eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Utwardzenie sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem odwodnienia oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami 1a i 6 oraz wzdłuż bloku nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Skierniewice: Utwardzenie sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem odwodnienia oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami 1a i 6 oraz wzdłuż bloku nr 2
Numer ogłoszenia: 25994 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skierniewice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem odwodnienia oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami 1a i 6 oraz wzdłuż bloku nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami 1a i 6 oraz wzdłuż bloku nr 2. Charakterystyka ulic objętych zamówieniem: sięgacz ul. 500-lecia: długość ulicy wynosi - 49,63 m, ulica posiada nawierzchnię gruntową, ul. Domarasiewicza: długość odcinka objętego niniejszym zamówieniem - 225 m, nawierzchnia jezdni o szerokości od 3 do 4,3 m posiada nawierzchnię z trelinki, nawierzchnia chodników jest zbudowana z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7. Zakres zadania: sięgacz ul. 500-lecia: wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szarej grub. 8 cm, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej szarej grub. 8 cm, zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej rurami osłonowymi w miejscach przejść pod projektowaną jezdnią, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wody. rozścielenie ziemi urodzajnej warstwą grub. 5 cm wraz z obsianiem mieszanką traw. ul. Domarasiewicza: ułożenie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej, rozebranie istniejących zjazdów i ułożenie na nich nawierzchni z kostki betonowej o grub. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadań oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3500 zł (trzy tysiące pięćset złotych) - w przypadku części I oraz 5200 zł (pięć tysięcy dwieście złotych) - w przypadku części II. Wadium powinno wniesione najpóźniej w terminie do 19 lutego 2010 r. do godziny 11.15. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić w kasie Zamawiającego lub na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI wadium do przetargu pn. Utwardzenie sięgacza w ul. 500-lecia wraz z wykonaniem odwodnienia, Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami 1a i 6 oraz wzdłuż bloku nr Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. Wadium należy wnieść okres związania ofertą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy, wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem sytuacji wynikających z art. 26, ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić warunki wymienione w punkcie 5 i dołączyć do oferty wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty Ofertę wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 do siwz, wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu, niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach,potwierdzenie wniesienia wadium wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt.10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22, ust. 1 i art. 24, ust. 1 i 2 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz zobowiązanie, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ, które wypełnia wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i będzie je miał udostępnione od innych podmiotów. Jeśli wykonawca dysponuje własnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do zrealizowania zamówienia wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg zał. 4. Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 4 wpisuje Nie Dotyczy Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji (na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego) i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.2 siwz, W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 400 tys. zł. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , dokumenty wymienione w pkt. 14.5. muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 14 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt 5. muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot,o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Realizacji Inwestycji Urzwedu Miasta Skierniewice Plac św. floriana 9, pok. 12 96-100Sskierniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utwardzenie sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem odwodnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia nawierzchnią zkoskti betonowej sięgacza ul. 500-lecia wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadań oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędzy blokami nr 1a i 6 oraz wzdłuz bloku nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przy ul. Domarasiewicza pomiędyz blokami nr 1a i 6 oraz wzdłuz bloku nr 2. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadań oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.