eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego ZP.271.24.2013, udzielanego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu asfaltu lanego na terenie gminy Pruszcz Gdański

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Pruszcz Gdański: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego ZP.271.24.2013, udzielanego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu asfaltu lanego na terenie gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 259509 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247029 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego ZP.271.24.2013, udzielanego w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu asfaltu lanego na terenie gminy Pruszcz Gdański.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót uzupełniających do zamówienia podstawowego ZP.271.24.2013 na remont cząstkowy ok. 290m2 nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu asfaltu lanego dróg na terenie Gminy Pruszcz Gdański. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Przed rozpoczęciem zadania do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatowego w Pruszczu Gdańskim projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 2) Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy poprzez: - pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie dna nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta; - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni; - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziarn. grysu, żwiru, piasku i pyłu. - skropienie ubytków lepiszczem asfaltowym 3) Naprawa wybojów i obłamanych krawędzi nawierzchni poprzez: - rozłożenie ręczne asfaltu lanego - wyrównanie powierzchni ręcznie gładzikiem - posypanie i zatarcie ostrym piaskiem. 3. Prace wykonywane będą w zależności od potrzeb, na podstawie przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnych zleceń ich wykonania w wyznaczonych terminach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WPRD GRAVEL, Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34750,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23542,20

  • Oferta z najniższą ceną: 23542,20 / Oferta z najwyższą ceną: 23542,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawca zamówienia podstawowego został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, a Zamawiający przewidział realizację zamówienia uzupełniającego w siwz i w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym zamówienia podstawowego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.06.2013 r. nr 118325. Zamówienie realizowane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp - stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.