eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzanowice › Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Krzanowice: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku 2014
Numer ogłoszenia: 259519 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum , ul. Akacjowa 1, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 032 4107010, 4108040, faks 032 4107010.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się na podstawie biletów miesięcznych zakupionych przez Zamawiającego do wykonywania usługi przewozu dzieci i młodzieży szkolnej autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej na trasie do i z Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku 2014 polegającym na postawieniu do dyspozycji odpowiedniej liczby autobusów z kwalifikowanymi kierowcami, by zapewnić dojazd do szkoły oraz powrót z niej uczniów z terenu Gminy Krzanowice, począwszy od 02.01.2014r. 2. Przewóz dotyczy dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości: Pietraszyn, Wojnowice, Bojanów, Borucin do Krzanowic oraz z Krzanowic do ww. miejscowości. 3. Rozkład jazdy autobusów powinien być zorganizowany na ww. trasach w taki sposób, by zapewnić: 1) dotarcie uczniów do szkoły przed rozpoczęciem nauki o godz. 8 00, 8 50; 2) powrót po skończeniu nauki w godzinach 12.20; 13.20; 14.15; 15.10 (koniec lekcji). 4) Świadczenia usług na profesjonalnym poziomie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym i pełnego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego w zakresie opisanym w ust. 1. 5) Zapewnienia priorytetowo, względem innych pasażerów komunikacji regularnej ogólnodostępnej, przewozu wszystkim dzieciom i młodzieży szkolnej podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne. 6) Uruchomienia dodatkowych kursów celem rozładowania przepełnienia w autobusach, 7) Dowozu uczniów na bazie taboru autobusowego posiadanego przez Wykonawcę, a tabor ten powinien być sprawny i posiadać aktualne badanie techniczne, ponadto autobusy powinny spełniać wszystkie podstawowe warunki sanitarno-higieniczne, 8) Wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii W przypadku nie podstawienia zastępczego środka transportu w ciągu jednej godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu Wykonawca pokrywa pełne koszty zorganizowania innego zastępczego transportu i przewoźnika przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) Realizacji umowy z wykorzystaniem dopuszczonego do ruchu taboru autobusowego z ważnymi badaniami technicznymi, w liczbie co najmniej trzech autobusów o liczbie miejsc siedzących 49 (czterdzieści dziewięć) lub więcej, a także posiadać tabor w liczbie niezbędnej do zapewnienia transportu zastępczego na wypadek awarii - co najmniej dwie sztuki autobusów o liczbie miejsc siedzących 49 (czterdzieści dziewięć) lub więcej. 2) Posiadania odpowiedniej liczby kierowców dla zapewnienia wykonania umowy, w tym ewentualnie transportu zastępczego, posiadających wymagane odrębnymi przepisami uprawnienia i kwalifikacje. 3) Posiadania przez cały okres wykonywania umowy, określonego odrębnymi przepisami, ważnego zezwolenia na wykonanie krajowego transportu drogowego i przewozu osób. 4) Zapewnienia bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego możliwości zmian godzin kursowania autobusów (przywozu i odwozu uczniów) w razie wystąpienia takiej konieczności wynikającej z organizacji pracy Zespołu Szkół w Krzanowicach. Zmiana godzin kursowania wymaga powiadomienia Wykonawcy na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 5) Zapewnienia dla autobusów w okresie zimowym odpowiedniego wyposażenia dodatkowego (np. opony zimowe, łańcuchy przeciwpoślizgowe i inne) celem zapewnienia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży szkolnej podczas przewozów. 6) Posiadania ważnych w całym okresie wykonywania umowy polis OC dla autobusów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy oraz polis NNW dla pasażerów i przedłożenia ich na każde wezwanie Zamawiającego (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy). 5. Przewóz dotyczy maksymalnej liczby szacunkowej 95 osób.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • dowóz dodatkowej liczby 20 uczniów

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnieniem tego warunku będzie posiadanie ważnego zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnieniem tego warunku będzie wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, minimum jedna usługę przewozu do szkół dzieci w okresie całego roku szkolnego o wartości minimum 60 000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnieniem tego warunku będzie wykazanie ,że wykonawca dysponuje min. 5 sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc minimum 49 każdy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnieniem tego warunku będzie wykazanie ,że wykonawca dysponuje minimum 5 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnieniem tego warunku będzie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 60 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) W przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy dołączyć pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzanowicach 47-470 Krzanowice ul 15 Grudnia 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krzanowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.