eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Warszawa: Usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 25975 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m. st. Warszawy , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 37 33 674, faks 22 3733633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfobielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dotyczy projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zwanego dalej projektem. 1.1) Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) części wskazane poniżej: Część 1 - pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół 52 ul. Szegedyńska 11 w Warszawie, Część 2 - pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół nr 110 ul. Wrzeciono 24 w Warszawie, Część 3 - pełnienie funkcji koordynatora w Szkole Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25 w Warszawie. 1.2) Wymaga się (w odniesieniu do każdej z części) aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane poniżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL. Część nr 1 Koordynator w Zespole Szkół nr 52, ul. Szegedyńska 11 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 52, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu, n) wprowadzania danych z raportów dotyczących realizacji projektu we wszystkich trzech placówkach objętych projektem do podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w skrócie PEFS). Część nr 2 Koordynator w Zespole Szkół nr 110, ul. Wrzeciono 24 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 110, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu. Część nr 3 Koordynator w Szkole Podstawowej nr 209, ul. Reymonta 25 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w Szkole Podstawowej nr 209, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część na którą składa ofertę, która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne, - doświadczenie w pracy z dziećmi - co najmniej 5 lat stażu pracy. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 3) W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. przedkłada dokument lub dokumenty (w formie pisemnej-wymagany w oryginale) potwierdzające, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub np. umowa o współpracy czy oświadczenie potwierdzające zawarcie umowy współpracy. W przypadku posłużenia się wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, podmiot trzeci musi brać udział w realizacji zamówienia - nie musi to być forma podwykonawstwa. Powyższe uzasadnienie znajduje potwierdzenie w Informatorze Zamówień Publicznych nr 11/2011, str. 10-19. 4) Zaleca się załączyć do oferty dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sadowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, statut, itp.), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany podwykonawcy z przyczyn losowych, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, a zmiana podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dbfobielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, piętro III, pokój nr 374 (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 15:00, miejsce: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Bielany m.st. Warszawy ul. Żeromskiego 29, Warszawa, piętro III, pok. 374. Otwarcie ofert w tym samym dniu godz. 15:15, siedziba zamawiającego piętro III, pok. 352.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt III.4.1), pkt. III.4.2) oraz dokumenty w pkt III.5) SIWZ. Wykształcenie zagraniczne będzie uznawane na równi z wykształceniem krajowym w przypadku krajów, z którymi Polska podpisała umowy o uznaniu równoważności wykształcenia. Jeśli dany tytuł zawodowy jest wymieniony w takiej umowie, wymagane będzie przedstawienie potwierdzenia jego uznania w Biurze Uznawalności Wykształcenia I Wymiany Międzynarodowej. Jeśli dany tytuł nie jest wymieniony w umowie lub jeśli dyplom pochodzi z kraju nie objętego umową międzynarodową, wówczas zastosowanie będą miały do niego przepisy o nostryfikacji (rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów wyższych uzyskanych za granicą (Dz. U. 196 poz. 11 68). Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców - art. 23 ustawy Pzp: a) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia (umocowanie może wynikać np. z treści umowy konsorcjum - pod warunkiem złożenia umowy konsorcjum w ofercie). b) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w druku oferta należy wymienić z nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo adresy zamieszkania i adresy wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólna oraz zaznaczyć kto jest pełnomocnikiem. c) Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy (członka konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej) są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy. d) Każdy z wykonawców (każdy członek konsorcjum, każdy wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. W tym celu każdy składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. e) W odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców. f) Oświadczenia lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem pkt. d). g) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół 52 ul. Szegedyńska 11 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Zespole Szkół nr 52, ul. Szegedyńska 11 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 52, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu, n) wprowadzania danych z raportów dotyczących realizacji projektu we wszystkich trzech placówkach objętych projektem do podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w skrócie PEFS). 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół nr 110 ul. Wrzeciono 24 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Zespole Szkół nr 110, ul. Wrzeciono 24 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 110, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu. 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Szkole Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Szkole Podstawowej nr 209, ul. Reymonta 25 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w Szkole Podstawowej nr 209, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.