eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja i dostawa biurowych urzadzeń wielofunkcyjnych dla MOPS w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Kraków: Konserwacja i dostawa biurowych urzadzeń wielofunkcyjnych dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 259929 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i dostawa biurowych urzadzeń wielofunkcyjnych dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 4 szt. wielofunkcyjnych urządzeń cyfrowych o następujących parametrach minimalnych: 1. Szybkość działania: min 26 kopii/stron A4/min., minimum 14 kopii/stron A3/min. 2. Czas otrzymania pierwszej strony: max. do 5 sekund. 3. Rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 600 x 600 dpi. 4. Pamięć min. 1024 MB z możliwością rozbudowania do co najmniej 2048 MB. 5. Zoom: co najmniej w zakresie 25-400 %, co 1%. 6. Kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii. 7. Rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3. 8. Minimum 2 kasety na papier: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek. 9. Podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy. 10. Dupleks. 11. Automatyczny odwracający podajnik dokumentów. 12. Gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g/m2. 13. Czas nagrzewania: do 30 s. 14. Przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej. 15. Drukowanie i skanowanie sieciowe. 16. Skaner kolorowy, możliwość przesłania skanu na adres e-mail lub serwer FTP. 17. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP, 7, 2008 Serwer. 18. Instrukcja w języku polskim. 19. Wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX. 20. Sieciowe drukowanie z pamięcią min 1024 MB z możliwością rozbudowy. Szczegółowe wytyczne dot. realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń. 1) Wykonawca zainstaluje urządzenia i przygotuje je do użytku w komórkach organizacyjnych MOPS na terenie Krakowa wskazanych przez Zamawiającego, 2) Wykonawca oświadcza, że: a) wszystkie urządzenia będą kompletne, gotowe do użytku bez konieczności dokupywania dodatkowych materiałów i wyposażenia, z kompletem materiałów eksploatacyjnych, zużytych w stopniu nie większym niż 10%, b) przebieg oferowanych urządzeń nie jest większy niż 100 tys. kopii/wydruków (łącznie), c) urządzenia nie były eksploatowane dłużej niż 2 lata i nie zostały wyprodukowane przed 2010 rokiem, d) urządzenia nie będą posiadać uszkodzeń mechanicznych ani zabrudzeń, opisy klawiszy funkcyjnych będą czytelne. 3) Przekazanie urządzeń nastąpi protokolarnie. Ze strony Wykonawcy, podczas przekazania urządzeń, obecny będzie serwisant przeszkolony przez autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń. Zamawiający dokona odczytu przebiegu urządzenia oraz zamontowanych materiałów eksploatacyjnych (toner, bęben, developer). Zamawiający może odmówić odbioru urządzeń w przypadku stwierdzenia niezgodność ze specyfikacją, w tym w szczególności w zakresie stanu technicznego urządzenia oraz stopnia jego zużycia. 4) Wykonawca udziela gwarancji na każde dostarczane urządzenie na okres 24 miesięcy lub 312 tys. kopii/ wydruków (w zależności co nastąpi wcześniej). 5) Wykonawca dostarczy urządzenia własnym transportem i na własny koszt w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy. 2. Serwis urządzeń 1) W zakres czynności serwisowych wchodzi konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz serwis gwarancyjny - zgodnie z wymogami producenta. 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy (bez przerw) urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i dokonywania ich napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do serwisowanych urządzeń, koszt robocizny oraz koszty wymienianych części. 4) Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów ponad te, które wynikają z kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę, 5) Wykonawca, po dokonaniu naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych albo zużytych lub uszkodzonych części, zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu stosowną kartę serwisową, w terminie do 3 dni roboczych od wykonania czynności serwisowych. 6) Wykonawca, w każdym ostatnim dniu roboczym okresu rozliczeniowego, dokona odczytu liczników urządzeń będących przedmiotem usług serwisowych. Stany liczników zostaną potwierdzone przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia. Sporządzony dokument stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 7) Zgłoszeń do serwisu mogą dokonywać tylko i wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego, lub osoby ich zastępujące. 8) Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych. 9) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych dokonywanych faksem lub e-mailem. 10) W przypadku opóźnienia realizacji usługi serwisowej o więcej niż 1 dzień roboczy, Zamawiający ma prawo zlecić naprawę osobie trzeciej i obciążyć jej kosztami Wykonawcę. Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego. 11) Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie Krakowa, w godzinach pracy Zamawiającego: pon. - pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. 12) W przypadku braku możliwości naprawy urządzeń w ciągu 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca każdorazowo dostarczy urządzenie o parametrach niegorszych, od urządzenia będącego przedmiotem usług serwisowych. Zamiana urządzeń wymaga podpisania protokołu, którego wzór stanowi załącznik do umowy. Wykonawca ponosi koszty transportu urządzeń. Urządzenie ma być dostarczone najpóźniej w piątym dniu roboczym od w/w zgłoszenia. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego. 14) Serwis urządzeń będzie dokonywany wyłącznie przez serwisantów przeszkolonych przez autoryzowanego przedstawiciela producenta danego rodzaju urządzenia. 15) W przypadku zmiany osób, o których mowa w pkt 14, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i przekazania mu wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Każdorazowo wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego w przedmiotowej sprawie, przed przystąpieniem nowych osób do czynności serwisowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobą przeszkoloną przez autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji umowy, 3) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności, 4) waloryzacji wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=48483
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul .Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.