eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług w zakresie koszenia trawy na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem odpadów zielonych; znak postępowaniaWM/SZP/PN/43/2013/G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Wrocław: Świadczenie usług w zakresie koszenia trawy na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem odpadów zielonych; znak postępowania: WM/SZP/PN/43/2013/G
Numer ogłoszenia: 259936 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230502 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie koszenia trawy na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem odpadów zielonych; znak postępowania: WM/SZP/PN/43/2013/G.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Zakres prac obejmuje usługę polegającą na koszeniu trawy wraz z uporządkowaniem i zagospodarowaniem odpadów zielonych na następujących gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. przy: 1) ul. Daniłowskiego 4 - powierzchnia do jednokrotnego koszenia wynosi 2.000,00 m2, suma powierzchni przy sześciokrotnym koszeniu wynosi 12.000,00 m2; 2) ul. Rybnickiej 39-41 - powierzchnia do jednokrotnego koszenia wynosi 160,00 m2, suma powierzchni przy trzykrotnym koszeniu wynosi 480,00 m2. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników. 4. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przed każdym rozpoczęciem koszenia trawy do wybrania z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, wygrabienia liści, rozgarnięcia kretowisk, obcięcia odrostów korzeniowych oraz wywozu zebranych zanieczyszczeń; wysokość trawy po skoszeniu nie powinna przekraczać 5 cm; 2) do uporządkowania i zagospodarowania odpadów zielonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 poz. 21) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzaju odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorstwami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz.U. z 2006 r. nr 75 poz. 527 z późn. zm.), w tym samym dniu, w którym nastąpiło skoszenie trawy lub najpóźniej w terminie trzech dni w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie tych prac. 5. Podana w SIWZ łączna powierzchnia trawników do skoszenia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez obowiązku uzyskania zgody Wykonawcy, do zmniejszenia zakresu prac, tj. wielkości powierzchni do koszenia oraz ilości koszeń ze względu na warunki pogodowe. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze, a zwłaszcza za utracone korzyści 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez obowiązku uzyskania zgody Wykonawcy, do zastąpienia jednej lub obu lokalizacji koszenia innymi, co jednak nie może skutkować zwiększeniem sumarycznej powierzchni trawy do skoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER GRADO s.c. Daniel Radecki, Marian Szymczyk, ul. Balonowa 39/10, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3369,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2291,33

  • Oferta z najniższą ceną: 2291,33 / Oferta z najwyższą ceną: 7862,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.