eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzałkowo › Roboty remontowo-termomodernizacyjne stropodachu na budynku internatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Strzałkowo: Roboty remontowo-termomodernizacyjne stropodachu na budynku internatu
Numer ogłoszenia: 259822 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa , ul. Górna 12, 62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2750060, faks 063 2758670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstrzalkowo.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-termomodernizacyjne stropodachu na budynku internatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje : Rozebranie pokrycia z papy ,rozebranie obróbek blacharskich murów , wymiana rur wywiewnych , wymiana betonowych czapek kominowych , wymiana złącz i instalacji odgromowej , pokrycie dachu papą termoizolacyjną , obróbki blacharskie 2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają : a) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ c) kosztorys ofertowy ( ślepy ) - załącznik nr 9 do SIWZ 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy - załącznik nr 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 46.26.19.00 - 46.26.19.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium powinno być wniesione do dnia 9 września 2011r. do godz. 1000 Decyduje data wpływu środków do zamawiającego 1) Zasady wnoszenia wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.800zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.30 dni od terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : BZ WBK Oddział Słupca 43109012160000000021030688 Z adnotacją : Wadium - nr sprawy ZSP. 1/08/11r. UWAGA : kopie dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu formach , dopuszczonych przez niniejszą SIWZ należy złożyć w formie oryginału w Kasie szkoły. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu , który został Podany w punkcie .D SIWZ pkt. 2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne , jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego . UWAGA: do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem . 2) Zasady zwrotu wadium : Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci , zgodnie z ar.46 ust.4 Ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na Którym było one przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1) Zgodnie z art.46 ust.1 ustawy , wadium zostanie zwrócone niezwłocznie .jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą b) zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy c) zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia . 2) Zgodnie z art.46 ust.2 ustawy . wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty , b) który zostanie wykluczony , c) którego oferta zostanie odrzucona . 3) Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy , zamawiający żąda ponownego wniesienia Wadium przez wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt.2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3) Utrata wadium :] Zgodnie z art.46 ust.5 ustawy, wykonawca , którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków . Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym I osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikację i doświadczenie ) a) wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: kierownika robót : posiadającego co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia . b) wykazać , że w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tej części zamówienia , o której udzielenie ubiega się wykonawca , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Przez robotę budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi Zamówienia należy rozumieć zamówienia spełniające łącznie następujące warunki : - roboty dekarskie ,murarsko - tynkarskie ,termomodernizacyjne - wartość co najmniej 80.000 PLN brutto c) wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia powinien wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu, potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Wykonawca musi spełnić następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa ) a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę na ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość składanej oferty - brutto . Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą /spełnia/ / /nie spełnia / , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. H niniejszej SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił . Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania . H. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają obowiązek złożyć wraz z ofertą wykonawcy ; Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo Kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem . Załączone do ofert kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem , Potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu . Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty : Stan prawny - wymagane dokumenty : 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1i2 ustawy - Załączniki 2 i 3 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji Działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24. ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 7) Kosztorys ofertowy ( sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót ) Załącznik nr - 9 8) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy , jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ( tylko jeżeli dotyczy ) 9) Parafowany wzór umowy - Załącznik nr - 6 10) Dowód wniesienia wadium 11) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy . UWAGA : Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas , jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy . Zdolność techniczna - wymagane dokumenty : 12) Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr - 4 Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane . Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały personel ( kluczowych pracowników ) Przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia , takich jak np..: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani ( ilość robotników ) 13) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik nr - 7 Wykonanie powyższych robót należy udokumentować także poprzez protokoły odbioru lub referencje , z których jednoznacznie będzie wynikać wartość wykonanych prac . 14) Wykonawca przystępując do realizacji przedmiotu zamówienia powinien wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu , potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych . Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty : 15) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość składanej oferty brutto.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspstrzalkowo.info
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im Wincentego Witosa ul. Górna 12 , 62-420 Strzałkowo - sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im Wincentego Witosa ul. Górna 12 , 62-420 Strzałkowo - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.