eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Suszec i Rudziczka - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suszec: budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Suszec i Rudziczka - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Suszec, do kontaktów: Bernadeta Małys - tel. 0-32 449-30-70; pok. nr 4; sprawy proceduralne Jarosław Kubis - tel. 032 4493069; pok. nr 4 - sprawy techniczne, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 4493050, fax 032 4493051, e-mail: zam_publ@suszec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.suszec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Suszec i Rudziczka - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suszec: odcinki ulic: Miła, Złota, Lipowa, Wielodroga, Cegielniana Rudziczka: odcinki ulic: Barwna, Tęczowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:,, Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w sołectwie Suszec i Rudziczka - etap II", zwanego dalej zamówieniem, na niżej wymienionych odcinkach wyjętych z projektów: I. "Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenach zabudowy mieszkaniowej i usługowej w obszarze zawartym pomiędzy ulicami: Stawowa, Pszczyńska i Napieralskiego, a od strony południowej przedłużenie ul. Mokrej w sołectwach Suszec i Rudziczka - zadanie 1b": 1. ul. Miła: a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek od istniejącej przepompowni P6'-25, b) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek od 18-21, c) sieć instalacji wodociągowej, odcinek W29-W54; II. "Projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenach zabudowy mieszkaniowej i usługowej w sołectwie Rudziczka": 1. ul. Barwna-Tęczowa: a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek S14-S17 + przejścia przez drogę do granicy działki z zaślepieniem rury kanalizacyjnej, b) sieć wodociągowa na odcinku jw. + około 50 m III "Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenach zabudowy mieszkaniowej i usługowej w obszarze zawartym pomiędzy ulicami: Stawowa, Pszczyńska, Wyzwolenia, Cegelniana i Wielodroga w sołectwie Suszec - zadanie 1a": 1. ul. Złota: a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek R-4R, b) sieć instalacji wodociągowej, odcinek W35-W38 (PE160); 2. kanał "E": a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek 4E-12E + prawa strona do granicy działek, b) sieć instalacji wodociągowej, odcinek 4E-W37; 3. kanał "F": a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek F3-F10 + lewa strona do granicy działek, b) sieć instalacji wodociągowej, odcinek F3-W36; 4. ul. Lipowa - sieć instalacji wodociągowej, odcinek W32-W71; 5. ul. Wielodroga - sieć instalacji wodociągowej, odcinek W31-W32 (PE110); 6. kanał "M": a) sieć kanalizacji sanitarnej, odcinek od istniejącej studni M-3M, b) sieć instalacji wodociągowej, odcinek W72-W74; 7. kanał tłoczny odcinek 3M-PII + w tym samym wykopie kanał grawitacyjny odcinek 35.II-PII + przejścia na drugą stronę drogi; 8. przepompownia PII; 9. ul. Cegielniana: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, odcinek PI-11.I + przejścia przez drogę, b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, odcinek PII-27.II + przejścia przez drogę, c) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej, odcinek PI-PII, d) sieć instalacji wodociągowej, odcinek 5.I-PI; 10. przepompownia PI; Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) przedmiar robót - zał. nr 7a (sieć wodociągowa) i 7b (sieć kanalizacyjna) do niniejszej SIWZ, b) projekt budowlany - zał. nr 9 do SIWZ, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do niniejszej SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią zał. nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią zał. nr 4; - wymagane minimum: 1 robota budowlana lub suma 2 robót budowlanych dotyczących wykonania kanalizacji zewnętrznej wykonanej z rur PP lub PVC o łącznej długości nie mniejszej niż 3 km oraz 1 robota budowlana lub suma 2 robót budowlanych dotyczących wykonania rurociągu wykonanego z rur PE HD o łącznej długości nie mniejszej niż 2,5 km oraz min. 1 robota budowlana dotycząca wykonania budowy przepompowni wraz z przewodami tłocznymi, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty w tym w szczególności długość wykonanych rurociągów i użyty materiał, - Zamawiający dopuszcza również możliwość wykazywania łącznie każdego z w/w warunków np. przy robotach dotyczących kanalizacji zewnętrznej można wykazać jednocześnie warunek dotyczący realizacji budowy rurociągu i przepompowni, lub tylko przepompowni, itp… d) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z treścią zał. nr 5; - wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu umowy; wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - uprawnienia budowlane osoby/osób wpisanej/ych w zał. nr 5, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; - aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie osoby/osób wymienionej/ych w zał. nr 5 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się w/w uprawnieniami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane). Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: a) udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, b) złożenie wypełnionego druku ,,formularz oferty", zgodnie z treścią zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, c) złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie szczegółowej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. 15 SIWZ, d) złożenie informacji o podwykonawcach, na lub zgodnie z zał. nr 6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585/6585/. Opłata: 250 Waluta PLN. Opłata będzie pobierana na podstawie art. 42 ust 2 ustawy pzp, w przypadku, gdy wykonawca oprócz wersji elektronicznej SIWZ pobranej wraz z załącznikami ze strony internetowej Zamawiającego, zechce posiadać dokumentację również w wersji papierowej i złoży w przedmiotowej sprawie stosowny wniosek do zamawiającego o wydanie SIWZ. Warunki i sposób płatności: w punkcie obsługi kasowej w urzędzie gminy Suszec. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Suszec, sala posiedzeń, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.