To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Poznań: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 259720 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223396 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Opcje zamówienia 2.1.Zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnił jego maksymalny zakres. 2.2.Zamawiający w okresie 24 miesięcy zakupi artykuły biurowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ za kwotę 46.800,00 złotych brutto, która to kwota stanowi tzw. gwarantowaną opcję zamówienia. 2.3.Po zrealizowaniu gwarantowanej opcji zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający może pisemnie zamawiać, a Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczyć wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ artykuły biurowe ponad wartość określoną powyżej, jednak wartość wszystkich dostaw (w tym dostaw wymienionych w pkt 2.2) nie może przekroczyć kwoty brutto 81.918,00 złotych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 24.91.00.00 - Kleje 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 39.24.12.00 - Nożyczki 39.54.11.20 - Szpagat 42.99.42.20 - Przybory do laminowania 44.61.71.00 - Pudła kartonowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40500,00
Oferta z najniższą ceną: 40500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50671,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Obłożenia operacyjne dla oddziału okulistyki i Bloku Kardiochirurgii
- Testy wraz z dzierżawą analizatora do wieloparametrowego PCR w systemie zamkniętym dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Zadanie 55192 "Modernizacja budynku nr 3 - 2. SLT Poznań" - dostosowanie dokumentacji projektowej do aktualnych potrzeb.
- "Usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz przetworzeniu (unieszkodliwieniu/poddaniu odzyskowi) lub odbiorze i transporcie do miejsca zbierania odpadów, a następnie przekazania(...)"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
więcej: Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.