraz wsparcie przy ich obsłudze. Ww. spotkania powinny odbywać się co najmniej raz na kwartał w Warszawie oraz dwa razy w roku w Szczecinie. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym w jego siedzibie nie rzadziej niż raz na kwartał.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia, z czego jedna praca podobna musi obejmować: a) realizację pracy podobnej polegającej na opracowaniu i wdrożeniu strategii komunikacji oraz strategii komunikacji wewnętrznej (1 case study), której łączna wartość wynosiła minimum 100.000 złotych, a druga praca podobna ma dotyczyć: b) realizacji pracy podobnej polegającej na opracowaniu strategii rozwiązywania konfliktu społecznego (zarządzanie sytuacją kryzysową, polegające w szczególności na analizie sytuacji faktycznej, propozycji rozwiązań zmierzających do wyjścia z konfliktu, oraz opracowania sposoby zapobiegania podobnym kryzysom (1 case study z udziałem mieszkańców miasta o minimalnej liczbie mieszkańców 35 tys.,), której wartość wynosiła minimum 50.000 złotych. Minimum jedna z prac, o których mowa w pkt 1 ppkt 5) lit a) i b) wykazanych przez wykonawcę powinna być wykonana dla podmiotu z sektora finansów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z dnia 20 grudnia 2005 r.). Wszystkie prace podobne mogą być wykonane dla jednego podmiotu lub każda z nich dla odrębnego podmiotu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów wymaganych w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin Biuro Promocji i Informacji Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin (pok. nr 155).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, pok. nr 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.