Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Białystok: Wywóz nieczystości stałych z terenu przejść granicznych województwa podlaskiego
Numer ogłoszenia: 259918 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 65 37 605, faks 85 65 37 805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http;//zpg.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z terenu przejść granicznych województwa podlaskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych wraz z dzierżawą kontenerów z terenu międzynarodowych drogowych przejść granicznych (mdpg) w Białowieży i Połowcach, kolejowych przejść granicznych (kpg) w Czeremsze i Siemianówce. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia jednocześnie.: 1. I część zamówienia - mdpg Białowieża -dzierżawa 1 kontenera o poj.0,660m3 ,wywóz raz w miesiącu 2. II część zamówienia: 1) dpg Połowce- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu 2) kpg Czeremcha- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu 3.III część zamówienia - kpg w Siemianówce - dzierżawa 2 kontenerów o poj.1,1m3,wywóz raz w miesiącu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnianienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia:niespełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach - decyzji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadówi i oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnianienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia:niespełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnianienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia:niespełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnianienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia:niespełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnianienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia:niespełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15 - 740 Białystok.-Zespół Eksploatacji w godz.8;00-15;00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, 15-740 Białystok, ul.Antoniukowska 11 -Sekretariat ( I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych - mdpg Białowieża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mdpg Białowieża -dzierżawa 1 kontenera o poj.0,660m3 ,wywóz raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych-dpg Połowce,kpg Czeremcha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dpg Połowce- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu kpg Czeremcha- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych-kpg Siemianówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kpg w Siemianówce - dzierżawa 2 kontenerów o poj.1,1m3,wywóz raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.