eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanka Wielka › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Polance Wielkiej



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Polanka Wielka: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Polance Wielkiej
Numer ogłoszenia: 259817 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanka Wielka , ul. Długa 61, 32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie, tel. 033 8488008, fax. 033 8488009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Polance Wielkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w Polance Wielkiej . Do zakresu robót należy wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i instalacyjnych w obiekcie budowlanym - rozbudowie - zrealizowanej w roku 2007w stanie surowym otwartym . Projekt rozbudowy uwzględnia wykorzystanie kondygnacji parteru i I-go piętra dla potrzeb przedszkola. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie montażu stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej, całość wewnętrznych instalacji , podłoża i posadzki, elewację, tynki i okładziny wewnętrzne, dźwig osobowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, Projekt budowlano wykonawczy, Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wg. wzoru stanowiącego zał.nr. 3 do SIWZ -Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 30 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzonych wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ -Posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , w wysokości 3 osób. W celu potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ; -Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności : - Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje, uprawnienia budowlane w zakresie prowadzenia robót ogólnobudowlanych,oraz minimum trzyletni okres prowadzenia robót w zakresie przedmiotu zamówienia - Kierownicy robót - niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje:uprawnienia budowlane w zakresie robót instalacyjnych oraz minimum trzyletni okres prowadzenia robót w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : wykaz sporządzony wg. wzoru stanowiącego zał.nr 6 do SIWZ. -Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , w którym posiadają rachunek , potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. -Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; -Wypełniony i podpisany przez upoważniona osobę Formularz oferty sporządzony wg. wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ -Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót, -Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo finansowy sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ -Zaakceptowany projekt umowy, który stanowi zał.nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanka-wielka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Polance Wielkiej 32-607 Polanka Wielka ul. Długa 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Polance Wielkiej 32-607 Polanka Wielka ul. Długa 61 pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.