eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Usługi z zakresu medycyny pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Świdwin: Usługi z zakresu medycyny pracy
Numer ogłoszenia: 259607 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3823509, faks 94 3823509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu medycyny pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Badanie i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Świdwinie Zadanie nr 2 - RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Świdwinie Zadanie nr 3 - Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Mrzeżynie. Zadanie nr 4 - Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Trzebiatowie Zadanie nr 5 - Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Pruszczu Gryfickim. Czynności wymagające obecności osoby badanej muszą być wykonywane w obiekcie znajdującym się w dyspozycji Wykonawcy zlokalizowanym: a) w granicach administracyjnych Gminy Świdwin (w odniesieniu do części nr 1 i 2) b) w odległości nie większej niż 40 km od granic administracyjnych miasta Mrzeżyno, (w odniesieniu do części nr 3) c) w odległości nie większej niż 40 km od granic administracyjnych miasta Trzebiatów, (w odniesieniu do części nr 4) d) w odległości nie większej niż 40 km od granic administracyjnych wsi Pruszcz (w powiecie Gryfickim) (w odniesieniu do części nr 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają, w zależności od części zamówienia (zadania) załączniki nr 8a (zad. nr 1), 8b (zad. nr 2), 8c (zad. nr 3,4,5) /Projekt umowy/ do SIWZ oraz zał. nr 5 /Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia/..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca udowodni posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej. (Dz. U. Nr 112 poz. 654) w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności w zakresie działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy. - W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część zamówienia obejmującego badania laboratoryjne (części zamówienia nr 1, 3, 4 i 5) Wykonawca udowodni także posiadanie wpisu do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych lub, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności w zakresie medycznych badań laboratoryjnych przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym, odpowiednio do części przedmiotu zamówienia załącznik nr 8a, 8b lub 8c do SIWZ, 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; b) rezygnacja przez zamawiającego z części przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy; c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(prim) kodeksu cywilnego, d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; e) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (brutto). 3. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 4. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. d) zmiany pracowników realizujących przedmiot zamówienia przy zachowaniu warunku posiadania wymaganych uprawnień przez nowo zaangażowanego pracownika

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3294 bud. 65 pok 6 lub 7 ul. Połczyńska 32 78-301 Świdwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3294 Kancelaria Jawna ul. Połczyńska 32 78-301 Świdwin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badanie i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Świdwinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy tj. badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne, badanie kierowców..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania wszystkich badań/konsultacji podstawowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Świdwinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie RTG z opisem dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Świdwinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania wszystkich badań podstawowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Mrzeżynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy tj. badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne, badanie kierowców, badanie RTG klatki piersiowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania wszystkich badań/konsultacji podstawowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Trzebiatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy tj. badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne, badanie kierowców, badanie RTG klatki piersiowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania wszystkich badań/konsultacji podstawowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badanie i konsultacje lekarskie oraz RTG dla żołnierzy i pracowników wojska pracujących lub służących w Pruszczu Gryfickim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy tj. badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne, badanie kierowców, badanie RTG klatki piersiowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas wykonania wszystkich badań/konsultacji podstawowych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.