eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Wilkowice: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów
Numer ogłoszenia: 259739 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245771 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest: - Uchwała nr LI/429/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 24 września 2014 roku w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów. 2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów wysokości 2.000.000,00 zł. 3. Kody CPV: 66.11.30.00-5. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1. Harmonogram spłat rat kapitałowych: Rok 2015 30.09.2015 - 100.000,00 zł Rok 2016 30.03.2016 - 50.000,00 zł 30.09.2016 - 50.000,00 zł Rok 2017 30.03.2017 - 50.000,00 zł 30.09.2017 - 50.000,00 zł Rok 2018 30.03.2018 - 50.000,00 zł 30.09.2018 - 50.000,00 zł Rok 2019 30.03.2019 - 50.000,00 zł 30.09.2019 - 50.000,00 zł Rok 2020 30.03.2020 - 250.000,00 zł 30.09.2020 - 250.000,00 zł Rok 2021 30.03.2021 - 500.000,00 zł 30.09.2021 - 500.000,00 zł 4.2. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego od dnia zawarcia umowy. Kredyt zostanie wypłacony w terminie wskazanym w ofercie lecz nie później niż do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy lub do dnia 18.12.2014r. Kredyt zostanie wypłacony w złotych /PLN/ na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Bystrej: 15 8133 0003 0000 0244 2000 0001. 4.3. Do celów obliczenia ceny oferty, za dzień uruchomienia całości kredytu należy przyjąć dzień 18 grudnia 2014 roku. 4.4. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych na podstawie pisemnego powiadomienia banku o wysokości należnych w danym miesiącu odsetek począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu w złotych /PLN/ według zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR 3M - oznaczającą stawkę oprocentowania oferowanych pożyczek 3 miesięcznych zwiększonej o stałą marżę banku podaną w formularzu ofertowym. Stała marża banku nie może być wyższa niż 1,0 %. 4.5. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O wcześniejszej spłacie kredytu (całości lub części) Zamawiający powiadomi Kredytodawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 4.6. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy uwzględnić rzeczywistą liczbę dni w roku kalendarzowym. 4.7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 4.8. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie kredytu w pełnej wysokości tj. kwoty 2.000.000,00 zł. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Wzór umowy. 6. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się w tym zakresie następujące załączniki: a) Uchwała nr XLII/347/2013 Rady Gminy Wilkowice z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie przyjęcia budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, b) Uchwała nr LII/437/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 29 października 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, c) Uchwała nr LI/427/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 24 września 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, d) Uchwała nr L/422/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 27 sierpnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, e) Uchwała nr XLIX/416/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 30 lipca 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, f) Uchwała nr XLVIII/410/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 25 czerwca 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, g) Uchwała nr XLVII/400/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 28 maja 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, h) Uchwała nr XLVI/385/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 30 kwietnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, i) Uchwała nr XLV/373/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, j) Uchwała nr XLIII/359/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 29 stycznia 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2014 rok, k) Zarządzenie nr 24/2014 z dnia 18 marca 2014 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Wilkowice za 2013 rok, l) Uchwała nr 4100/I/201/2013 z dnia 3 grudnia 2013 roku I Składu Orzekającego Regionalnego Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Wilkowice projekcie uchwały budżetowej Gminy Wilkowice na 2014 rok wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi, m) Uchwała nr 4100/I/202/2013 z dnia 3 grudnia 2013 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Wilkowice projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wilkowice, n) Uchwała nr 4100/I/29/2014 z dnia 24 stycznia 2014roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu w kwocie 2.434.524 zł, przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Wilkowice na 2014 rok, o) Uchwała nr 4100/I/30/2014 z dnia 24 stycznia 2014 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Wilkowice, wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań, p) Uchwała nr 4100/II/162/2014 z dnia 13 października 2014 roku II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Wilkowice długoterminowego kredytu w kwocie 2.000.000 zł, q) Uchwała nr XLVII/398/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 28 maja 2014 roku w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Wilkowice absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2013 rok, r) Uchwała nr XLVII/397/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 28 maja 2014 roku w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2013 rok, s) Uchwała nr LI/429/2014 Rady Gminy Wilkowice z dnia 24 września 2014 roku w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów t) Uchwała nr LII/438/2014 z dnia 29 października 2014 roku w sprawie wprowadzenia zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2014 - 2021 u) Uchwała nr 4100/I/54/2014 z dnia 3 kwietnia 2014 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Wilkowice sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2013 rok, v) Sprawozdanie Rb-27S za 2011,2012,2013, do dnia 31 marca 2014, do dnia 30 czerwca 2014, do dnia 30 września 2014 w) Sprawozdanie Rb-28S za 2011,2012,2013, do dnia 31 marca 2014, do dnia 30 czerwca 2014, do dnia 30 września 2014 x) Sprawozdanie Rb-NDS za 2011,2012,2013, do dnia 31 marca 2014, do dnia 30 czerwca 2014, do dnia 30 września 2014 y) Sprawozdanie Rb-N za IV kwartał 2011,IV kwartał 2012, I,II,III,IV kwartał 2013, I, II, III kwartał 2014 z) Sprawozdanie Rb-Z za IV kwartał 2011,IV kwartał 2012, I,II,III,IV kwartał 2013, I, II, III kwartał 2014 aa) Decyzja o nadaniu NIP bb) Zaświadczenie o numerze REGON cc) Zaświadczenia z ZUS i US dd) Dokumenty o wyborze organu wykonawczego Gminy ee) Uchwała o powołaniu skarbnika ff) Informacji o stanie zadłużenia z tytułu zaciągniętych długoterminowych kredytów i pożyczek gg) Informacje o stanie mienia za 2013 rok. 7. Inne dokumenty, które mogą być wymagane przez potencjalnego Kredytodawcę do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego będą udostępnione w siedzibie Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu ze Skarbikiem Gminy Wilkowice lub osobą upoważnioną w tym zakresie. W/w dokumenty stanowią załączniki do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę, postępowanie nr ZP.271.039.2014 pn. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja przetargowa będzie udostępniana (wypożyczana na maksymalnie dwa dni) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 8. Gmina Wilkowice nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS i US, nie wyemitowała żadnych papierów wartościowych i nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. Stan zadłużenia Gminy na dzień 31.10.2014r. wynosi 14.803.041,70 zł. 9. Gmina Wilkowice zobowiązuje się przy podpisaniu umowy z wybranym w ramach postępowania bankiem do złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu i deklaracji do weksla, złożenia oświadczenia o poddaniu się do egzekucji zgodnie z art. 97 prawa bankowego wraz z kontrasygnatą Skarbnika..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Bystrej, ul. Zdrojowa 3, 43-360 Bystra, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322861,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264938,36

  • Oferta z najniższą ceną: 264938,36 / Oferta z najwyższą ceną: 313435,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.