eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kryniczno › ORGANIZACJA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU UCZNIÓW I OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY WISZNIA MAŁA W ROKU SZKOLNYM 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Kryniczno: ORGANIZACJA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU UCZNIÓW I OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY WISZNIA MAŁA W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 259782 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała , ul. Szkolna 6, 55-114 Kryniczno, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 387 85 88, faks 0-71 387 85 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapokryniczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała - jednostka pomocnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU UCZNIÓW I OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY WISZNIA MAŁA W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja bezpłatnego transportu uczniów i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Wisznia Mała w roku szkolnym 2012-2013 - do szkoły i ze szkoły. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 17 pkt 3 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz 2572 ze zm.) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz (dowóz i odwóz) uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Krynicznie oraz Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej przyjmując organizację roku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół, a także przewóz uczniów realizujących zajęcia na basenie. 3. Złożona oferta musi zawierać zryczałtowaną cenę biletu miesięcznego na jednego ucznia. 4. W cenie jednostkowej biletu miesięcznego należy uwzględnić dodatkowo przejazd uczniów na zajęcia realizowane na basenie (szacunkowa ilość kilometrów z uwzględnieniem przewozu dzieci na basen w miesiącu wynosi ok. 700 km). Uczniowie realizujący zajęcia na basenie dowożeni będą z Zespołu Szkół w Krynicznie, Szkoły Podstawowej w Psarach oraz Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej do Trzebnickiego Parku Wodnego ZDRÓJ. Uczniowie będą dowożeni według harmonogramu: - uczniowie z Zespołu Szkól w Krynicznie - dwa razy w tygodniu (czwartek i piątek) - uczniowie Szkoły Podstawowej w Psarach - raz w tygodniu (środa) - uczniowie Szkoły Podstawowej w Wiszni Malej - raz w tygodniu (środa) 5. Przewidywana liczba przewożonych uczniów do placówek oświatowych wynosi - 271 i została ustalona na dzień publikacji ogłoszenia o Zamówieniu. Zamawiający zastrzega , że może ona ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 6. Szczegółowa imienna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 7. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po upływie rozliczanego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do rozliczenia imienny wykaz dzieci, na które zostały wystawione bilety. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 8. Orientacyjne liczby dzieci i długość tras dowozu uczniów zostały określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. Ostateczny przebieg tras oraz godziny dowozu i odwozu uczniów Wykonawca ustala z Zamawiającym. 9. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 17 ust 3 ustawy z dnia 7 września1991 r. o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz 2572 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym środku transportu (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonanym kursie był opiekun. 10. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Pojazdy muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 11. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby autobusy świadczące usługę posiadały pneumatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 12. W razie awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie zapewni pojazd zastępczy, o parametrach nie gorszych, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (opisanych w rozdziale V ust. 1 pkt 1) SIWZ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. a SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: a. zmiany wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, b. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; w tym również konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. c. w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; d. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; e. na niosek Wykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, możliwa jest zmiana technologii wykonania dostawy, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę jedynie w przypadku gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w SIWZ a jednocześnie naie spowoduje zwiększenia kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapokryniczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała Kryniczno ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała Kryniczno ul. Szkolna 6, 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.