eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Libiąż: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap I
Numer ogłoszenia: 260108 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku- Etap I Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 obejmuje wykonanie następujących usług: a) pozimowe oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów, b) letnie oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów, c) opróżnianie koszy ulicznych, d) zbieranie śmieci z terenów przyległych do głównych ciągów ulicznych, chodników i placów, terenów zieleni miejskiej, a także innych terenów gminnych, e) porządkowanie terenów po Nocy Sylwestrowej. Szczegółowy zakres usług ze względu na swą obszerność został opisany w załącznikach nr 7a, 8 i 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego we wzorze umowy (§5 ust.1) i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla części 1 zamówienia. W przypadku warunków pogodowych nie wymagających zimowego utrzymania dróg, chodników i placów/parkingów, a co za tym idzie braku konieczności wykonywania prac z zakresu pozimowego oczyszczania dopuszcza się zamienne uruchomienie letniego oczyszczania po stawkach określonych dla tego rodzaju prac w kosztorysie ofertowym. Część 2 obejmuje wykonanie następujących usług: a) likwidacja dzikich wysypisk odpadów, b) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych do miejsca ich unieszkodliwienia , c) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego w Libiążu przy ul. Działkowej 1, d) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Straży Miejskiej w Libiążu przy ul. Piłsudskiego 10. Szczegółowy zakres usług został opisany w załącznikach nr 7b i 3b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmniejszenia ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym (podyktowanego faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla Części 2 zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej (wszystkie) części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) Dla Części 1 - posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), obejmujące okres co najmniej od 1.01.2009 r. do 31.05.2009 r.; 2) Dla Części 2 - posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), obejmujące okres co najmniej od 1.01.2009 r. do 29.12.2009 r.; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1) warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia jest wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej: Dla Części 1: - dwa zamówienia obejmujące usługi pozimowego i letniego bieżącego oczyszczania w zakresie: dróg, chodników oraz placów lub parkingów o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każde Dla Części 2: - dwa zamówienia obejmujące likwidację dzikich wysypisk odpadów o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każde. 2) warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym: Dla Części 1 wymaga się: a)zamiatarki ulicznej albo samochodu i doczepianej do niego zamiatarki - minimum 1 szt; b)zamiatarki chodnikowej - minimum 1 szt. Dla Części 2 wymaga się: a)śmieciarki tzn. samochodu specjalnego do wywozu odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach - minimum 1 szt., b)samochodu ciężarowego z urządzeniem bramowym (przystosowanym do transportu kontenerów na odpady) - minimum 1 szt., c)samochodu do wywozu segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach typu dzwon o poj.1,5 m3 - minimum 1 szt. d)samochodu przystosowanego do wywozu odpadów zbieranych w akcjach ekologicznych i podczas likwidacji dzikich wysypisk - minimum 1 szt. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. Dla Części 1 zamówienia wymagane jest: - zezwolenie wydane na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) - obejmujące okres co najmniej od 01.01.2009r. do 31.05.2009r. na potwierdzenie warunku z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A ppkt 1) SIWZ. Zezwolenie powinno obejmować następujące rodzaje odpadów: - odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę z tym, że: a)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt a) i b) dla części 1 musi posiadać zezwolenie obejmujące odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), b)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt c) i d) dla części 1 musi posiadać zezwolenie obejmujące niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) Dla Części 2 zamówienia wymagane jest: - zezwolenie wydane na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) - obejmujące okres co najmniej od 01.01.2009r. do 29.12.2009r. na potwierdzenie warunku z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A ppkt 2) SIWZ. Zezwolenie powinno obejmować następujące rodzaje odpadów: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01), - papier i tektura (20 01 01), - tworzywa sztuczne (20 01 39), - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę z tym, że: a)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt a) i b) dla części 2 musi posiadać zezwolenie obejmujące: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) i odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99) b)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt c) i d) dla części 2 musi posiadać zezwolenie obejmujące niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01), papier i tekturę (20 01 01), tworzywa sztuczne (20 01 39). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A SIWZ oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V ust.1 lit. B ppkt 1 SIWZ i art.22 ust.1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załącznika nr 6 do SIWZ) - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V ust.1 lit. B ppkt 2 SIWZ i art.22 ust.1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w rozdziale VI pkt. 5 SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający: 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2a lub 2b do SIWZ - odpowiednio dla części, na którą Wykonawca będzie składał ofertę 10. Kosztorys ofertowy szczegółowy zawierający ceny jednostkowe według zał. nr 3a lub zał. nr 3b do SIWZ - odpowiednio dla części, na którą Wykonawca będzie składał ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż. (pok. Nr 2). Specyfikacja jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Kornelia Walatek - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Bartosz Waligóra - nspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, tel. (032) 624 92 61, 624 92 51 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 9:00 - 17:00; wtorek-piątek: 7:15 - 15:15.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku- Etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje wykonanie następujących usług: a) pozimowe oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów, b) letnie oczyszczanie dróg, chodników i placów/parkingów, c) opróżnianie koszy ulicznych, d) zbieranie śmieci z terenów przyległych do głównych ciągów ulicznych, chodników i placów, terenów zieleni miejskiej, a także innych terenów gminnych, e) porządkowanie terenów po Nocy Sylwestrowej. Szczegółowy zakres usług ze względu na swą obszerność został opisany w załącznikach nr 7a, 8 i 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego we wzorze umowy (§5 ust.1) i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla części 1 zamówienia. W przypadku warunków pogodowych nie wymagających zimowego utrzymania dróg, chodników i placów/parkingów, a co za tym idzie braku konieczności wykonywania prac z zakresu pozimowego oczyszczania dopuszcza się zamienne uruchomienie letniego oczyszczania po stawkach określonych dla tego rodzaju prac w kosztorysie ofertowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku- Etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje wykonanie następujących usług: a) likwidacja dzikich wysypisk odpadów, b) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych do miejsca ich unieszkodliwienia , c) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego w Libiążu przy ul. Działkowej 1, d) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Straży Miejskiej w Libiążu przy ul. Piłsudskiego 10. Szczegółowy zakres usług został opisany w załącznikach nr 7b i 3b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmniejszenia ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym (podyktowanego faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla Części 2 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.