eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pile przy ul. Matwiejewa 25-35

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Piła: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pile przy ul. Matwiejewa 25-35
Numer ogłoszenia: 259460 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wspólnota Mieszkaniowa Matwiejewa 25-27-29-31-33-35 w Pile , ul. Sikorskiego 82a, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 349 00 48,78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pile przy ul. Matwiejewa 25-35.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego w zakresie: docieplenia ściany frontowej budynku, wymiana okien na klatkach schodowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięc tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pocztowym Nr 55 1320 1351 2218 8283 2000 0001 z adnotacją: wadium (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275). Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu pkt. 10 siwz a) formularz oferty na załączonym druku - załącznik Nr 1, b) kosztorys ofertowy ( załączony do SIWZ kosztorys ślepy - w celu wypełnienia) w wersji pełnej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania kosztorysów przez oferenta przy użyciu własnego programu kosztorysowego pod warunkiem zachowania numeracji elementów i pozycji kosztorysowych. Oferent określi ceny na wszystkie roboty wymienione w ofertowym kosztorysie z podaniem cen robocizny, materiału, sprzętu wyszczególnionego w kosztorysie ślepym. Pozycje, dla których nie zostaną wstawione przez oferenta ceny nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w ofertowym kosztorysie - załącznik Nr 2. c) dowód wpłacenia / wniesienia wadium, d) oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - na załączniku Nr 3 e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument: oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. f) umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie i dokumenty zgodnie z pkt. 15 SIWZ. (dokument: oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę). g) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: uprawnienia budowlane, zaświadczenia o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ( dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę) - na załączniku Nr 4, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), j) wykaz robót budowlanych - docieplenia ścian budynków - wykonanych w ciągu 5 lat ( licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda - wymagane trzy zamówienia zrealizowane jako wykonawca - załącznik Nr 5. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały ocenione przez Inwestora pozytywnie lub poprawnie lub rzetelnie lub w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót - referencje. ( oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), k) oświadczenie oferenta, że zapoznał się z SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń , że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, że zapoznał się ślepym kosztorysem, że dokonał wizji budynku przeznaczonego do remontu oraz, że cena ofertowa jest ceną całego przedmiotu zamówienia, nie podlegającą waloryzacji i negocjacji- załącznik Nr 6, l) wykaz podwykonawców realizujących prace objęte zamówieniem - załącznik Nr 7. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia ( oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), m) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 200.000,00zł. W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty. n) informację z banku / spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy niezbędną do realizacji zamówienia ( w wysokości co najmniej wartości złożonej oferty) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o) podpisany i wypełniony w miejscach dotyczących wykonawców wzór umowy - załącznik Nr 8 do oferty. p) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt. 10.e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz, że nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed: notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane wyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilskietbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82a, pok. Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82a, pok. Nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.