To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Piekary Śląskie: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej - etap II w Miejskim Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 81 a.
Numer ogłoszenia: 260002 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212804 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej - etap II w Miejskim Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 81 a..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje : I. Roboty ogólnobudowlane: 1. Przebudowa istniejących otworów drzwiowych - 5szt. 2. Przebudowa ścianek działowych, celem wygospodarowania toalety dla osób niepełnosprawnych - 12,16 m2. 3. Wykonanie przegród systemowych z drzwiami do kabin sanitarnych - ok.16,10 m2 + 7szt. drzwi system. 4. Skucie posadzek z lastriko - ok. 48,00 m2. 5. Wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej - ok.48,00 m2. 6. Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych - 48,00 m2. 7. Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych - ok 114.140 m2. II. Roboty instalacyjne: 1. Wymiana istniejących opraw oświetleniowych oraz łączników na wodoszczelne. 2. Przebudowa podejść i pionów wod.-kan. oraz cyrkulacyjne podejścia i pion c.w.u. 3. Wymiana grzejników - 3 szt. 4. Wymiana białego montażu i armatury- wg dokumentacji. Wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych i towarzyszących. III. Szczegółowe warunki wykonania robót 1. Rozpoczęcie robót po podpisaniu umowy i przekazaniu palcu budowy. 2. Roboty zanikające należy zgłosić do odbioru Zamawiającemu. 3. Odbiór końcowy Zamawiający przeprowadzi w ciągu 14 dni od zgłoszenia gotowości zadania. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzaniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokona przeglądu wykonanego zadania. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym i spisaniu protokołu odbioru końcowego Wykonawca rozlicza zadanie zgodnie z umową. IV. Gwarancja Okres gwarancji min. 60 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. V. Postanowienia końcowe 1. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną i poleceniami Inspektora nadzoru. 3. Podstawa realizacji: dokumentacja techniczna, wytyczne dla oferenta, wzór umowy, ślepy kosztorys. Oferta cenowa, jak i poszczególne wyceny, winna obejmować, wszystkie podane w wytycznych wymagania. VI. Rozwiązania równoważne: 1. Podane w opisach niniejszej SIWZ oraz jej załączników nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych produktów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie wskazanych wymagań minimalnych. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDINWEST SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
HOLDINWEST SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- HOLDINWEST SP. Z O.O., ul. Zimorodków 28, 40-534 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79590,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89123,55
Oferta z najniższą ceną: 79548,40 / Oferta z najwyższą ceną: 104260,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - Wyroby cukiernicze
- Zakup i montaż klimatyzacji w budynku MOPR przy ul. Nankera 103 oraz w budynku CUS przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r. - art. sypkie ,przyprawy, słodycze
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i remont budynku VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.