eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Kielce: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska
Numer ogłoszenia: 259763 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska zwanego dalej systemem, a w szczególności : a)dostarczenie i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi systemu kontroli wnoszenia opłat za korzystanie ze środowiska tj. weryfikacji wysokości wnoszonych opłat, ich podziału na poszczególne fundusze ochrony środowiska, wymierzania opłat w drodze decyzji administracyjnych, wspomagania procesu windykacji, zbierania, archiwizowania informacji o środowisku. b)zaimportowanie danych z istniejącej u Zamawiającego bazy danych o podmiotach korzystających ze środowiska z systemu eksploatowanego dotychczas w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego do nowego systemu, w szczególności danych zawierających: nazwy i adresy podmiotów wraz z numerami regonów, informacje o ich stanie formalno-prawnym, źródła emisji, rodzaje instalacji, skuteczność i rodzaje urządzeń redukujących emisję zanieczyszczeń, rodzaje ujęć wody, cele zużycia wody, metody uzdatniania wody, kolektory ścieków, rodzaje ścieków, typy składowisk odpadów oraz powiązania pomiędzy tymi elementami, a także zapisy finansowo-księgowe (tj. bilans otwarcia, którego zgodność zostanie potwierdzona raportami), c)udzielenie licencji na użytkowanie systemu, na okres co najmniej 3 lat d)dostarczenie aktualnej wersji instrukcji obsługi e)dostarczenie i wdrożenie formularzy elektronicznych do składania Wykazów umożliwiających obsługę podmiotów drogą elektroniczną z możliwością importu danych do Systemu f)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i administracji Systemu w stopniu umożliwiającym prawidłową realizację zadań. 2.Opis techniczny przedmiotu zamówienia, a w szczególności wymagania systemowe i sprzętowe; wymagania dotyczące Systemu i jego bezpieczeństwa; wymagania prawne; wymagania funkcjonalne; wymagania organizacyjne oraz wymagania dotyczące systemu informatycznego wspomagającego obsługę opłat za korzystanie ze środowiska i współpracy z innymi systemami zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był zapewnił system informatyczny, który zgodny będzie z obowiązującymi przepisami w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska. 4.Wykonawca w okresie trwania licencji zapewni nieodpłatne dostosowanie Systemu do zmian wprowadzonych przez nowe ustawodawstwo w zakresie aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska i informatyzacji w podmiotach publicznych. z wyjątkiem konieczności modyfikacji formularzy wynikłych z wprowadzonych zmian prawnych zarejestrowanych już formularzy elektronicznych w Centralnym Rejestrze Dokumentów 5.Wykonawca w okresie trwania licencji zapewni pełne nieodpłatne dostosowanie Systemu do zmian formatów w systemie Home Banking, np.: spowodowane zmianą banku prowadzącego rachunek urzędu 6.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny, oraz, że całość zamówienia wykonana zostanie z zachowaniem należytej staranności. 7.Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały nadzór serwisowy zapewniając usunięcie przyczyn nieprawidłowego działania systemu uniemożliwiającego pracę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. W przypadku innych usterek, które nie uniemożliwiają pracy w czasie nie dłuższym niż 7dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia( dniem wszczęcia postępowania jest data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej dwie dostawy oprogramowania do zarządzania opłatami z tytułu korzystania ze środowiska oraz zarządzania informacjami środowiskowymi dla administracji państwowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto, dwie dostawy oprogramowania zawierającego i wykorzystującego co najmniej: katalogi gazów i pyłów wprowadzanych do powietrza, paliw, ryczałtowych środków transportu i ryczałtowych źródeł spalania, odpadów, metod uzdatniania pobieranych wód, regionów hydrograficznych, rodzajów ścieków, zanieczyszczeń w ściekach, jednostkowych stawek opłatowych dla powietrza, odpadów, wody, zanieczyszczeń w ściekach. dwie dostawy oprogramowania do administracji państwowej, do weryfikacji wysokości wnoszonych opłat, ich podziału na poszczególne fundusze ochrony środowiska, umożliwiającego jednoczesną pracę na jednej wspólnej bazie danych, na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych. d)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1, 2, 3 (lub 6, 7 i 8), 4 i 5 SIWZ. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 2 lit. a, b, c, d (lub w pkt 6, 7 i 8) SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 1, 2 lit e,3 ,4 i 5 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1.Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2.Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, b)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający; c)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); d)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); e)Wykazu dostaw wymienionych w rozdziale V pkt. 1 lit.c niniejszej SIWZ tj.: co najmniej dwie dostawy oprogramowania do zarządzania opłatami z tytułu korzystania ze środowiska oraz zarządzania informacjami środowiskowymi dla administracji państwowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto, co najmniej dwie dostawy oprogramowania zawierającego i wykorzystującego co najmniej: katalogi gazów i pyłów wprowadzanych do powietrza, paliw, ryczałtowych środków transportu i ryczałtowych źródeł spalania, odpadów, metod uzdatniania pobieranych wód, regionów hydrograficznych, rodzajów ścieków, zanieczyszczeń w ściekach, jednostkowych stawek opłatowych dla powietrza, odpadów, wody, zanieczyszczeń w ściekach. co najmniej dwie dostawy oprogramowania do administracji państwowej, do weryfikacji wysokości wnoszonych opłat, ich podziału na poszczególne fundusze ochrony środowiska, umożliwiającego jednoczesną pracę na jednej wspólnej bazie danych, na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych. wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (dzień publikacji Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, , z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców i dat wykonania - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3.Dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego, tj.: a) instrukcję użytkownika oraz instrukcję administratora zawierającą opis funkcjonalności Systemu potwierdzającego spełnianie wymagań SIWZ (pod warunkiem, że zostanie podpisana elektronicznie zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym.). Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji na nośniku CD lub DVD. Format plików na nośniku powinien pozwalać na odczyt ich zawartości w edytorze tekstowym ( MS WORD 2000 lub równoważnym) lub przeglądarce plików PDF. Wymienione dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: Rozdz. VI pkt 2 lit. b, c, d SIWZ - zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału. 8.Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9. W przypadku braku wymaganych oświadczeń i dokumentów lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego A.IX Wieków Kielc 3;25-516 Kielce budynek C-2 III piętro pokój nr 344.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego A.IX Wieków Kielc 3;25-516 Kielce budynek C-2 I piętro pokój nr 150 KANCELARIA OGÓLNA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.