eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60 › Dostawa mundurów wojskowych, spr. nr ZP-26-Log-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Warszawa 60: Dostawa mundurów wojskowych, spr. nr ZP-26-Log-2013
Numer ogłoszenia: 259498 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.skw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mundurów wojskowych, spr. nr ZP-26-Log-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mundurów wojskowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (zadania ofertowe). 2) Podział na części przedstawia się następująco: a) Część nr 1 - Mundur polowy wz. 2010, kod CPV - 35811300-5, ilość: 150 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UP/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie z wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi. b) Część nr 2 - Mundur polowy letni wz. 2010, kod CPV - 35811300-5, ilość: 300 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UL/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi. c) Część nr 3 - Mundur polowy w kamuflażu pustynnym wz. 2010, kod CPV - 35811300-5, ilość: 30 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UT/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi. d) Część nr 4 - Koszulo bluza polowa wz. 93, kod CPV - 35811300-5, ilość: 300 szt., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 304/MON stanowiącą Załącznik nr 2b do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi. 3) Dodatkowe wymagania. a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyprodukowany na podstawie WDTT oraz aktualnego wzoru potwierdzonego przez Wojskowy Ośrodek Badawczo - Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi 90-613, ul. Gdańska 89 (WOBW SM) do produkcji seryjnej. b) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie rozpoczęcia produkcji (co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem). c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzorowania procesu produkcji zamówionego przedmiotu. d) Na dostarczony przedmiot, Wykonawca udzieli gwarancji (w formie pisemnej) na okres 12 miesięcy liczonej od daty przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego. e) Mundury wojskowe muszą być oferowane w wymaganej jakości i ilości oraz pochodzić z produkcji 2013 roku i być fabrycznie nowe. f) Zamawiający w specyfikacji ilościowo - rozmiarowej zastrzega sobie możliwość ujęcia do 20% przedmiotów w rozmiarach nietypowych, które nie są ujęte w WDTT. g) Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na przedmiot zamówienia zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wniesie wadium zgodnie z podziałem na części zamówienia, odpowiednio w wysokości: Część nr 1 Mundur polowy wz. 2010 - 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset); Część nr 2 Mundur polowy letni wz. 2010 - 3 100,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sto) Część nr 3 Mundur polowy w kamuflażu pustynnym wz. 2010 - 300,00 zł (słownie złotych: trzysta) Część nr 4 Koszulo bluza polowa wz. 93 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto NBP o/W-wa 75 1010 1010 0054 5413 9120 0000, z zaznaczeniem wadium do sprawy -Dostawa mundurów wojskowych, spr.: ZP-26-Log-2013, Część nr ..... 4.Poświadczoną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina jak w rozdziale XV pkt. 1. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przy ul. Oczki 1 w Warszawie, budynek nr 1 (w godzinach: 11:00-14:00 od poniedziałku do piątku). 7.Do oferty Wykonawca załącza kopię dokumentu wadialnego, o którym mowa w pkt. 6. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8.Gwarancja lub poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie musi zawierać następujące elementy: a) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), c) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji, w tym Zamawiający nie zaakceptuje gwarancji lub poręczenia zawierającego m. in. zastrzeżenie, że wezwanie do zapłaty musi zostać złożone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta umowy, bądź zastrzeżenie, że do żądania zapłaty musi zostać dołączone potwierdzenie banku Beneficjenta stwierdzające, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentowania Beneficjenta (ewentualnego potwierdzenia podpisów złożonych na żądaniu zapłaty Gwarant dokonuje we własnym zakresie). W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej nie akceptowane przez Zamawiającego zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie i wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy). 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza otrzyma zwrot wadium gdy zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1a, natomiast traci on wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Oczki 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarie Jawna SKW mieszczaca sie przy ul. T. Chałubinskiego / róg W. Oczki 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mundur polowy wz. 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy wz. 2010, ilość: 150 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UP/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie z wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mundur polowy letni wz. 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy letni wz. 2010, ilość: 300 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UL/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mundur polowy w kamuflażu pustynnym wz. 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy w kamuflażu pustynnym wz. 2010, ilość: 30 kpl., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 123UT/MON stanowiącą Załącznik nr 2a do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszulo-bluza polowa wz. 93.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulo-bluza polowa wz. 93, ilość: 300 szt., wykonane zgodnie z Wojskową dokumentacją techniczno-technologiczną Wzór 304/MON stanowiącą Załącznik nr 2b do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 8 oraz zgodnie ze wzorem przedmiotu obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej. Wzór przedmiotu dostępny jest w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.