eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizację i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Zielona Góra: Modernizację i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15.
Numer ogłoszenia: 26002 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328760 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu użytkowego na siedzibę Fundacji Innowacyjny Klub Rodzica wraz z przebudową instalacji gazowej w ramach zadania pn.: Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15. Zakres prac związanych z przebudową : Piwnica: skucie posadzki betonowej, założenie hydroizolacji, wykonanie posadzek z płytek gres, ściany od zewnątrz - odkopanie ściany piwnicznej, założenie izolacji wodoszczelnej oraz termicznej ściany od wewnątrz - wykonanie przepony poziomej ścian metodą iniekcji, skucie tynków, wykonanie tynków renowacyjnych sufit - skucie istn tynku, wykonanie nowego tynku cem.-wap. wykonanie ścian działowych wydzielających wc dorosłych wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej (nawiew powietrza z zewnątrz, wywiew poprzez nowoprojektowane wc) przebudowa instalacji elektrycznej budowa instalacji wod.-kan.i c.o. demontaż krat i zamurowanie okien rozbiórka betonowego podestu Schody wykonanie okładziny z płytek gres czyszczenie i malowanie ścian wymiana pochwytu Przyziemie przebudowa instalacji wod.-kan., c.o., gazowej i elektrycznej, budowa wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej (toaleta dzieci i sala zabaw - wspomaganie), montaż instalacji alarmowej, demontaż istn. drzwi wraz z ościeżnicami rozbiórka ścian działowych wydzielających istn. toaletę, wykucie otworu na drzwi do biura skucie okładzin ściennych (wc) wykonanie nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach (z częściowym pozostawieniem istn. płytek jako podbudowy): panele - sala zabaw, sala wykładowa i biuro, pozostałe pomieszczenia - płytki gres. wymiana okna w sali zabaw na okno rozwieralno - uchylne obudowa grzejników wykonanie nowych ścian działowych poszerzenie otworu (przejścia między salą wykładową a korytarzem) wykonanie izolacji akustycznej ścian wewnętrznych i stropów przyległych do mieszkań oraz montaż sufitów podwieszanych na parterze montaż drzwi płytowych wraz z ościeżnicami wykonanie tynków, okładzin ściennych, malowanie montaż urządzeń sanitarnych remont schodów zewnętrznych i rampy (wykończenie - beton zatarty na gładko), wykonanie balustrady stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo przebudowa nawierzchni przed wejściem głównym dostawa i montaż wyposażenia - meble i pozostałe elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania. Dostarczone meble i wyposażenie muszą spełniać standardy jakościowe i estetyczne, winny być dostosowane do wymagań ergonomii a zabawki spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Meble i pozostałe elementy wyposażenia powinny posiadać atesty lub certyfikaty zgodności produktu z odpowiednimi normami oraz atesty higieniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.); harmonogram rzeczowo-finansowy; tabelę elementów scalonych wraz z kosztorysem Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat (licząc od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia) i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IZOTECH Józef Modrzyk, ul. Krośnieńska 1, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273320,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 352202,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.