eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2012
Numer ogłoszenia: 26001 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343409 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grochowska 278, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 33 00, faks 22 517 33 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prawniczych dotyczące zamówień publicznych w roku 2012 na rzecz Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie oraz 15 jednostek organizacyjnych z terytorialnego zasięgudziałania RDLP w Warszawie, w zakresie przewidzianym ustawą z dnia 06.07.1982r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.). Świadczenie usług prawniczych dotyczących zamówień publicznych w roku 2012 obejmuje stałe doradztwo w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Udzielanie porad, konsultacji oraz sporządzanie opinii w zakresie prawidłowości stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) opiniowanie wyboru trybu udzielanych zamówień publicznych, b) audyt poprawności sporządzenia ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) pomoc przy udzielaniu wykonawcom wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) doradztwo w zakresie środków ochrony prawnej przysługujących wykonawcom zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. e) doradztwo w prowadzonych postępowań, polegające na sporządzaniu: formularzy ogłoszeń o zamówieniu; formularzy specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności opracowywania zapisów specyfikacji dotyczących wymogów formalno -prawnych oraz finansowych; opinii i analiz w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Ponadto w zakresie zadań będzie uczestniczenie w rozpatrywaniu zgłoszonych zastrzeżeń do informacji pokontrolnych, dotyczących ustaleń z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie stanowiska w sprawie wniesionych zastrzeżeń wraz z uzasadnieniem oraz formułowaniem zaleceń pokontrolnych w części dotyczącej zamówień publicznych. Dodatkowo w zakresie zadań będzie przygotowywanie innych dokumentów pokontrolnych w części dotyczącej zamówień publicznych. g) Szacowana ilość godzin wykonywania opisanych wyżej usług wynosi 320. 2) Opcjonalnie: a. przewiduje się możliwość przeprowadzenia 2/dwóch szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Przykładowy program szkolenia: zakres przedmiotowy ustawy Pzp, wyłączenie stosowania przepisów ustawy Pzp, szacowanie wartości zamówienia publicznego, opisywanie przedmiotu zamówienia, sporządzanie SIWZ, stawianie warunków udziału w postępowaniu oraz sporządzanie opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, badanie i ocena ofert, przebieg postępowania w poszczególnych trybach, zawieranie umowy w sprawie zamówienia publicznego, środki odwoławcze w zamówieniach publicznych, kontrola udzielania zamówień publicznych, przy czym program szkolenia będzie musiał uwzględniać również opis przedmiotu zamówienia uwzględniający specyfikę udzielania zamówień na usługi leśne. - szacunkowa ilość godzin 32 b. Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących zamówień publicznych - szacunkowa ilość godzin 8. 3. Co do zasady, wykonawca będzie wykonywał zamawiane usługi we własnej siedzibie. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne dokumenty i informacje do prawidłowej realizacji usług. Wymóg ten nie dotyczy przepisów prawa. Przekazywanie dokumentów, co do zasady, odbywać się będzie drogą elektroniczną. Strony obowiązane będą informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresów oraz numerów faksów lub adresów poczty elektronicznej. 4. Udzielanie szybkich porad, konsultacji czy opinii w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Pzp., może odbywać się w formie konsultacji telefonicznych. 5. Czas realizacji poszczególnych usług będzie określany w Sprawozdaniu z realizacji usług o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału. Strony mogą również wstępnie oszacować czas niezbędny na realizację poszczególnych usług. 6. Do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, wyznaczone zostaną konkretne osoby. Lista wyznaczonych osób wraz z podaniem zakresu kontaktu z Wykonawcą, przekazana będzie po podpisaniu umowy, i w razie potrzeby aktualizowana przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do przedstawiania syntetycznych miesięcznych sprawozdań ze zrealizowanych usług zawierającego co najmniej: określenie osoby zlecającej poszczególne usługi, datę zlecenia, przedmiotu usług, czas poświęcony na ich realizację oraz termin realizacji poszczególnych usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COZP Sp. Zoo i COZP Hanna Niedziela, Tkaczy 14A, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57121,20

  • Oferta z najniższą ceną: 38966,40 / Oferta z najwyższą ceną: 123541,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.