Kańczuga: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Jarosławiu i Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego
w Laszczynach w roku 2015
Numer ogłoszenia: 259613 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga , ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 16 6423142, faks 16 6426630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Jarosławiu i Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Laszczynach w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Jarosławiu i Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Laszczynach w roku 2015. Zadanie realizowane w ramach obowiązku Gminy zapewnienia dzieciom i młodzieży z upośledzeniem umysłowym ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do ośrodka umożliwiającego realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki - o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dotyczy część 1 i część 2 Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualne i ważne zezwolenie/licencję na wykonywanie przewozu osób zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zadnia. Dla Części I - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca dysponuje, lub będą dysponował na etapie realizacji zamówienia; - min. 1 pojazdem - spełniającym niżej opisane wymagania: Dowóz odbywać się będzie za pomocą środka transportu będącego własnością lub w dyspozycji Wykonawcy. Pojazd powinien być konstrukcyjnie przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w podjazd umożliwiający wjazd dla wózków inwalidzkich oraz stopień ułatwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdu. Minimum trzy fotele powinny być wyposażone w komplet 3-punktowych, automatycznych pasów barkowo-biodrowych, krzyżujących się na piersiach w celu utrzymania pionowej postawy u dzieci, pozostałe fotele w pojedyncze 3-punktowe, automatyczne pasy barkowo-biodrowe. W przypadku braku windy lub szyn najazdowych umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w pojeździe zapewni obsługa pojazdu. Załadunek wózków powinien odbywać się odrębnymi drzwiami nie węższymi niż 1,5 metra, aby nie wydłużać czasu wsiadania i wysiadania z pojazdu. Drzwi osobowe powinny mieć wymiary nie mniejsze niż 1,0 m x 1,8 m. Długość całkowita pojazdu nie powinna być mniejsza niż 4 metry, a przestrzeń pomiędzy siedzeniami nie mniejsza niż 0,30 metra. Szerokość pojedynczego fotela, na którym podróżuje dziecko powinna być nie mniejsza niż 0,8 m. Przestrzeń dla podróżujących w wózkach powinna być wyposażona w szyny zabezpieczające wózek przed przemieszczaniem podczas podróży, a jej wielkość nie może być mniejsza niż 1,3 m. Pojazd powinien być oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Ocena warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz urządzeń technicznych. Dla Części II - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca dysponuje, lub będą dysponował na etapie realizacji zamówienia; - min. 1 pojazdem - spełniającym niżej opisane wymagania: Dowóz odbywać się będzie za pomocą środka transportu będącego własnością lub w dyspozycji Wykonawcy. Pojazd powinien być konstrukcyjnie przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych. Powinien być wyposażony w pojedyncze 3-punktowe, automatyczne pasy barkowo-biodrowe. Pojazd powinien być oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Ocena warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz urządzeń technicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta (cz. 1 v cz. 2). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 7 lub 8 do SIWZ. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Emisja spalin - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian: - zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, - zmiana, rezygnacja lub włączenie do realizacji zadania podwykonawców,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pok. nr 13 [sekretariat, I piętro].
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno - Wychowawczego w Jarosławiu w roku 2015..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci z głębokim, znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym ze sprzężonymi niepełnosprawnościami z terenu Miasta i Gminy Kańczuga z miejsca zamieszkania dziecka do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Jarosławiu os. Witosa 18 oraz ul. Wilsona 6a, ul. Jana Pawła II 30 i z powrotem do miejsca zamieszkania dziecka. Dowóz będzie odbywał się w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Emisja spalin - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dowóz dziecka niepełnosprawnego z terenu Gminy Kańczuga do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Laszczynach w 2015 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dziecka ze sprzężonymi niepełnosprawnościami: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, niepełnosprawnym ruchowo z terenu Gminy Kańczuga z miejsca zamieszkania dziecka do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Laszczynach, 37-306 Laszczyny 75a i z powrotem do miejsca zamieszkania dziecka. Dowóz będzie odbywał się w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z Zamawiającym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt 3 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Emisja spalin - 2
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna w Nadleśnictwie Kańczuga
- Utworzenie dostępnych placów zabaw na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.