eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojnik › Zakup i montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Gnojnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Gnojnik: Zakup i montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Gnojnik
Numer ogłoszenia: 259672 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220686 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, woj. małopolskie, tel. 14 6869600, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Gnojnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w konwencji zaprojektuj i wykonaj. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania obejmującego w szczególności wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, jak również wszelkie dostawy, prace budowlano - montażowe, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz kompletnych wniosków do zgłoszenia o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej Operatora Sieci Dystrybucyjnej mikroinstalacji prosumenckich, służących do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne, obejmujących:- 2 mikroinstalacje prosumenckie na budynkach użyteczności publicznej - Budynek Urzędu Gminy Gnojnik o mocy 35 kWp oraz Budynek Publicznego Przedszkola w Gnojniku o mocy 12 kWp. Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione w niniejszej SIWZ, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania mikroinstalacji prosumenckich będących przedmiotem niniejszego postępowania. Wszelkie montowane urządzenia materiały i wyroby muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające odpowiednie atesty, deklaracje zgodności spełniać wszelkie wymagane prawem normy, wykonane muszą być zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej, posiadać certyfikat CE. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty. Każda z mikroinstalacji prosumenckiej musi posiadać kompletną dokumentację niezbędną do zgłoszenia do przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Zgłoszenie musi nastąpić według stanu prawnego na dzień po 01.01.2016 r. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację obiektów w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Falownik powinien być produkowany na terenie UE i posiadać autoryzowany serwis na terenie Polski. W projektowanych instalacjach należy ująć system monitoringu parametrów elektrycznych systemu fotowoltaicznego. W celu monitorowania pracy całego systemu fotowoltaicznego należy przewidzieć zastosowanie urządzeń do monitoringu umożliwiających monitorowanie pracy systemu, pod kątem sprawności, uzysków, wartości napięć i prądów. W ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram realizacji prac, zawierający listę osób biorących udział w realizacji zamówienia. Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów Zamawiający może ustanowić inspektora lub inspektorów nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz wszelkie metody użyte przy budowie. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie ofertowej. - 23 mikroinstalacje prosumenckie, gdzie moc poszczególnych instalacji produkujących energię na potrzeby budynków mieszkalnych będzie wynosiła od 1 kWp do 6 kWp położonych na terenie Gminy Gnojnik. O ile w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe.. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zapewnia minimum 5-letni (60 miesięcy) okres gwarancji na montowane mikroinstalacje prosumenckie. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji zgodnie z postanowieniami pkt. 14 siwz. W tym czasie wszelkie przeglądy, naprawy, koszty dojazdu serwisu itp. wykonywane będą na rzecz Zamawiającego bezpłatnie. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania mikroinstalacji prosumenckich. Wykonawca zapewnia nie dłuższy niż 72 godziny od czasu powiadomienia (faxem, mailem lub pisemnie) czas reakcji serwisu. W przypadku nierozpoczęcia naprawy w ciągu 72 godzin od czasu powiadomienia Wykonawcy o awarii, Zamawiający ma prawo wezwać inny serwis zewnętrzny przy czym koszty naprawy obciążą Wykonawcę. Wykonawca uzyska ekspertyzę lub orzeczenie techniczne przez osoby do tego uprawnione które będzie miało na celu sprawdzenie wszystkich istotnych elementów konstrukcyjnych na dodatkowe obciążenia które zostaną wywołane przez dobudowanie instalacji PV na budynkach. Na podstawie Art. 29 pkt. 2 ust. 16 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz. U. z 2013 r. poz. 984 instalacje fotowoltaiczne o mocy do 40,00 kW zwolnione są z obowiązku uzyskania prawomocnego Pozwolenia na budowę oraz na podstawie Art. 30 pkt. 1 ust. 1 Ustawy brak jest obowiązku ich zgłoszenia we właściwym terytorialnie urzędzie administracji budowlanej, jednakże Wykonawca zobowiązany jest do opracowania przez uprawnione do tego osoby, projektów wykonawczych podkonstrukcji oraz konstrukcji nośnej wraz ze stelażami pod moduły PV, inwertery i pozostałe elementy instalacji PV oraz opracowania przez uprawnione do tego osoby, projekty wykonawcze instalacji elektrycznej dla odbioru energii wytworzonej przez moduły PV. Wszelkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z aluminium. Uzyskana energia elektryczna w całości zużywana będzie na potrzeby własne obiektów. Zakup jakichkolwiek montowanych urządzeń i materiałów nie mógł być wcześniej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia w zakresie urządzeń spełniał wymagania określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy przedmiot zamówienia: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej Robót niezbędnych dla realizacji Inwestycji, b) uzyskanie w imieniu Zamawiających wszelkich niezbędnych pozwoleń, c) dostawa urządzeń i zapewnienie materiałów niezbędnych dla realizacji inwestycji, d) pełnienie funkcji Wykonawcy Inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj, e) zrealizowanie Inwestycji i uruchomienie Instalacji oraz uzyskanie pozwoleń na użytkowanie braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania, ilekroć są wymagane, g) serwis wykonanych Instalacji, h) indywidualne przeszkolenie użytkowników instalacji w lokalizacji instalacji. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne 44.11.21.10 - Części wiat 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYMON ENERGY Sp. z o.o., ul. Dojazd 16A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 788800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 897790,31

  • Oferta z najniższą ceną: 827062,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1107684,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.