eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Usługi bankowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Wieluń: Usługi bankowe
Numer ogłoszenia: 259538 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 246586 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8439136, fax 043 8439159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bankowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Postanowienia ogólne 1.Przedmiotem umowy są usługi bankowe polegające na wykonywaniu przez Bank zadań przewidzianych dla kasy Zamawiającego, w siedzibie Urzędu Skarbowego w Wieluniu oraz otwarcie, prowadzenie i obsługa trzech rachunków bankowych: rachunku dochodów własnych, rachunku sum depozytowych, rachunku środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Usługi bankowe w zakresie rachunków bankowych będą wykonywane za pośrednictwem systemu elektronicznego zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego przez Bank i na koszt Banku. Bank zobowiązuje się do zainstalowania systemu elektronicznego, w celu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, o których mowa w ofercie przetargowej nie później niż do dnia 31 stycznia 2008 r. 1.W okresie przejściowym, licząc od dnia 1 stycznia 2008 r. mogą być stosowane przelewy w wersji papierowej według ceny za jeden przelew bankowy, określony w ofercie przetargowej dla przelewów elektronicznych. 2.W szczególności przedmiotem umowy w ramach obsługi stanowiska kasowego jest przyjmowanie od podatników - bez pobierania prowizji i opłat bankowych - niżej wymienionych wpłat gotówkowych: 1)podatku dochodowego od osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, 2)podatku dochodowego od osób fizycznych płaconego przez podatników i płatników prowadzących działalność gospodarczą, nie zobowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a)rozliczających się w formie ryczałtu, b)rozliczających się w formie karty podatkowej, c)podatków płaconych przez osoby duchowne, d)podatków płaconych z tytułu wytwórczości ludowej i artystycznej, 3)podatku dochodowego od osób fizycznych płaconego przez podatników uzyskujących dochody z tytułu najmu, sprzedaży nieruchomości, sprzedaży akcji i obligacji, 4)podatków od czynności cywilnoprawnych, 5)podatków od spadków i darowizn, 6)z tytułu mandatów karnych kredytowanych wystawionych przez Urząd Skarbowy w Wieluniu, kary grzywny z tytułu dobrowolnego poddania się odpowiedzialności oraz kosztów, 7)pobranych przez poborców skarbowych na rachunki Zamawiającego, 8)wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego otwarte i prowadzone w Banku oraz na rachunki bankowe Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim, w tym wpłat gotówkowych pracowników Zamawiającego dokonywanych na te rachunki. 3. Przedmiotem umowy - bez pobierania prowizji i opłat bankowych, - jest dokonywanie wypłat gotówkowych: 1)z tytułu zwrotów nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikających z zeznań rocznych oraz z tytułu zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym na podstawie wniosków VZM, podatku od czynności cywilnoprawnych (PCC), spadków i darowizn oraz innych na podstawie dyspozycji Zamawiającego, 2)z rachunków Zamawiającego prowadzonych w Banku i NBP. II.Postanowienia szczególne. 1.Przedmiotem umowy nie jest przyjmowanie przez bank wpłat gotówkowych, w stosunku do których podatnicy zobowiązani są z mocy ustawy do dokonywania zapłaty podatku na rachunek urzędu skarbowego w formie polecenia przelewu. 2.W szczególności przedmiotem umowy nie jest przyjmowanie wpłat z tytułu n/w podatków: a) podatku VAT (przeciętnie rocznie ok. 2.000 szt.), b) podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przeciętnie rocznie ok. 2.500 szt.), w tym : PIT -4 - od płatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów lub księgę rachunkową, PIT-5, PIT-5L - od podatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów lub księgę rachunkową, CIT - od podatników podatku dochodowego od osób prawnych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. III.Inne warunki prowadzenia usług bankowych. 1.Miejscem prowadzenia kasy będzie pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego, które zostanie udostępnione Bankowi nieodpłatnie. 2.Zamawiający wyraża zgodę na wykonywanie przez Bank w kasie Urzędu innych czynności bankowych niż wynikających z umowy, z zastrzeżeniem, że ich wykonywanie odbywać się będzie bez szkody dla Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający umożliwi Bankowi korzystanie z systemów alarmowych w zakresie ogólnego zabezpieczenia budynku Urzędu oraz telefonu stacjonarnego (odpłatność na podstawie bilingu rozmów).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79040 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ban Spółdzielczy w Białej, Biała 2, 98-350 Biała, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 79040
  • Oferta z najniższą ceną: 79040 / oferta z najwyższą ceną: 79040
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.