eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Lipusz: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz
Numer ogłoszenia: 260052 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lipusz , ul. Brzozowa 2, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 6800781, faks 058 6800799.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz. Wspólny Słownik Zamówień: 45421132-8 - Instalowanie okien OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykucie starych okien skrzynkowych i montaż i montaż nowych okien o następujących parametrach: 1. Okna z drewna sosnowego twardzielowego o grubości profilu 78 mm, Współczynnik dla całego okna U=1,2 W(mk), Konstrukcje okna należy wykonać z drewna sosnowego twardzielowego klejonego bez przebarwień (sinizny i sęków) o wilgotności przyjętej przez Polską Normę. Kontrola wilgotności drewna nastąpi po dostarczeniu okien Zamawiającemu. Przekroczenie norm w tym zakresie spowoduje zwrot dostarczonych okien. Stolarkę należy zabezpieczyć przed wilgocią i zabarwić na kolor uzgodniony z Zamawiającym. Przed uszlachetnieniem powierzchni drewnianych okien, należy zawiadomić Zamawiającego, który może skontrolować jakość zastosowanych materiałów. Zastosowany lakier musi spełniać polskie normy lakierów dopuszczanych do obrotu, a przeznaczonym m.in. do lakierowania zewnętrznej stolarki drewnianej. Użyte do produkcji materiały muszą mieć odpowiednie atesty, które należy dostarczyć przed montażem okien. 2. Uszczelnienie zapewnione poprzez co najmniej 2 uszczelki z spienionego termoplastycznego elastomeru lub równoważny - co najmniej 2 uszczelki muszą zapewnić ciągłość na słupku ruchomym / odpowiednie atesty należy przedłożyć przed montażem/ , 3. Skład szyb: 44.4 P4 zew/../4..4 U=0,8, 4/../4/../ U=0,8 - dla okien piwnicznych podanych wg zestawienia / odpowiednie atesty należy przedłożyć przed montażem/, 4. Okna musza być wykonane wg normy PN- EN 14351-1 i spełniać wymagania wynikające z zapisów tej normy. 5. Okucie zamontowane w oknach powinno umożliwić: otwieranie, uchylanie i zamykanie skrzydeł. Ponadto mechanizm okucia powinien: blokować obroty klamki, uniemożliwiać uchylenie skrzydła gdy okno jest otwarte, umożliwić mikrowentylacje, aby po przekręceniu klamki w górę o 45 stopni od pozycji poziomej, powstała miedzy ościeżnicą a skrzydłem ok. 3 mm szczelina, która zapewnia stały dopływ świeżego powietrza; skrzydło pozostaje w tej pozycji dzięki specjalnemu zaczepowi rozszczelniającemu, posiadać mechanizm lekko unoszący skrzydło i zapewniający płynne jego przechodzenie z pozycji otwartej do zamkniętej (bez ocierania o ramę), możliwość regulacji docisku skrzydła do ościeżnicy, kolor klamek musi być uzgodniony z Zamawiającym oraz wszystkie elementy metalowe musza pochodzić z tej samej wytwórni co okucia, Okucia tylko renomowanych firm, wszystkie elementy okuć tej samej firmy. Wykonawca będzie musiał dostarczyć do wglądu przed montażem atesty na okucia, a podczas odbioru okien nastąpi sprawdzenie, czy Wykonawca zamontował okucia z nieodpowiedniego materiału. 6. Współczynnik infiltracji a zgodny z wymaganiami określonymi w Polskiej Normie PN -83/B-03430-AZ3 /odpowiednie dokumenty należy przedstawić przed montażem. 7. Montaż stolarki musi być wykonany przez wykwalifikowaną ekipę montażową. W każdym oknie musi znajdować się min. 6 punktów mocujących ościeżnicę. Po zakończeniu robót montażowych należy dokonać regulacji okuć wraz z naoliwieniem odpowiednich punktów stolarki okiennej. Wszystkie przedstawione procedury będą sprawdzane przed montażem okien, brak jednego z wymienionych elementów dyskwalifikuje okna do montażu i za okna takie nie zostaną zwrócone nakłady poniesione przez Wykonawcę. 8. Gwarancja minimum 8 - letnia, 9. Termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie od podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 403.37 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta trzy 37/100 PLN). 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-09-07 do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1 pieniądzu: ; w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Starogard Gdański 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470; w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. 07.09.2010 roku do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku pozostałych form wadium: 1.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3.3 gwarancjach bankowych; 1.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.3.6 należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego (pokój nr 1) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia: 07.09.2010 roku do godz. 10:00. 1.3.7 - poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. 9 niniejszej SIWZ. 1.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 1.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 1.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 1.12.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zadania dotyczące wymiany stolarki o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osoba posiadającą niezbędne kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy- tj. posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależność do OIIB.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy winni udokumentować, iż na dzień otwarcia ofert są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oferta na roboty budowlane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Nadleśnictwa Lipusz przy ul. Brzozowej 2 w Lipuszu 83-424 Lipusz Pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Nadleśnictwa Lipusz przy ul. Brzozowej 2 w Lipuszu 83-424 Lipusz Pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.