To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Opole: P/32/2007 ŻYWNOŚĆ W 2008 R..
Numer ogłoszenia: 259923 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 232853 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/32/2007 ŻYWNOŚĆ W 2008 R...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynów spożywczych zamawiającego żywności tj. różnorodnych artykułów spożywczych, pieczywa, mięsa i jego wyrobów, nabiału warzyw i owoców, mrożonek zgrupowanych w pakietach na potrzeby Zespołu w 2008 roku według zestawień stanowiących załącznik Nr 1a do niniejszej specyfikacji, z rozbiciem na 9 zadań w nazwach jak poniżej. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP, GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze zamawiającego znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego. 1.2. Nazwy zadań i Wspólny słownik zamówień (CPV): Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne 15000000-8 Zadanie 2 Pieczywo 15810000-9 Zadanie 3 Jaja 01242000-5 Zadanie 4 Drób i wyroby z drobiu 15112000-6 Zadanie 5 Warzywa i owoce 01121000-1, 15331461-6, 01131300-7, 01131200-6 Zadanie 6 Mięso i wyroby mięsne 15100000-9 Zadanie 7 Artykuły mleczne 15500000-3 Zadanie 8 Mrożonki 15896000-5 Zadanie 9 Ryby 05122000-6 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Za równoważne uważa się produkty spełniające minimalne podane przez Zamawiającego wzmagania, zawsze dopuszcza się produkty o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ. Np. dopuszcza się inną (nie większą) niż podana przez Zamawiającego wielkość opakowania, z odpowiednim przeliczeniem ilości. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. 3.2. zamówień cząstkowych - a. dla pieczywa - codziennie do godz. 7.00, w tym soboty i niedziele, oraz dodatkowo dostawy uzupełniające (gdy zajdzie taka potrzeba) w danym dniu do godziny 17.00 (zamówione telefonicznie do godz. 13.00). b. dla nabiału - codziennie do godz. 7.00 z wyjątkiem niedziel c. dla warzyw i owoców - trzy razy w tygodniu d. dla mrożonek - dwa raz w tygodniu e. dla artykułów spożywczych różnych (produkty zbożowe, przyprawy, cukier, jaja napoje) - dwa raz w tygodniu f. mięsa i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu g. drobiu i jego wyrobów - cztery razy w tygodniu w odpowiedzi na zamówienie cząstkowe złożone u Wykonawcy dnia poprzedniego do godziny 11.00. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o - o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r. z późniejszymi zmianami) 6. Przy każdej dostawie żywności wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość zdrowotną żywności danej partii wyrobu. 7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu wynikającego z przepisów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001r.z późniejszymi zmianami) oraz że Wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HACCP; (ujęto w treści Załącznika nr 1)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 01.24.20.00-5, 15.11.20.00-6, 01.12.10.00-1, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.89.60.00-5, 05.12.20.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 468040,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: P/32/8/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Japart Jan Pawelak ZPCh, ul. Tysiąclecia 32, 42-140 Panki, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72177,20
- Oferta z najniższą ceną: 72177,20 / oferta z najwyższą ceną: 92682,54
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: P/32/4/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W OPOLU
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W OPOLU
- SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców, pl. Teatralny 13,, 45-056 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49300,00
- Oferta z najniższą ceną: 49300,00 / oferta z najwyższą ceną: 53052,50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: P/32/6/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROLDROB Gospodarstwo Rolno-Drobiarskie Klaudiusz Skrzipczyk, ul. Sołtysów 15, 45-111 Opole,, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11960
- Oferta z najniższą ceną: 11960 / oferta z najwyższą ceną: 11960
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: P/32/12/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Mies i Wędlin MAŁGOSIA Małgorzata Włodarczyk, ul. Światowoda 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47341,00
- Oferta z najniższą ceną: 47341,00 / oferta z najwyższą ceną: 51831,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: P/32/11/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU SYGMA inż. Syguła Sławomir Robert, ul. Sienkiewicza 19, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 120445,00
- Oferta z najniższą ceną: 120445,00 / oferta z najwyższą ceną: 120445,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: P/32/2/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Rzeźniczo -Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21 a,, 44-360 Lubonia, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 127777,00
- Oferta z najniższą ceną: 127777,00 / oferta z najwyższą ceną: 137545,50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: P/32/7/2007.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Frigoopol S.A., ul. Głogowska nr 35, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38950,00
- Oferta z najniższą ceną: 38950,00 / oferta z najwyższą ceną: 38950,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.